וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לבניית אתר אינטרנט לעסק

בשיתוף SEO TIP, בשיתוף SEO TIP

31.8.2020 / 16:39

כל עסק צריך להתקדם עם הלקוחות שלו ולהקים אתר שישמש הן כאתר תדמית והן כאתר דרכו ניתן יהיה למכור מוצרים.זה כל מה שתצטרכו לדעת כדי לבנות אתר כזה

אינטרנט. shutterstock,
אינטרנט/shutterstock

אתר אינטרנט הוא המקום שבו אנחנו יכולים להגדיל את הכנסות העסק מכמה ערוצים. אתר אינטרנט הוא הבסיס הראשוני לשיווק העסק ברשת האינטרנט. למעשה, כאשר יש לנו אתר נוכל למשוך אליו לקוחות בכמה שיטות מקובלות, כמו - פרסום ממודעות ADS, שיתופי פעולה אטרקטיביים, השכרת באנרים, ועוד המון.

אם עוד לא נתנו לכם סיבה מספיק מוצדקת לבנות אתר, המשיכו לקרוא את המאמר! אנחנו בטוחים שבהמשך תהיו חשופים לשלל סיבות אשר יתנו לכם סיבה מוצדקת להקמת אתר אינטרנט.

מהו אתר אינטרנט - קצת אודותיו

אתר אינטרנט הוא מקום שבו אנשים נכנסים וצורכים את המידע. באתר, בעל העסק מציג את היתרונות שלו על פני המתחרים, וכמובן מציג דברים נוספים כמו: דרכים ליצירת קשר, עדכונים שוטפים, מאמרים, ועוד המון. על כל פנים, אתר אינטרנט הוא דף לכל דבר! בדיוק כמו דף ערך בויקיפדיה. האתר נועד למטרה אחת - לעזור לעסק לצמוח ולהגדיל את הכנסותיו. לפיכך, בניית אתר תדמית הוא שירות חשוב לכל בעל עסק וחברה. אז בקצרה, אתר אינטרנט הוא מקום שבו העסק והלקוחות הפוטנציאלים יוצרים מגע ראשוני.

יתרונות אתר אינטרנט - למה אתם חייבים אחד כזה

בניית אתרים הוא השלב הראשוני שכל בעל עסק עבר בחייו, או יעבור בלשון עתיד. אבל רגע לפני, לחדשים מבנינו, ישנה שאלה - "למה שאבחר לבנות אתר אינטרנט, מה היתרונות שלו"? ובכן, תהיו בטוחים שעשינו את שיעורי הבית שלנו! הנה כמה יתרונות בולטים לבניית אתר אינטרנט:

1. חייבים להתקדם - אחד היתרונות לשימוש באתר אינטרנט, הוא בוודאי ההתקדמות שלנו כבעלי עסקים. תבינו, אתם חייבים להתקדם עם האנשים, ובעיקר עם קהלי היעד שלכם. כולם כבר מזמן נושמים ופעילים ברשת, ובמקום שבו יש הרבה "תנועה" אנחנו חייבים להיות שם! בטיימינג הנכון, ובזמן הנכון, אנחנו חייבים להיות שם במטרה למשוך את הקהל עלינו. גם אם זה נשמע קלישאתי, אתם צריכים אתר וכמה שיותר מהר!

2. יותר לקוחות יותר כסף - אתר אינטרנט שנבנה בצורה נכונה יניב לכם הרבה יותר ממה שאתם חושבים. לרוב, מדובר בסכומי כסף גדולים מאוד. זה תלוי בעסק, אבל בהערכה בעל עסק ממוצע מרוויח באינטרנט כ- 10,000 ₪. בקיצור, אם אתם מחפשים למצוא מקור פרנסה נוסף לעסק, אתר אינטרנט הוא המקום שאליו תרצו לכוון.

3. תורם רבות למותג - כבעלי עסק, יש לנו שם או חברה אשר מייצגת והולכת לפנינו. בכל צעד שנעשה, השם הוא יהיה מרכז הפעילות. אנשים ולקוחות רבים, יזכרו אותנו לפי שם המותג (ברנד). אתר אינטרנט מושך אליו המון לקוחות ותורם רבות לחוזק המותג. במידה ונרצה שיכירו אותנו יותר ויותר אנשים, אתר אינטרנט הוא הדרך הנכונה והיחידה לעשות זאת בתפוצות גדולות.

אלה הם שלושת היתרונות המרכזיים והחשובים ביותר בעת השיקולים לבניית אתר אינטרנט. בשנים האחרונות ישנה עליה וצמיחה משמעותית מצד דורשי השירות, הם פשוט רוצים להתקדם, ולא להישאר במקום. במיוחד בזמן נגיף הקורונה - אתם פשוט חייבים אתר אינטרנט!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טיפים לבניית אתר אינטרנט לעסק

בשנים האחרונות, הרבה עסקים מודעים לחשיבות אתר אינטרנט. עקב כך, הם מעוניינים לבנות אותו לבדם, או לפנות לחברה שתנהל להם את כל העסק הזה. בפסקה זו, נסכם לכם את חמשת הטיפים העיקריים בעת הבנייה.

1. הימנעו ממערכות בקוד סגור - אחד הדברים שתוקעים את ביצועי הקידום האורגני, הוא לקוח שמגיע עם אתר במערכת סגורה. למשל - LiveCity, או Wix. למעשה, מערכות אלה מאוד מוגבלות באפשרויות, ועשויות לעשות לנו את החיים הרבה יותר קשים. אל תדאגו, יש לנו פתרון! השתמשו במערכות קוד פתוח, למשל וורדפרס.

*וורדפרס היא מערכת שנבנית בקוד פתוח, ותמיד מתעדכנת. רוב חברות הבנייה והקידום עושות שימוש בה.

2. הקימו חנות וירטואלית - ישנם עסקים שמספקים שירותים בלבד, ויש כאלה שמספקים מוצרים. במידה ואתם נכללים ככאלה שמספקים מוצרים, כדאי שתבנו על האתר חנות וירטואלית. החנות הווירטואלית שלכם תהיה זמינה 24\7 ותתמוך בהזמנות מקוונות גם בלילה.

3. השתמשו בכתיבה שיווקית - אז יש לנו אתר, בנינו אותו בצורה טובה ומעוצבת ככל האפשר, השקענו בו מאמצים רבים, ותקציבי ענק. במטרה לגרום לאתר למשוך לקוחות ולמצות את כל הפוטנציאל הטמון בו, נצטרך להיות חכמים! מכאן נולדה לה הכתיבה השיווקית. כתיבה שיווקית נועדה למטרה אחת וברורה - לקדם ולמכור את המוצרים והשירותים של העסק. באמצעות שיטות מכירה מקובלות, משפטים יפים ומניעים לפעולה, ושימוש נכון בפסיכולוגיה, נוכל למכור כמעט לכל אחד את השירותים שלנו. במידה ואינכם בעלי כישרון כתיבה, תוכלו לפנות לכותבים שיווקיים.

4. בנו אתר שעונה על גחמותיו של גוגל - לגוגל ישנם המון תנאים במטרה להופיע בעמוד הראשון. ישנם תנאים, חוקים שאמורים להתקבל, ודברים נוספים. "מאוד קשה לקדם אתר" כאשר מערכת הבסיס לא מותאמת לקידום. לפיכך, רצוי לבנות את האתר על פלטפורמת הוורדפרס במטרה להתאים את האתר לחוקים של גוגל. כך או כך: גוגל אוהבת אתרי וורדפרס. עקב כך, בנו את האתר שלכם על הפלטפורמה שעונה על כל צרכי הקידום, הן מהבחינה הטכנית, והן מהבחינה המעשית.

5. השתמשו בעיצוב ברמה הגבוהה ביותר - המגע הראשוני עם הקונה הוא הפקטור החשוב ביותר. בניית האתר, המבנה הכללי, התוכן, הלוגו, והאלמנטים העיצוביים חייבים להיבנות בצורה נכונה ומושכת. לפיכך, השתמשו במעצב או בונה אתרים שע"פ תיק העבודות שלו מציג דברים ייחודים ומעלפים. כי בתכלס, גם העין צריכה ריגוש. העיצוב הגרפי באתר האינטרנט ובעמוד הפייסבוק, הוא אחד הדברים שלא כדאי להקל בהם את הראש. השקיעו בכך את כל הנשמה!

בניית אתרים היא פעולה שמתבצעת ע"י מומחי האינטרנט, ודרושה לה המון מחשבה, השראה עיצובית, ולפעמים גם שימוש בקוד ונתונים. כחלק מהחוויה, אנו ממליצים גם להוסיף התממשקות של מסופי הסליקה הדיגיטליים בחנות הווירטואלית שלכם. בקצרה, זה היה חמשת הטיפים החשובים לבניית אתרים בשנת 2020.

למה לבחור ב- SEO TIP כפרטנר העסקי שלכם

הצלחת העסק שלכם תלויה רבות בחברה עימה אתם עובדים, החוזה הוא מאסט. אתם חייבים לפנות לחברה שיודעת מהו דיגיטל, מה צריך להיעשות, ואיך קידום עסקים עובד באינטרנט. במילים אחרות, אתם צריכים פרטנר עסקי. חברת SEO TIP הוקמה בשנת ה- 2000, ומאז מספקת שירותי בנייה וקידום ללקוחות עסקיים וחברות בע"מ. אנחנו כחברה, מעניקים שירותים נוספים כמו:

1. בניית אתר אינטרנט - אנחנו בחברה, מומחים לבניית אתרים במשך 10 שנים ואף יותר. מתכננים בנייה מסובכת? בניית תדמיתית? אנחנו פה.

2. בניית חנות וירטואלית - בניית חנות וירטואלית היא דרישה מובנת מצד בעלי העסקים. לפיכך, לנו את הכלים והיכולות שיכולים לגרום לעסק שלכם לצמוח, ובזמן קצר יחסית.

3. עיצוב אתרים - אחד מהכללים לבניית אתר מצליח, הוא בוודאי העיצוב שלו. הכל טמון בעין האנושית, אנו חייבים לרצות אותה במטרה לכבוש את הלקוחות הפוטנציאליים.

4. קידום אורגני וממומן - מה שווה אתר בלי קידום? חברת SEO TIP, מתמחה גם היא בשירותי הפרסום והשיווק. אנו מומחים בעלי תוצאות מעולות בקידום האורגני ובפרסום הממומן בגוגל.
מעוניינים לבנות אתר חדש לעסק? או לשדרג את הקיים? מעוניינים בקידום אורגני? להקפיץ את העסק שלכם קדימה? בשביל זה אנחנו כאן! אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת - 072-326-38-38.

בשיתוף SEO TIP, בשיתוף SEO TIP
  • עוד באותו נושא:
  • אינטרנט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully