וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תמצאו קבלן שיפוצים בזמן הקורונה

בשיתוף היחידה לשיפוצים, בשיתוף היחידה לשיפוצים

31.8.2020 / 15:39

בתקופה זו בה אנחנו שוהים בבית יותר מבימים רגילים זו הזדמנות נהדרת לעשות שיפוץ לבית. כך תמצאו קבלן מתאים ולא יקר

שיפוצים. freepik,
שיפוצים/freepik

כאשר חופשה בחו"ל לא עומדת על הפרק, אתם בוודאי חושבים מה תוכלו לעשות עם כל הכסף שהצלחתם לחסוך? אחת מהאפשרויות היעילות ביותר היא כמובן לבצע שיפוץ בבית, הרי בתקופה הזאת הבית הוא המקום שבו אתם מבלים את מרבית הזמן שלכם. אז איך אפשר למצוא קבלן שיפוצים בזמן הקורונה? יש לנו כמה טיפים שיכולים לסייע לכם.

כך בסוף אתם תדעו בדיוק איזה קבלן הוא הבחירה הנכונה ביותר עבורכם. זכרו כי גם בתקופת הקורונה אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים את אנשי המקצוע הנכונים. https://evenp.co.il/%D7%A2%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%A9%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A5-%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%94-60-%D7%9E%D7%98%D7%A8/' target='_blank'>עלות שיפוץ דירה אינה נמוכה, ואתם צריכים להיות בטוחים שאתם לא משקיעים כל כך הרבה כסף ללא קבלת תמורה מתאימה.

קבלן שיפוצים מומלץ - https://evenp.co.il/

קבלן שפועל על פי הנחיות התו הסגול

בעידן הקורונה חוקי המשחק השתנו לחלוטין, ואתם כמובן צריכים להתאים את עצמכם לכללי המשחק החדשים. עליכם לוודא כי כל קבלן שמגיע אליכם על מנת לבצע שיפוץ כזה או אחר יהיה מחויב לפעול על פי הנחיות התו הסגול. כך לא תסכנו את עצמכם ואת כל בני המשפחה שלכם שנמצאים ביחד איתו. אף אחד לא יודע מאיפה הקורונה מגיעה, ואתם צריכים להיות מאוד זהירים - בטח כאשר אתם בוחרים קבלן שיפוצים בזמן הקורונה.

השתמשו בתבונה ברשתות החברתיות

שיפוץ דירה אינו זול כמו שאתם בוודאי מתארים לעצמכם, ואתם צריכים לוודא שאתם בוחרים את הקבלן המושלם עבורכם. השתמשו ברשתות החברתיות על מנת לבחור את הקבלן הטוב ביותר, קבלן שאתם יכולים להיות בטוחים שיהפוך את כל החלומות שלכם למציאות. קבלן שיפוצים בזמן הקורונה תוכלו למצוא ברשתות החברתיות שדווקא בימים טרופים אלו, יכולות לסייע לכם למצוא את איש המקצוע הנכון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

דווקא בימים אלה - שימו לב לעלות שיפוץ דירה

אל תשכחו כי בעידן הקורונה חוסר היציבות היא משהו שלא ניתן להתכחש אליו, ולכן אתם צריכים להיות מאוד זהירים כאשר אתם משפצים את הדירה שלכם. תוודא שיש לכם תקציב מוגדר מראש, כך תדעו בדיוק איזה עלות שיפוץ דירה עומדת לרשותכם. חשוב מאוד שלא תהיו חסרי אחריות, כי אתם עשויים להכניס את עצמכם לפלונטר שעשוי בדיעבד להפוך את התקופה ליותר קשה עבורכם.

תהיו רגועים - יש לכם זמן לחפש

אתם צריכים להיות מאוד רגועים בחיפושים שלכם, על מנת שתוכלו להוציא מהלימון לימונדה. בסוף הקורונה הולכת ללוות אותנו לא מעט חודשים, ויש לכם זמן למצוא את הקבלן המושלם עבורכם. אל תעשו החלטות פזיזות כי כל החלטה פזיזה שאתם תקבלו, עשויה להיות החלטה שתצטרכו לשלם עליה ביוקר - ויש לכם את הכוח למנוע מצב מהסוג הזה.

בשיתוף היחידה לשיפוצים, בשיתוף היחידה לשיפוצים
  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully