וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 הופעות סטנד אפ מומלצות שכדאי להכיר

בשיתוף מבלים, בשיתוף מבלים

31.8.2020 / 14:22

אחת הדרכים הכיפיות ביותר לבילוי היא להגיע להופעות סטנד אפ. משהו באווירה המשחררת והיכולת להתנתק מהחרדות והלחצים שרודפים אותנו ביום יום, גורמות לכך שהופעות סטנד אפ הפכו לבילוי אהוב במיוחד בקרב ישראלים. אילו הופעות יגרמו לכם לצחוק ללא הפסקה?

סטנדאפ. shutterstock,
סטנדאפ/shutterstock

הייחוד של הופעות סטנד אפ כדרך לבילוי

בשונה מצפייה בסרט או ארוחה במסעדה, סטנד אפ היא דרך בילוי חווייתית ואינטראקטיבית יותר - שבה לעיתים קרובות הקהל לוקח חלק ומשפיע על מהלך ההופעה עצמה. גם אדם שיגיע להופעה אחרי יום קשה בעבודה ומוטרד מנושאי היום יום, ימצא את עצמו לפתע שוכח מכל הדאגות ונשאב לאווירת הצחוק והשטות שהסטנדאפיסט משרה.

הופעות סטנד אפ הפכו לדרך בילוי פופולרית מאוד בישראל, וזאת בזכות הייחודיות של המדינה הזו ועירוב התרבויות והמוצאים שבה. מופעים אלו נועדו על מנת לבדר את הקהל, והסטנדאפיסט לא בוחל באמצעים כדי להשיג מטרה זו (אל תצפו להרבה פוליטיקלי קורקט).

ברוב ההופעות תמצאו הומור חד ועוקצני, שמתמקד בכל נושאי החיים - פוליטיקה, עדות, מיניות, סטיגמות, וכל נושא אחר שלא נמצא בקונצנזוס הציבורי.

הופעות הסטנד אפ המומלצות ביותר

ההופעות נבדלות אלו מאלו בסוג ההומור ובנושאים עליהם ההופעה בנויה. כל סטנדאפיסט מאופיין בסגנון דיבור שונה ובהתמקדות בסוג מסוים של בדיחות - ולכן הופעות סטנד אפ הן בילוי שאף פעם לא יימאס עליכם.

אדיר מילר

מדובר באחד הסטנדאפיסטים המוכרים והמצליחים ביותר בארץ. ההופעות שלו עוסקות הרבה בנושאי משפחה, זוגיות והחיים עצמם - אך הוא מוכר בעיקר בזכות קטעי האלתור הרבים שהוא מבצע בהופעותיו. הוא נוטה לשתף את הקהל בהופעה, וכך הופך כל הופעה לייחודית ושונה מהופעותיו האחרות!

חנוך דאום

איך ניתן להפוך נושאים רציניים כמו דת ואמונה להומוריסטיים וקלילים יותר? כדי לענות לשאלה זו, תצטרכו לצפות באחת מהופעות הסטנד אפ של חנוך דאום. בהופעותיו משובצות בדיחות רבות על סגנון החיים האישי שלו, כאדם דתי שגר בהתנחלות, על הדעות הפוליטיות שלו ועל יישוב הסתירות בין סגנונות החיים השונים שקיימים בישראל.

אבי נוסבאום

את נוסבאום כולנו מכירים מתוכניות הבוקר ברדיו ומתוכניות הטלוויזיה, אך לאחר שהוא פושט את מדי הקריין - הוא נכנס לדמות הסטנדאפיסט השנון והחד. בהופעותיו תשמעו את דעותיו לגבי נושאים כמו זוגיות ומשפחה, וכן ביקורת סרקסטית על המצב הפוליטי במדינה.

עדי אשכנזי

אחת הסטנדאפיסטיות המוכשרות בארץ היא ללא ספק עדי "מה זה השטויות האלה" אשכנזי. כשהיא עולה על הבמה ומתחילה ההופעה, קשה לעמוד בפני הקסם והאנרגטיות שלה, ותמצאו את עצמכם צוחקים בכל רגע נתון (גם אם היא לא אמרה משהו שנועד להצחיק באותו הרגע!).

ישראל קטורזה

קטורזה הוא אחד הסטנדאפיסטים הוותיקים והמוכרים בישראל, וכנראה שאין אדם בישראל שלא שמע עליו. קטורזה משלב בהופעותיו סיפורים על חייו בתור אב לשבעה ילדים, חיי הזוגיות והמשפחה - וגורם לקהל לצחוק ולהזדהות.

היכן ניתן לרכוש כרטיסים להופעות סטנד אפ?

את כל ההופעות של האומנים שהוזכרו במאמר זה, ועוד הופעות של עוד סטנדאפיסטים מהמובילים בישראל (אורי חזקיה, שחר חסון, אמירם טובים ועוד) - ניתן למצוא באתר מבלים אשר מרכז את כל ההופעות במקום אחד.

באתר זה תוכלו לרכוש כרטיסים להיצע רחב ביותר של הופעות סטנד אפ במחירים האטרקטיביים ביותר בשוק, וכן להתרשם מחוות דעת של גולשים לכל אחת מההופעות - כדי שתוכלו לבחור את האמן שהכי מדבר אליכם.

נוסף להופעות סטנד אפ, תוכלו למצוא באתר גם כרטיסים להופעות חיות של מיטב זמרי וזמרות ישראל, כרטיסים להופעות תיאטרון ועוד.

בשיתוף מבלים, בשיתוף מבלים
  • עוד באותו נושא:
  • סטנדאפ
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully