וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטנט בגדי הים שכבש את חופי ישראל

בשיתוף BACKINI

31.8.2020 / 14:02

"BACKINI" - הוא פטנט כחול-לבן שהופך כל חזיית בגד ים ביקיני לחזייה תומכת. אם הסתובבתם בימים האחרונים בחופי ישראל יכולתם לזהות את החידוש המרגש של הקיץ. "לכל אחת מגיע להרגיש נוח בביקיני שלה" אומרת היזמת

bakini. נועם עמר,
BACKINI/נועם עמר

הדילמה הזו מוכרת לכל אחת ששמה עליה את הביקיני שלה, במיוחד למי שבורכה בחזה גדול. קיים מאבק ניצחי בין בגד ים מחמיא לבגד ים נוח שאינו מכביד על תחושת הגוף. ובכן - נמצא פריט חובה לבעלות חזה גדול. ה"BACKINI", המצאה ישראלית לגמרי, שינתה את הקיץ הזה לחלוטין. גם בחברת "גוטקס" זיהו את הפטנט כדבר הבא והחלו למכור אותו באתר שלהם. מי שעומדת מאחורי ההמצאה היא הדס עמר - בת 31 מת"א, יזמית שלמדה מנהל עסקים. הרעיון צץ בראשה לפני שלוש שנים, עת שהתה בחופשה במזרח הרחוק וחוותה שימוש בעשרות בגדי ים. באחד מהחופים היא זיהתה גזרת בגד ים ייחודית והחליטה לייצר אביזר שהופך כל חזיית בגד ים לחזייה תומכת. הדס שבה לישראל ורכשה מבחר בדים ברחוב נחלת בנימין בתל אביב כדי לנסות ולשחזר בתפירה את הרעיון התאילנדי. כאשר חילקה לחברות קרובות את הפטנט הן התנסו והביעו התלהבות רבה.

הדס מספרת: "התגובות היו נהדרות. הבנתי שיש לי ביד מוצר שיכול לעזור לנשים רבות ושצריך להגן עליו כפטנט. פיתחתי אביזר שהופך את הביקיני היפה לבגד ים נוח, רעיון חכם ומקורי ופריט שמתלבש בקלות על הצד האחורי של חזיית הביקיני. הדבר הופך את הביקיני לחזייה תומכת - פשוט חלום. זה מתאים לכל סטייל ומשדרג את הביקיני".

החיבור לישראל ולצד החברתי-קהילתי יבוא לידי ביטוי בשאיפה להמשיך לייצר בארץ ולאפשר לבעלי מוגבלויות למצוא תעסוקה במיזם.

BACKINI חובר למותג גדול שאותו מכירות בעיקר ישראליות בוגרות ומביאה ל"גוטקס" רוח צעירה, חדשנית ועכשווית. לקוחה שתרכוש באתר "גוטקס" בגד ים ותצרף אליו את הפטנט מבטיחה פתרון מלא וחווית קניה בטוחה. היזמית הישראלית, ילידת צפון הארץ, העדיפה לחבור ליצרנית בגדי הים הישראלית הוותיקה "גוטקס". "בחרתי בחברה וותיקה ויציבה שהיא שם דבר בקרב נשות ישראל ובעולם. היו פניות ממותגים עולמיים אבל התחברתי לחזון של חברת "גוטקס" שהיא פורצת דרך בתחום מאז שנות השבעים וגם היצרנית השלישית בגודלה בעולם, תחתיה פועלים מספר מותגים. התחברתי לרעיון שהמעצבות ב"גוטקס" הן ישראליות והרגשתי שם רצויה ומעודדת ליצור ברוח היזמות הישראלית. ערכי החברה מכבדים את גוף האישה וזה מתאים לפטנט שלי שיגרום לכל אישה להרגיש נוח. הפטנט מאגד את רצועות בגד הים ליחידה אחת היוצרת אחיזה נוחה ובטוחה בשימוש".

לא תאמינו אבל כרגע הפטנט נמכר במחירי השקה של 29 שקלים ו"גוטקס" אף משיקה אותו בהנחה נוספת כמחיר חדירה לדגמים מסוימים.

בקישורים תמצאו תמונות וסרטון שימוש בפטנט שישדרג לנשים שבינינו את תקופת הקייץ והחגים.

לפרטים נוספים:

https://www.backini.co.il

bit.ly/34MuEGf

בשיתוף BACKINI
  • עוד באותו נושא:
  • חזיות
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully