וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביטוחי משאיות - מהם הסוגים

בשיתוף שבעת אלונים, בשיתוף שבעת אלונים

31.8.2020 / 10:28

כל נהג בישראל, ובטח ובטח נהגי משאיות, מחוייבים בביטוח רכב. אילו סוגי ביטוח יש, מה קובע את מחירם?

משאיות. 7 אלונים ביטוח,
משאיות/7 אלונים ביטוח

בכביש הישראלי עומדות בפני נהג המשאית המון סכנות ומועקות קטנות וגדולות, כמו - קנסות מצד שוטרי התנועה, תאונות שונות, והמון עצבים - פשוט המון! אחרי הכל, מדובר באדם שצריך לנסוע כ- 8 שעות בכל יום בכבישי ישראל, וזאת יחד עם עצבים, חום ישראלי, ושאלות מטופשות מצד מקבלי החבילות. לשם כך, נצטרך למצוא קצת נחמה בעבודה כזו. לצידכם ולשרותכם עומדות חברות הביטוח השונות, אשר מספקות לכם מענה וגב בזמנים קשים, ולפעמים גם אוזן קשבת מפעם לפעם. במאמר שלפניכם, נדבר על סוגי הביטוח השונים, ומה בעצם משפיע עליהם.

סוגי ביטוח משאיות - מהם האפשרויות שלי

ביטוח משאיות מקצועי בשבעת האלונים יספק לכם את כל השקט שאתם זקוקים לו. אבל רגע לפני שאתם פונים אלינו או לאחרים, ומבקשים הצעת מחיר, כדאי לכם לדעת מהם סוגי הביטוח הנפוצים ביותר. בכדי לקחת את הביטוח הטוב ביותר, כדאי קודם כל להכיר מהם הסוגים הקיימים. במילים אחרות - מהם האפשרויות שלנו.

הנה שלושה סוגים של ביטוח שכדאי לכם להכיר:

1. ביטוח חובה - רכבים בישראל מחויבים ע"פ החוק לעשות ביטוח חובה, כך גם המשאיות בישראל. ביטוח זה מכסה עבורכם את כל הנזקים שמתרחשים בעת התאונה - בעיקר נזקי גוף.

2. ביטוח מקיף - בביטוח חובה אנחנו מכסים במקרה של תאונות עבורנו ועבור המעורבים בסביבה. לעומת זאת, ביטוח מקיף יעניק לנו כיסוי עבור נזקים אשר התרחשו למשאית בזמן התאונה, או פריצה.

3. ביטוח של צד שלישי - ביטוח מאוד דומה לביטוח מקיף, רק שהפעם מדובר בביטוח שמכסה את כל הנזקים שמתרחשים לצד השלישי (צד ג'), כלומר לאנשים שמעורבים בתאונה בלבד.

אלה הם שלושת הסוגים הנפוצים ביותר בישראל, שאותם תוכלו לרכוש מטעם חברות ביטוח וסוכנים שונים. והשאלה הבאה שנוצרה - על מה בעצם אנחנו משלמים, ממה מורכבת הצעת המחיר לביטוח משאיות.

ממה מורכב המחיר לביטוחי משאיות

כצרכנים, אנשים בעלי רישיונות, ובעלי חברות, אנו רוצים לדעת כיצד מחושב המחיר, ממה הוא מורכב, ומה משפיע על הצעת המחיר הסופית, זו בקשה מאוד לגיטימית. למעשה, ישנם שלושה פרמטרים אשר מרכיבים את הצעת המחיר, ומשפיעים על המחיר הסופי של הביטוח השנתי. הנה שלושת הפרמטרים שמרכיבים את המחיר הסופי:

• המשקל - משאיות בישראל מספקות הרבה שירותים מורכבים, כמו - הספקת סחורה למקום ספציפי. בעקבות כך, רוב המשאיות בעלות נפח די גדול. משקל המשאיות עד 16 טון, יעלו הרבה פחות, מאשר משאיות עם משקל של 20 טון ומעלה.

• הנהג עצמו - אחד המאפיינים שחברות ביטוח בודקות הם הנהג. כלומר - תעודת הזהות המקצועית שלו. במילים אחרות - כמה ניסיון יש לו על הכביש? מה הגיל שלו? וכמה העבר שלו נקי. לרוב, ככל שהנהג יהיה בעל ניסיון רב יותר, ובעל עבר נקי יותר, כך חברות הביטוח יראו בכך "שקט", והמחיר בוודאי יהיה הרבה יותר זול. לעומת זאת, נהגים צעירים יותר מעורבים בקטטות, תאונות אישיות, ובלא מעט סיבוכים. לפיכך, המחיר לנהגים צעירים יהיה הרבה יותר יקר.

• המשאית והאביזרים הנלווים - בעת תכנון הצעת המחיר, חברות ביטוח רבות שמות לב למספר דברים - יצרן ודגם הרכב, מחיר / שווי הרכב, והאביזרים הנלווים. ככל שהשווי של המשאית שלכם יעלה על 1,000,000 ₪ כך מחיר הביטוח יהיה יקר יותר, זה משתנה גם בהתאם לדגם וליצרן. דבר נוסף שמייקר את כל המחיר הוא - האביזרים הנלווים, כמו - מנוף, מערבלים, ועוד. כל דבר כזה ואחר, עשוי לייקר את מחיר הביטוח פי 4.

אלה הם שלושת הפרמטרים אשר מרכיבים את הצעת המחיר מטעם חברות הביטוח בישראל. יש לכם שאלות? מעוניינים בפרטים נוספים? התקשרו עכשיו 03-5033318 - איתכם בכל זמן חברת שבעת אלונים.

בשיתוף שבעת אלונים, בשיתוף שבעת אלונים
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully