וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשיבות לחיטוי ידיים דווקא בתקופה הזאת

31.8.2020 / 9:26

לשמירה על היגינה וחיטוי הידיים חשיבות רבה בכל תקופה אבל בעיקר בתקופה האחרונה בה נכנסה מגיפת הקורונה לחיינו

חיטוי. איזי סקרין,
חיטוי/איזי סקרין

מקרים מגלים שטיפוח הגוף וחיטוי הידיים בפרט תורמת לבריאות, ומחזקת את המערכת החיסונית. למעשה, כאשר אנו מחטאים או שוטפים את הידיים אנו מחסנים את עצמינו בפני מחלות וזיהומים אפשריים. לידיעתכם - וירוסים, זיהומים, ומחלות שונות נמצאים גם באוויר. לעיתים ישנן מחלות שגם עוברות מאדם לאדם, או עקב מגע באזור מסוים. במאמר שלפניכם נדבר על החשיבות לחיטוי הידיים, במיוחד בתקופה הזאת. רמז... קורונה.

תקופת הקורונה - קצת מידע

נקיף הקורונה התחיל את דרכו הרשמית בשנת 2019. ליתר דיוק, בסוף שנת 2019. וכבר בתחילת שנת 2020, היינו חשופים לנגיף בשלל מקומות בישראל. הנגיף התחיל כמגפה בסין, והתפרס על כל העולם. למעשה, ישנם אולי 4 מקומות שבהם הנגיף עדיין לא השאיר את חותמו. כיום, הנגיף הצליח להדביק יותר מ- 24 מיליון אנשים ולגרום ליותר מ-800 אלף מקרי מוות. ישנם כמה תסמינים שמהווים סימן להידבקות בנגיף.

התסמין הראשון הוא בוודאי חום. אנו מדברים על חום הגוף, כאשר הוא עובר את מכסת המינימום. התסמין השני, הוא שיעול יבש. עד היום, שיעול נחשב כתופעה המציקה ביותר, אשר גרמה אף למקרי מוות בעולם. התסמין השלישי, הוא עייפות. כאשר מתעוררת עייפות לא משנה ממה - דבר טוב לא ייצא מזה. כמו כן, ישנם תסמינים נוספים ופחות נפוצים, כמו - כאבים שונים בגוף, כאבי גרון טורדניים, כאבי ראש, וגם קוצר חריף במערכות הנשימה.

במדינת ישראל ישנם חוקים ומתודולוגיות נוקשות לגבי נגיף הקורונה. עקב כך, הממשלה הכינה תוכנית למניעת הדבקות בשלל ערים בישראל. הדרכים להתגוננות הם שמירה על מרחק מינימלי של שני מטרים, שטיפה או חיטוי ידיים לתקופות קצרות, וחבישת מסכות להגנה מקסימלית.

החשיבות לחיטוי ידיים - למה זה חשוב בתקופה הזאת

מדינת ישראל נפגעה מנגיף הקורונה לא מעט בחודשים האחרונים. למעשה, בישראל מדובר על נתוני הידבקות של 100,000 תושבים מסך האוכלוסייה, וחלקם למרבה המזל הבריאו מהנגיף. לעומת זאת, ישנם כמעט 1,000 תושבים שנפטרו עקב הידבקות מהנגיף. לפיכך, שטיפה וחיטוי ידיים והטיית מסכות הם בגדר חובה. למעשה, מי שייתפס ללא מסכה על הפנים עשוי להיות חשוף לקנס גבוה.

חשיבות שטיפה וחיטוי הידיים נובעת גם מהפחד להידבקות. הקורונה גרמה למותם של 800 איש, ואף אדם שפוי לא יהיה מעוניין להסתכן בחשיפה לנגיף הזה. חשיבות חיטוי הידיים גם לפני הקורונה הייתה משהו עליון. חיטוי של הידיים שלנו מורידה את הסיכויים שלנו לחלות באופן כללי, או להידבק בווירוס שמשתולל בסביבה.

בנוסף, ע"פ היהדות לפני שניגשים לארוחת צהריים או ערב, חובה לשטוף או לחטא את הידיים. והיום, זה נמצא כבר זה בהרגל שלנו. חיטוי ידיים היא גם דרך להתנהלות חיים בריאה ונכונה יותר, אנחנו בעצמנו מדגישות זאת. וגם אם זה נשמע לכם קצת קלישאתי - אנחנו חולי ניקיון. חשיבות חיטוי ושטיפת הידיים היא בהחלט משהו שלא נרצה לוותר עליו בקלות, ולכן רצוי לבצעה זאת מספר פעמים ביום.

כמו גם, מתקן לחיטוי ידיים מעניק לנו את היכולת להתגונן משלל מחלות, במיוחד ממחלת הקורונה. מתקני החיטוי נמצאים כמעט בכל אזור ציבורי, בתי עסק, וכמובן בבתי החולים שבהם מאושפזים הנדבקים. תרצו לדעת, שע"פ החוק החדש כל העסקים שמספקים שירותים ומוצרים לציבור, חייבים להחזיק מתקני חיטוי. לפיכך, חשיבות שטיפה וחיטוי ידיים הם מאסט בכל הקשור לבריאותנו.

לסיכום - חברת Q-frame לשרותכם

בתקופה הלא נעימה הזאת, חשיבות חיטוי ושטיפת הידיים היא לא בגדר המלצה, אלה חובה. כל אלה שלא יכבדו את ההמלצות ויפרו אותן עשויים להיחשף לנגיף, ולהדביק את הסובבים אותם. אנו מקווים שהבנתם את החשיבות בחיטוי הידיים, ומקווים שתעשו זאת כהלכה. במאמר זה, הצגנו לפניכם מידע אודות הנגיף, איך מתמודדים איתו, ולמה כדאי לחטא את הידיים לתקופות קצרות.

חברת Q-frame מספקת שלל מוצרים למיגון עבור עסקים וחברות. החברה הוקמה לפני שנים ארוכות ומספקת שלל שירותים, כדי שאתם בעלי העסקים תרגישו מוגנים. בין שירותי החברה, תוכלו למצוא: מתקנים לחיטוי, שטיפה, וחום. מחיצות פרספקס לזמני הקורונה, ושלל מוצרים משלימים. החברה נמצאת ברמת גן, ותעניק לכם את השירות הטוב ביותר. לכל שאלה אנחנו בטלפון - 073-2021555

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully