וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך בוחרים חברה למוצרים תעשייתיים

בשיתוף קארצר ישראל, בשיתוף קארצר ישראל

31.8.2020 / 8:54

חברות תעשייתיות צריכות לרכוש מוצרים מיוחדים לצורך תפעולן היעיל והתקין. איך לדעת מה המוצר הנחוץ, איזה פרמטרים יש לבחון בכל מוצר ואיך בוחרים איפה לקנות?

מוצרים תעשייתיים. קארצר ישראל,
מוצרים תעשייתיים/קארצר ישראל

כל אדם במהלך חייו רכש או התעניין במוצרים תעשייתיים, במיוחד בעלי העסקים. מוצרים תעשייתיים נועדו ברובם לבעלי העסקים השונים. השימוש העיקרי הוא לתעשיות המזון, הניסור, הבניין, ועוד. אחת השאלות היותר טובות - כיצד נבחר חברה למוצרים תעשייתיים? אנחנו כאן עם התשובות המקיפות ביותר.

החשיבות של מוצרי החברה

תעשיות שונות ומגוונות יכולות כמובן להשתמש במוצרים ביתיים או במוצרים זולים הרבה יותר. אבל הכדאיות בהם? איך נגיד את זה, זה פשוט לא משתלם ולא כדאי. החשיבות העיקרית למוצרי תעשייה שונים מתבטאת במספר דרכים: הראשונה היא מהירות העבודה, השנייה היא יעילות ודיוק בעבודה, השלישית והאחרונה היא חיסכון במשאבים וכוח אדם. לכל אלה חשיבות עליונה לבעלי המפעלים ולתעשיות השונות במדינת ישראל.

כל תעשייה שמכבדת את עצמה, מעוניינת ככל האפשר לחסוך. אם זה מבחינת משאבים, כוח אדם, התקציב השנתי, וכמובן דיוק ומהירות העבודה. כל אלה, הם הפרמטרים שבהם בעל התעשייה החכם מעוניין לבחור דווקא במוצרים תעשייתיים. שימוש נכון ויעיל בשואב אבק יבש רטוב יאפשר לכם לתקתק את העבודה בצורה הטובה ביותר. לידיעתכם, בתעשיות מסוימות, כאשר עבודה הניקיון מתעכבת, כך גם הייצור ותפוקת העבודה. עקב כך, רצוי להשתמש במוצרים שמיעלים את רמת העבודה ומקצרים אותה ככל האפשר.

הבעיה הקיימת והפתרון

תעשיות המזון, תעשיות התרופות, וכמובן תעשיות נוספות עובדות עם רכיבים שמצריכים ניקיון מתמיד. עקב כך, יש כמה מוצרים שאליהם תעשיות אלה לא יוכלו לוותר לעולם! לדוגמא: כאשר הם נזקקים לניקוי אחרי עבודה מאומצת הם יצטרכו לעשות שימוש נכון עם שואב אבק תעשייתי. כאשר אנחנו מדברים על תעשיות גדולות או בינוניות, קשה להתעלם מכמות העבודה שקיימת בה. אנחנו מדברים על עבודה ברמה של תעשייה, כלומר ייצור בכמויות מטורפות של 10,000-100,000 יחידות של מוצר כלשהוא ביום. במילים אחרות, תעשיות אלה צריכות תחזוקה ושירותי ניקיון על בסיס יומיומי. לפיכך, הפתרון שלנו אליכם - השתמשו במוצרים תעשייתיים חזקים ואיכותיים מאוד. חשוב מאוד שהמוצרים התעשייתיים שתקנו ידעו להתמודד היטב עם כמות העבודה והניקיון שלכם.

אז הבנו מהי הבעיה: "הניקיון או התחזוקה הנדרשת", והבנו מהו גם הפתרון - לרכוש מוצרים תעשייתיים שישפרו את תנאי העבודה שלנו, ויגרמו לניהול מדויק, מהיר, ומקצועי יותר. כעת, נשארה שאלה אחרונה - כיצד בוחרים חברה למוצרים תעשייתיים?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אז איך בוחרים חברה למוצרים תעשייתיים

בתחילתו של המאמר הבנו כיצד החשיבות של המוצרים הללו באה לידי ביטוי, וגם מהי הבעיה הקיימת ומהו הפתרון האידאלי ביותר לטיפולה. כעת, נשאר לנו רק לבחור את המוצר המתאים ביותר ואת החברה שתספק לנו את הסחורה. כהתחלה, על מה חשוב לשים לב בעת בחירת המוצר:

1. הספק חשמלי: הספק חשמלי שנחשב כממוצע מתחיל ב- 1000w ומאוד חשוב לשלל מטרות. לרוב, הצריכה המקסימלית תספק לכם כוח עבודה גדול ומאסיבי יותר. כלומר, אם ננקה סביבה של 30 מטרים רבועים עם קיטור חשמלי בטווח של עד 2000w נוכל לתקתק את העניין עד חצי שעה. בהשוואה לכמות הניקיון והמטר המרובה, נצטרך 4 טעינות של שואב אבק ממוצע, או קיטור ממוצע. במילים אחרות, נצטרך להתאמץ הרבה יותר! ככל שההספק החשמלי גבוה יותר נוכל לבצע עבודות מסיבות באותה הנשימה.

2. מתח עבודה: מתח החשמלי בעבודה משפיע רבות על צורת העבודה ורמתה. לרוב, המתח המינימלי לעבודה הוא 220-230v, וככל שמתח החשמל עולה, כך נוכל להעמיס על המכונה יותר פעולות בו זמנית. במילים אחרות, העבודה עשויה להתקצר ולהיות הרבה יותר מהירה. לפיכך, במקרים מסוימים זה אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על בחירת המוצר.

3. אורך הכבל - פרמטר זה מתייחס למוצרים שהם לא אלחוטיים, ומגיעים עם כבל מוצמד. לא לכולנו יש עמדות שקעים בכל המקומות, ולכן החשיבות לאורך הכבל היא פקטור שלא מעט תעשיות שמות עליו דגש. לרוב, תוכלו למצוא כבלים באורך של 4 מטרים, ולפעמים גם 6. ככל שהכבל ארוך יותר, כך טוב יותר. אורך הכבל עשוי להשפיע על התנהלות העבודה, ואף עשוי לעורר עיכובים מיותרים בעבודה. פרמטר זה לא רק מתייחס לאורך כבל החשמל, אלה גם לאורך צינורות השאיבה.

אלה הם שלושת הפרמטרים המשפיעים ביותר בבחירת מוצרים תעשייתיים לעסק או למפעל שלכם. בחנו את הפרמטרים ופעלו לפיהם, אנו מבטיחים לכם שתבחרו במוצר האידאלי ביותר עבורכם. וכעת, איך בוחרים חברה שבה נצטרך לקנות את המוצר הספציפי? ראשית, בחרו בחברה הוותיקה ביותר! ותק מקצועי בתחום הוא משהו שלא ניתן לקנות בכסף, ורק הזמן יעיד. שנית, בחרו בחברה שמכסה את כל הציוד והאביזרים שאתם צריכים. במילים אחרות, חברה שמכילה את כל המוצרים הדרושים לכם תחת קורת גג אחת. ולבסוף, בחרו בחברה בעלת המחיר הטוב ביותר. גם אם זה נשמע קלישאתי - המחיר קובע. בחרו בחברה שתספק לכם גם איכות ברמה הגבוהה ביותר, וגם את המחיר הטוב ביותר. השוואת מחירים של מוצרי תעשייה, הם אחד הדברים שכל צרכן חכם עושה.

לסיכום

מאמר זה, פירטנו קצת על חשיבות המוצרים שיש לרכוש, הצגנו פתרון יעיל ואידאלי עבורכם, ואפילו פינקנו אתכם בדגשים לבחירת החברה האידאלית, והמוצרים התעשייתיים. בנוסף, תמיד תוכלו לפנות לחברת Karcher לכל ייעוץ, בעיה, או רכישה של מוצרים מסוימים. אנחנו תמיד כאן עבורכם, צלצלו אלינו עוד היום 03-913-1350.

בשיתוף קארצר ישראל, בשיתוף קארצר ישראל
  • עוד באותו נושא:
  • תעשייה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully