וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שכונת שפירא הולכת להיות השכונה האטרקטיבית ביותר של תל אביב בעשור הקרוב"

בשיתוף ארכיג'וב, בשיתוף ארכיג'וב

30.8.2020 / 15:20

לאורך עשרות שנים אינג' זאב גינסבורג, יזם ויועץ בתחום הבניה למגורים נחשב לאיש מקצוע מוביל בתחום עולם הנדל"ן המקומי. עשרות אנשי מקצוע שונים מחכים לרגע בו יוכלו לשמוע על התובנות שלו בענף ולנו היתה את הזכות להיפגש עימו ולגלות מהו המיזם הבא עליו הוא מניח יד

זאב גינסבורג. יח"צ,
אינג' זאב גינסבורג/יח"צ

אינג' זאב גינסבורג הוא מי שיזם את הפרוייקט בשכונת ביד אליהו בתל אביב, הפרוייקט היחידי שאמור לקבל היתר בנייה בימים הקרובים בעיר הגדולה להפוך 36 יחידות ל 112 יחידות דיור בהליך תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה מחדש) ברחוב פרזון. כיום הוא מכוון את עיקר תשומת הלב שלו אל עבר שכונת שפירא, על כך ועוד בכתבה הבאה.

השם של זאב גינסבורג בעולם הנדל"ן בישראל הולך לפניו כבר עשרות שנים, בן 67 אך ממשיך להיות חד הבחנה, קליל בתנועה עם מרץ שבחורים צעירים יכולים רק להתקנא בו. בין היתר בעולם האקדמאי גינסבורג הוא מהנדס בניין בוגר הטכניון בחיפה, מכהן בשלוחת הטכניון בשרונה כחבר הסגל האקדמי, כמרצה בכיר לתואר שני ב MRE (מאסטר בחוג למקרקעין), בסוף החודש הבא הוא עומד לסיים לימודי תואר שני בפילוסופיה מדע ותרבות דיגיטלית באוניברסיטת תל-אביב ובמקביל הוא מרצה ללימודי תעודה בקורס פרקטי ומרתק "יזמות בבנייה למגורים" אליו נוהרים צעירים רבים מתחום ההייטק כאשר מבקשים לעשות הסבת מקצוע אל עולם הנדל"ן. בפן המקצועי הוא עבר את המסלול הקלאסי של מהנדסי בניין ומנהלים בענף הבנייה.

זאב גינסבורג. יח"צ,
אינג' זאב גינסבורג/יח"צ

את דרכו החל כקונסטרוקטור, המשיך כמהנדס ביצוע, מנהל פרוייקטים, שימש כסמנכ"ל הנדסה וביצוע במספר חברות מהגדולות בישראל, היה המנכ"ל של דניה סיבוס ברוסיה ובתפקידו האחרון היה שותף ומנכ"ל בחברה היזמית אופק החזקות,התחדשות עירונית בע"מ.

על הפרויקט החדש שגינסבורג מעורב בו סיפר: "לפי דעתי ולאחר שעשיתי את כל הבדיקות המקצועיות, אין לי ספק כי שכונת שפירא הולכת להיות השכונה האטרקטיבית ביותר של תל אביב בעשור הקרוב, זאת לאחר שלפני עשור המלצתי על שכונת יד-אליהו. ביחד עם עוד 2 משפחות אנחנו מכוונים להרים פרוייקט שיוביל לבנייה של כ-300 יחידות דיור חדשות".

שכונת שפירא היא הפנינה הטבעית האחרונה שנשארה בתל אביב, קרובה 5 דקות ברגל מתחנת רכבת ההגנה שכונה משפחתית וקהילתית שקטה ושלווה אשר מזכירה ימים יפים של פעם מחוץ לחיים הסואנים של העיר הגדולה.

כותרות העיתונים מספרים על קיפאון בשוק הנדל"ן וכיום עם משבר הקורונה החחש של רבים גובר עוד יותר, כיצד אתה מנתח את המציאות העכשווית? גינסבורג חייך והשיב: "ראיתי ושמעתי כבר הכל לאורך השנים, למדתי לא להתרגש מכותרות או מנבואות זעם. כל חיי התמחתי בנדל"ן בגוש דן ובעיקר בתל אביב ומה שהנחה אותי תמיד זה הניסיון והאופטימיות ולא משבר רגעי כזה או אחר. הצפי שלי כי הביקוש יעלה על ההיצע תוך חצי שנה עד שנה, לכן מי שימהר להשקיע היום יצליח לעשות זאת במחיר אטרקטיבי יותר. אני לא המצאתי את הגלגל ואני ממליץ לכולם להביט אחורה על גרף של 40 שנה, אני בטוח כי אנחנו נמצאים במגמת עלייה שאי אפשר לעצור אותה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זאב גינסבורג. יח"צ,
אינג' זאב גינסבורג/יח"צ

המציאות העכשווית הזכירה לגינסבורג את ימי מלחמת המפרץ הראשונה ב1990, גם אז היו מי שהזהירו מפני קריסה מתמשכת של מחירי הנדל"ן וגינסבורג הלך נגד הזרם ובכל זאת רכש דירות.

"אמרתי לכל המכרים שלי דאז, עכשיו זה הזמן לקנות והם צחקו עלי, לכן גם עכשיו אני אומר, עכשיו זה הזמן לקנות, תנצלו גם את העובדה כי מס הרכישה ירד לאחרונה מ-8% נתון שהדיר בשנים האחרונות משקיעים מהענף", הוא סיפר.

לפני 5 שנים גינסבורג סיים לבנות בניין בוטיק כיזם ברחוב מהר"ל, בניין שמהווה דוגמא ומופת לבניית בניינים יוקרתיים בתל אביב, כיום במקביל לפרוייקט בשכונת שפירא, גינסבורג מעורב בפרוייקטים נוספים בתל אביב וברמת השרון: "בימים אלו התחלתי תהליך ייזמות בשני פרוייקטים בצפון תל אביב, אחד מהם ליד רחובות ארלוזורוב ואבן גבירול ברובע 3, והשני צמוד לרחוב דיזינגוף וכמובן ממשיך ליזום ברמת השרון".

לפני סיום הפגישה שאלנו את גינסבורג: כבר השגת ועשית הכל בחיים ובתחום הנדל"ן, אתה לא מתעייף? הוא השיב: "נולדתי בשכונת התקווה בתל אביב ברחוב של השוק וכבר מגיל צעיר קיבלתי החלטה להראות לעצמי ולכולם שגם משכונה שכזו אפשר בעזרת מוטיבציה גבוהה יצירתיות וכוח התמדה להגיע לצמרת. העשייה משאירה אותי צעיר, אני מתענג כאשר מזהה אזור חדש שכדאי להשקיע בו ונהנה לראות איך הכל קורם עור וגידים. עבור אחרים יזמות של נדל"ן זו עבודה, עבורי זו אהבה ותחביב וכל עוד היא פועמת בליבי, במותני ובראשי אני אמשיך לפעול בענף".

זאב גינסבורג, האיש והאגדה ממשיך בפעילות היזמית, אנחנו נמשיך לעקוב.

בשיתוף ארכיג'וב, בשיתוף ארכיג'וב
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully