וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להוביל דירה קטנה בפחות כסף עם אתר 'בקטנה'

בשיתוף בקטנה, בשיתוף בקטנה

30.8.2020 / 13:38

אתר 'בקטנה' המתמחה בהשוואת מחירי הובלות קטנות, יצא לאחרונה עם שירות חדש שמטרתו לאפשר לצרכנים להשוות מחירי הובלה של דירות קטנות

הובלה קטנה. RF123,
הובלה קטנה/RF123

על פי בדיקה שנערכה, מרבית ההובלות במדינת ישראל הן של דירות קטנות אך למרות שמדובר בשירות עם מאפיינים ייחודיים שיכולים להשפיע על טיב השירות שניתן לצרכן ועל העלות שלו, כמעט שאין לכך התייחסות וכיום, מי שצריך להוביל דירה קטנה, נופל בין שירותי הובלת דירות גדולות ויקרות לבין הובלות קטנות שלא תמיד מתאימות.

על מנת לספק את המענה לשירות, יצרו באתר 'בקטנה' זירה תחרותית להשוואת מחירי הובלת דירות קטנות באופן שמאפשר לגולשים שמחפשים מובילים, למצוא את המתאימים והזולים באופן מהיר ובחינם.

מה מייחד הובלת דירה קטנה?

לדירה קטנה יש כמה מאפיינים ייחודיים שהופכים את ההובלה שלה לכזאת שדורשת התייחסות מיוחדת שמאפשרת העברה שלה באופן בטוח אך במחיר זול מהממוצע.

מה זאת דירה קטנה?

בעוד שההגדרה לדירה קטנה יכולה להיות משהו מאוד סובייקטיבי, בעולם ההובלות נהוג להגדיר דירות חדר או שני חדרים כדירות קטנות. יחד עם זאת, יכול מאוד להיות שצריך להוביל דירת 3 חדרים וגם היא תיחשב קטנה לצורך הובלה מפני שמתגורר בה אדם אחד או זוג.

למעשה, ההגדרה מתייחסת יותר לתכולה ופחות לגודל הדירה. לצורך ההדגמה, גם אם אתם גרים בדירת 4 חדרים עם מעט תכולה, קיים סיכוי סביר שתוכלו להיעזר בשירות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אוכלוסיית יעד

אוכלוסיית היעד בהובלת דירות קטנות הם בדרך כלל חברה צעירים כמו רווקים, סטודנטים וזוגות צעירים (לעתים אפילו עם ילד) או מהצד השני, אוכלוסיה מבוגרת, אם כי ניתן לראות באופן בולט שבדירות קטנות מתגוררים יותר צעירים באופן יחסי.

בדרך כלל מי שמשתייך לפלח האוכלוסיה הזאת יהיה בגילאים 20 - 35.

יותר מעברי דירות

מעצם היותה אוכלוסיה צעירה, היא מתאפיינת גם בהרבה יותר מעברי דירות. אז אולי זה לא פלח האוכלוסיה הכי גדול אך הוא בהחלט זה שאחראי על מרבית מעברי הדירות בישראל. ההבדלים בכמות מעברי הדירות בין קבוצות שונות באוכלוסייה, יכולים להיות מאוד גבוהים ובעוד שקהלים מבוגרים כמעט שלא יעברו דירות, קהל צעיר עובר - והרבה.

השכרת דירות למגורים, שינוי תדיר של כתובת, מעבר למגורים משותפים עם בן או בת הזוג, שינוי מקום עבודה, לימודים, משפחה שגדלה ועוד תרחישים שהופכים את הביקוש לשירותי הובלת דירות קטנות לגבוה במיוחד.

תקציב

בממוצע, צרכנים בגיל צעיר אינם מתאפיינים בכיסים עמוקים והצורך לחסוך במעבר דירה הוא עניין מרכזי שעולה במקרים רבים. הבשורות הטובות הן שעם ניהול נכון והכרת הכלים שעומדים לרשות הצרכנים הצעירים באתר 'בקטנה', אפשר להיעזר במערכת השוואת המחירים כדי לקבל הצעות תחרותיות וממוקדות ממובילים להובלת דירות קטנות או להשתמש במעט כוח פיזי בשילוב עם הובלות קטנות ולהעביר כל דירה קטנה במחירים זולים יותר בעשרות אחוזים.

למרות שאוכלוסייה צעירה נחשבת לטכנית וגמישה יותר, עדיין אין שירות מוגדר שנוצר בדיוק לצרכים הייחודיים שלהם ובכלל זה האפשרות להוביל באופן חלקי את החפצים הכבדים והגדולים בעוד ששאר החפצים והארגזים יועברו באופן עצמאי.

השוני בין הובלות קטנות לדירות

השוני בין הובלת דירה קטנה לבין רגילה, בא לידי ביטוי בשני היבטים שחשוב להכיר. כדי להעביר דירה קטנה, אתם ממש לא צריכים יותר מדי מובילים. לצורך ההשוואה, בעוד שכדי להוביל דירת 5 חדרים, נצטרך בממוצע 4 מובילים, העברת דירה קטנה יכולה להתבצע גם עם מוביל או שניים.

ההובלה אותה הובלה והעלות של שני מובילים ביחס ל-4 היא 50%. אם תוסיפו לזה את העלות של הטיפים לשני מובילים ביחס ל-4, ההפרשים במחיר הסופי רק ילכו ויגדלו.

שוני נוסף בא לידי ביטוי בהיערכות, ובעוד שכדי להעביר דירה גדולה צריך משאית, כדי להוביל דירה קטנה צריך בסך הכל טנדר או נגרר - אמצעים הרבה יותר זולים שיעשו את אותה עבודה בדיוק.

האתר 'בקטנה' הוא הראשון מסוגו שמתמחה בהשוואת מובילים להובלות קטנות כך שכל אחד יכול להשוות מחירים ולקבל באופן כמעט מידי, הצעות מחיר זולות שעומדות בתנאים הבאים:

1. חברות זמינות בתאריך שבוחרים.
2. מובילים שערוכים לבצע הובלות קטנות.
3. הצעות של מובילים שעובדים בקרבת מקום.
4. תחרות מחירים שגורמת להוזלה של ההצעות.

התמקדות במובילים הנכונים בדרך הנכונה, יכולה לעזור לכם להזמין שירותי הובלות קטנות באופן מהיר וזול, ומהיום גם שירותי הובלה לדירות קטנות.

הובלת דירה קטנה - להוביל נכון ובזול

כל מי שעובר דירה רוצה להוביל אותה באופן בטוח תוך הוזלת העלויות. בהובלת דירות קטנות העניין הזה מתבקש ויכול להתבצע די בקלות, אם כמובן יודעים כיצד לעשות את זה.

יש לפחות שני יתרונות שמשחקים תפקיד מרכזי בדירה קטנה ויכולים לסייע לכם להוביל אותה באופן נכון ובמחיר מוזל. הראשון הוא היכולת להעביר לפחות חלק מהחפצים לבד. כפי שהזכרנו, הצרכנים העיקריים של שירותי הובלה לדירות קטנות הם חברה צעירים שיכולים להרים כמה ארגזים ואפילו יותר בלי שום בעיה. לעומת זאת, הובלת חפצים גדולים וכבדים כמו מקרר, מכונת כביסה וסלון, כבר מצריכים רכב גדול יותר וידיים מקצועיות.

מה עושים? משלבים. מובילים את החפצים שאפשר להעביר לבד ומזמינים סבלים כדי להעביר את שאר החפצים. הובלה משולבת כזאת יכולה לחתוך בהוצאות ולאפשר לכם לעבור באופן בטוח ומסודר.

היתרון השני הוא היכולת שלכם להיעזר במובילים להובלות קטנות שנחשבים לזולים יותר ביחס לחברות הגדולות. איפה תמצאו את המובילים האלה? באתר 'בקטנה' אפשר להשוות הצעות מחיר של מובילים שכל מה שהם עושים הן הובלות קטנות ובכלל זה גם העברת דירות קטנות.

השוואת הצעות המחיר באתר 'בקטנה' מסייעת לכם למצוא את מי שפנוי, יכול להעביר את החפצים וכאמור לעשות את זה גם במחיר זול יותר.

מחיר הובלת דירה קטנה

המחיר של הובלת דירה קטנה נע בממוצע בטווח של כמה מאות שקלים. יחד עם זאת חשוב לזכור שהמחיר מושפע מגורמים מגוונים כמו גודל הדירה וכמות התכולה שבה, סוג הפריטים שמובילים, מרחק הנסיעה אל הדירה שעוברים אליה, האם צריך להזמין מנוף, לפרק או להרכיב רהיטים, מי אורז את הדירה והאם יש מכשולים שמצריכים עבודה נוספת.

לצד המרכיבים האובייקטיבים, חשוב להדגיש את המאפיינים שיכולים להשפיע באופן משמעותי על המחיר, ושלכם יש השפעה עליהם.

כפי שהדגשנו, הזמנה חברה או מובילים שמתמחים בהובלת דירות קטנות, יכולה לחסוך לכם מאות שקלים במחיר ביחס לחברה גדולה. בנוסף, עם מעט מאמץ, תוכלו לשלב הובלה קטנה עם עצמית ולסיים את העברת הדירה בחצי מחיר.

בשיתוף בקטנה, בשיתוף בקטנה
  • עוד באותו נושא:
  • הובלות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully