וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניית אתרים וחנויות אונליין בעזרת תבניות מוכנות מאפשרת לכל עסק להיות נוכח בדיגיטל

בשיתוף קונספט1, בשיתוף קונספט1

30.8.2020 / 10:57

אנו חיים בתקופת הקורונה ורובנו כבר הבנו שככל הנראה, היא לא הולכת לשום מקום. אנחנו לא יכולים לשנות את המצב הכללי אבל יכולים לקבוע כיצד אנחנו נתנהל בתוכו. עסקים רבים הבינו שזה הזמן לשקול מחדש את הפעולות היום יומיות ולהגביר את הנוכחות דיגיטלית

בניית אתרים. 123rf,
בניית אתרים/123rf

יותר לקוחות מוכנים לקנות היום דרך האינטרנט ולכן עבור עסקים שעוד לא מציעים את הסחורה או השירותים שלהם ברשת צריכים לשקול להכין תשתית לכך. זהו הזמן הטוב ביותר לבנות אתר או חנות אונליין ולהשקיע בקידום ברשת. חנות אינטרנטית יכולה לעבוד כל השבוע, בכל שעה, ללא הפסקה ולפתוח את האפשרויות להגיע לכל מקום בארץ ואפילו לחו"ל. היום, בניית האתר יכולה להיות מהירה, זולה מכפי שנהוג לחשוב ובשימוש בקוד פתוח.

אתרים אשר נבנים על קוד פתוח הם אתרים שאפשר "לשלוט" בהם במינימום התערבות של מתכנתים. הם מאפשרים לבעלי האתר לבצע שינויים, התאמות, להכניס תוכן ותמונות בלי להתייעץ עם גורמים מקצועיים לפני כל פעולה. הדבר משמעותי בכל תחום ובעיקר עבור חנויות בהן יש תחלופה של המלאי וכשיש צורך לעדכן מוצרים חדשים. היום עסקים יכולים להזמין אתר בקוד פתוח, על פי תבנית מוכנה וליהנות מעלויות הקמה נמוכות ושליטה מלאה בעבודות התחזוקה.

אתרי תבנית מאפשרים לכל עסק להקים מערך מכירות אונליין במהירות, בקלות ובעלויות נמוכות. במקום לשבת עם מעצב על כל פרט, ליצור התאמות אישיות ולהעסיק מתכנת לכל פעולה, אפשר לבחור באתר מכירות שהבסיס שלו כבר מוכן ולהכניס אליו כל אלמנט שמתאים ומייצג את העסק בצורה הטובה ביותר. סוכנות קונספט1 קידום אתרים אורגני, בניית אתרים ושיווק דיגיטל וקידום אתרים לקחה על עצמה פרויקט והחליטה להציע לעסקים אתרי תדמית וחנויות אונליין בעזרת תבניות מוכנות. היום כל אחד יכול לקבל אתר בעלות נמוכה, בשליטה מלאה ולהזמין מאנשי מקצוע שירותים נקודתיים שהעסק לא יכול או לא רוצה לבצע.

"רצינו להפוך את בניית האתר ואתרי המכירות לזמינים עבור כל העסקים" אומר אלק משוב מקונספט1 ומוסיף: "אנחנו מודעים לרוח התקופה ומבינים כי עסקים רוצים מצד אחד לצמצם הוצאות ומצד שני להתקדם בעולם האונליין. מתוך מחשבה זו יצרנו תבניות לאתרים ולחנויות שמאפשרות לכל אחד להתקדם ברשת, בשליטה מלאה של העסק ובמינימום התערבות של אנשי מקצוע".

הקמת אתר היא הבסיס לקידום העסק ברשת

אנחנו חיים בעידן האינטרנט ומחפשים מידע על כל דבר, כל הזמן ואם הדבר היה נכון לפני תקופת הקורונה, הוא רלוונטי עכשיו עוד יותר. אם לפני עידן הקורונה אנשים היו סקפטיים וחששו מקניה ופניה דרך האינטרנט, עכשיו ישנה פתיחות לא רק למציאת מידע אלא גם לרכישה של מוצרים ושירותים. הקמת אתר היא בסיס להצגת המוצרים והשירותים שהעסק מציע.

"בניית אתר היא הבסיס ליצירת נוכחות אינטרנטית והוא נכס לכל דבר" מסביר מיכאל כוגן מסוכנות קונספט1. אין כל ספק כי זוהי הפעולה הראשונה שיש לבצע כדי להתקדם ברשת. לאחר שהאתר קיים יכול העסק להוסיף לו תכנים, מוצרים ולבצע פעולות שיווק. הלקוחות יוכלו להגיע אל האתר בדרכים שונות לרבות: פרסום כחתימה במייל, פרסום כתבות בתשלום, פרסום ברשתות החברתיות וקידום אורגני או ממומן. כל עסק צריך לבחור באסטרטגיית השיווק הנכונה עבורו וזאת בהתחשב בתקציב ובזמן שעומד לרשותו ובהתאם לתחום בו הוא עוסק.

עסקים יכולים לבצע שלל פעולות קידום באופן עצמאי ולהזמין מדי פעם את השירותים הנדרשים להם. כל עסק יכול להזמין כתבה ממומנת או שירות גרפי וכל זאת בלי להתחייב לחברת קידום. בתקופה זו ברור כי עסקים צריכים לקבל עזרה והשירות הנקודתי מאפשר להם להתקדם ברשת בהתאם לתקציב שהם מגדירים. כך הם יכולים לצאת מהמשבר, לחזור למסלול ולנווט את העסק להצלחה.

הכתבה בשיתוף קונספט1 - סוכנות קידום ובניית אתרים ופיתוחי שיווק דיגיטל מתקדמים

בשיתוף קונספט1, בשיתוף קונספט1
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully