וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקצוען שימכור לכם את הדירה

בשיתוף ניר סבר, בשיתוף ניר סבר

30.8.2020 / 10:04

כשבאים למכור דירה יש המון דברים שכדאי לדעת. רגע לפני שאתם עונים באוטומט: "אני לא נותן בלעדיות לאף מתווך", תכירו את המקצוען

ניר סבר. מוטי וגמן,
ניר סבר/מוטי וגמן

בימים מבלבלים וסבוכים חלק מאיתנו מנסה למכור את דירתו ונתקל בקשיים רבים אליהם לא הורגלנו. זו תקופה שמכירת דירה חייבת להיעשות במקצועיות, אחרת נחכה עם הדירה על המדף לאורך תקופה ארוכה ולא נקבל עבורה את המחיר המקסימלי!

המשקיעים יותר זהירים ובררנים וחובתנו להגיש את הנכס שלנו בצורה מושלמת. חיפשנו להרים כתבה על התחום - מכירת נדל"ן בצורה מושלמת וקיבלנו כמה עשרות המלצות על אנשי מקצוע.

שמו של אחד מהם בלט כיוון שחזר מספר פעמים לצד המלצות חמות והחלטנו להרים את הכפפה. תכירו את ניר סבר, אסטרטג נדל"ן מוביל בחברת "רי/מקס" שמחזיק בעשור של ניסיון בשיווק ומכירות.

סבר הוא שם גדול בעולם הנדל"ן ולא במקרה, פגשנו אדם מקצועי, רהוט, נחוש, אדיב וחמוש במיטב הכלים המקצועיים. סבר מחזיק בחברות במרכז הבינ"ל לשיווק בתי יוקרה והוא בוגר שיטת NLP לאחר קורס שעבר באופן אישי אצל מייסד השיטה - ד"ר ריצ'רד בנדלר.

בנוסף סבר בוגר קורסים בינלאומיים של מו"מ, הוא חבר בלשכת המתווכים הארצית ואף בוגר הכשרת נדל"ן מסחרי של המוביל העולמי בתחום- מארק הולסי. בגוש דן ובמיוחד בערים חולון, בת ים וראשל"צ ניר מקבל בקלות בלעדיות לתיווך דירות מצד המוכרים.

דני שוורץ היה אחד מעשרה ממליצים על שירותיו של ניר והוא מספר: "גם אני כמו רוב המוכרים מתנגד לתת בלעדיות למתווך או לפחות התנגדתי עד לאחרונה. עשיתי לבד שיווק ופרסום, ניסיתי לצלם תמונות מקצועיות ולקדם את המכירה בעצמי, הראיתי את הדירה ערב אחד בשבוע, אספתי כל מי שהתעניין ואפילו הגעתי כבר לשלב טיוטות מכירה שנכשלו. בליבי האמנתי שהדירה היפה שלי תמכור את עצמה ללא בעיה. האמת? זה רחוק מאוד מהמציאות.

"כשהכרתי את ניר סבר הבנתי כמה אני לא מנוסה במכירת נדל"ן. היו הרבה בעיות בדירה שאפילו לא הייתי מודע אליהן ולא ידעתי להגיש פתרונות. ניר הוא פס ייצור למכירות, הוא הבין תוך דקות את הסיבות שכל המאמצים נכשלו, הראה לי מייד איפה טעיתי, חזר אל הקונים וייצר מערכת חדשה של לידים. הוא סגר עסקה בשבוע וחצי ללא הנחה מהמחיר שדרשתי, רציתי לחסוך בעלות התיווך ובסוף שילמתי לו בשמחה גדולה".

ניר סבר מספר: "אנשים חוששים ממתן בלעדיות למתווך מקצועי וטועים. בלי בלעדיות הם מוותרים על שימוש במאגרי פרסום ושיווק בינלאומיים וקשרים אישיים עם מאות רוכשי נדל"ן שאני יכול להגיע אליהם מיידית. במקרה שלי, תמיד אתן עדיפות לדירה שנמסרה לידי בבלעדיות ואעבוד עבור בעלי הנכס בשמחה תוך שימוש במאגרי הקונים של כל אנשי החברה. אני פועל מול הצעות מחיר כתובות ומנגנון מקצועי ורוקם שיתופי פעולה עם אוכלוסייה רחבה של סוכני נדל"ן, דבר שיוצר תחרות על הנכס. הגישה היא אסטרטגית ומקיפה בשירות שקוף, נגיש וזמין לגמרי".

רוב הלקוחות של ניר מגיעים מהמלצות של חברים שמבינים כי באמצעותו יקבלו חשיפה ללקוחות פרטיים וגם למתווכים אחרים.

כשיש מתווך בעסקה יווצר ווין-ווין בין המוכר שרוצה לקבל את מירב הכסף לבין הקונה שירכוש נכס במחיר אמיתי בתוך עולם של היצע וביקוש ריאלי.

סבר מחזיק משרד פרסום שמקדם את הפרויקטים בשלל דרכים כמו פרסום ממומן בפייסבוק, שלטי חוצות, מודעות מודגשות במדלן ויד2, צלם מקצועי, סוכן קונים ומנהל קשרי לקוחות ששומר על זמינות תמידית לקונים, מתווכים וכל מי שמעוניין בנכסים שהוא משווק, ובעצמו זמין תמידית עבור לקוחותיו וחושב תמיד על דרכים יצירתיות להביא קונים לנכס.

לסיום מסביר ניר סבר: "בסוף זה לא משתלם למכור לבד. קח לדוגמה את ארה"ב, שם 94 אחוז מהעסקאות נעשות בין מתווכים. אמריקאי לא מנסה למכור דירה בשווי מיליונים לבד, כמו שאדם לא מייצג את עצמו בבית המשפט. למכור דירה לבד בלי איש מקצוע זו המצאה ישראלית לחלוטין והניסיון לחסוך בעמלת המתווך עלולה לעלות ביוקר, לעיתים בפער של מאות אלפים במחיר. נכס שניסיתם למכור לבד ועמד 3 חודשים בשוק די נשרף, אם תגיעו למתווך אחרי כמה חודשים זה יפגע בסיכויי המכירה ובערך הדירה. לכן עדיף מההתחלה לקחת איש מקצוע ולעבוד בצורה נכונה ואפקטיבית כדי להגיע לתוצאה הטובה ביותר".

פייסבוק

בשיתוף ניר סבר, בשיתוף ניר סבר
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully