וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וילונות וטפטים לעיצוב ואבזור סביבת המגורים

בשיתוף VILONIT, בשיתוף VILONIT

30.8.2020 / 9:19

וילון לכל חלון או טפט מעוצב לקיר, זה הזמן לדעת הכול על הטרנדים האחרונים בענף הטפטים והוילונות לעיצוב ואבזור סביבת המגורים

וילונות. freepik,
וילונות/freepik

כל אחד ואחת מאיתנו חולם על סביבת מגורים מעוצבת המותאמת גם לצרכי המחייה היומיומיים הנחוצים לו וגם לסגנונות העיצוב המועדפים והאהובים עליו ביותר. כיום, באמצעות אלמנטים דקורטיביים כאלו ואחרים ניתן לעצב, לחדש ולאבזר את סביבת המגורים מבלי להידרש להוצאות כספיות גבוהות, כאשר אחד מאותם אלמנטים דקורטיביים כולל בתוכו את ענף הוילונות והטפטים.

חברת VILONIT מייצרת ומשווקת וילונות, טפטים ופתרונות הצללה מאז 1999. אלה יכולים לשמש אותנו למטרות הלבשת הבית ואבזור סביבת המגורים, כאשר היצע הווילונות והטפטים העומד לרשותכם כיום מאפשר התאמה קונספטואלית מלאה לסגנון העיצובי של סביבת המגורים המתחדשת.

וילון לכל חלון ולכל חלום עיצובי

קולקציית הוילונות הממתינה לכם בחברת VILONIT משלבת בתוכה את כל סוגי הווילונות האפשריים המיועדים ומותאמים לסביבת המגורים המודרנית והמתחדשת, החל מווילונות בד ו-וילונות רשת צרפתית, דרך וילונות פליסה וגלילה ועד לווילונות ונציאניים, וילונות רומיים, וילונות חשמליים וסוגי וילונות נוספים המיוצרים מחומרי גלם מובחרים ואיכותיים, וביניהם: בד, אלומיניום, PVC ועוד

על מנת לספק לקהל לקוחותינו את הפתרון הנכון לכל חלון ולכל חלום עיצובי, אנחנו מחזיקים במתפרה אקסקלוסיבית באמצעותה אנו מעצבים ותופרים וילונות בהתאמה אישית מלאה לכל לקוח ולקוחה. בנוסף, אנו מתמחים בהליכי ייצור ושיווק של וילונות הניתנים להפעלה באמצעות מנגנון ידני או חשמלי, כאשר הוילונות החשמליים מתחברים למערכת השליטה המרכזית של הבית החכם".

הלבשת הבית באמצעות סוג כזה או אחר של וילונות, יאפשר לכם ליהנות גם מפתרונות הצללה מיטביים המותאמים לגודל מפתח החלון העומד לרשותכם וגם מאלמנט דקורטיבי שאת סגנונו העיצובי ניתן להתאים לאווירה העיצובית אותה תרצו לייצר בסביבת המגורים.

טפטים מעוצבים לקירות הבית

אלמנט דקורטיבי נוסף המשווק בחברת VILONIT באמצעותו ניתן לעצב ולאבזר את סביבת המגורים הוא הטפט המודרני. מוצרי הטפט המשווקים על ידינו, מיוצרים מבד או נייר איכותי והם ניתנים להתקנה על מגוון רחב של חומרי גלם, לרבות, קירות בטון וקירות גבס. מוצרים אלו מתאפיינים בעמידות גבוהה בפני סימני שפשוף ולחות והם משלבים בתוכם שכבת ציפוי ייעודית המאפשרת הסרה קלה, נוחה ומיידית של כתמי לכלוך שונים העלולים להופיע על פני שטח הטפט. לרשותנו, היצע מרשים של טפטים מעוצבים המותאמים לכל חלל מגורים בשטח הבית או הדירה, החל מטפטים דקורטיביים לסלון, דרך טפטים לחדרי שינה ויחידות הורים ועד לטפטים ממותגים לחדרי ילדים, חדרי רחצה וסביבת המטבח".

המאמר נכתב בשיתוף חברת VILONIT, בה תוכלו ליהנות מפתרונות התאמה אישית המיושמים על ידי יועצי וילונות וטפטים מנוסים המגיעים עד אליכם לצרכי מדידה והתאמה רעיונית. למידע נוסף היכנסו לאתר החברה.

בשיתוף VILONIT, בשיתוף VILONIT
  • עוד באותו נושא:
  • וילונות
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully