וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה רעיונות למתנת יום הולדת לפעוטות

בשיתוף הפיראט האדום, בשיתוף הפיראט האדום

30.8.2020 / 8:56

ימי הולדת לפעוטות הם הזדמנות לקנות להם מתנה שלא רק תגרום להם להנאה - היא גם תפתח את כישוריהם לקראת המשך החיים. הנה מספר רעיונות

יום הולדת. depositphotos,
יום הולדת/depositphotos

"יום הולדת, חגיגה נחמדת" התינוקות הקטנטנים הופכים לפעוטות, שובבים, פעלתניים ומלאי סקרנות וזה הזמן לעזור להם לגלות את העולם בדרך ידידותית, בטוחה ומותאמת לשלב ההתפתחותי בו הם נמצאים. הנה חמישה רעיונות למתנות יום הולדת עם ערך חינוכי, שיבטיחו שעות רבות של משחק והנאה.

טוסטר, מיקסר, מיקרוגל, תנור ובקיצור - מכשירי מטבח (מפלסטיק)

המטבח הוא ממלכה של הרפתקאות לפעוטות הקטנים שחוזים בפלאי המכשור החשמלי, הטוסטר מקפיץ את הלחם, המיקסר מערבל את הבצק, המיקרוגל והתנור מחממים את הארוחה הקפואה. הקצב, הצלילים והניחוחות נמהלים בסקרנות הטבעית של הילדים ומעוררים אותם לחקור את רזי המטבח כבר משנת חייהם הראשונה. זה הזמן לשתף אותם בפעילות היום יומית באופן בטוח ולרכוש עבורם את המכשור הבסיסי כך שגם הם יוכלו להתנסות במיומנויות החימום והאפייה. ואם כבר במטבח עסקינן את החוויה מומלץ להשלים עם סט של חיתוך הכולל סכין מעץ, קרש חיתוך ומבחר ירקות ופירות בגוונים עשירים, אשר יסבו הנאה רבה ובנוסף יתרמו לפיתוח היכולת המוטורית של הפעוט או הפעוטה.

מוסיקה - זה כל הסיפור

ילדים נמשכים לצלילי המוסיקה עוד בהיותם ברחם, הם רגישים לקולות, מבדילים בין טונים שונים ונהנים להקשיב למנגינה ערבה. בתחילת דרכם הם נחשפים למוסיקה דרך האזנה ועם המעבר לינקות ולגיל הרך והתפתחות המוטוריקה העדינה הם מתנסים בהקשה, פריטה, נשיפה ונגינה על קלידים. בגזרת מתנות יום ההולדת העוסקות במוסיקה ניתן למצוא שפע של כלים החל מגיטרות חשמליות בצבעים שונים, רמקולים, אוזניות מדונה, אורגנים ופסנתרים המגיעים עם אורות, צלילים וכפתורים רבים למשחק וליצירת עניין ולא פחות חשוב לפיתוח תיאום הקשר בין העין ליד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בואי בימבה

זו כמעט מסורת לרכוש לתינוק שזה עתה הפך לפעוט את הבימבה הראשונה שלו. הרכב הראשון יאפשר לו להתנסות בתנועה, לחקור את גבולות המהירות שלו וליהנות מעצמאות אמיתית. הבימבה היא להיט וסוחפת אחריה פעוטות רבים, שמוצאים בה הנאה רבה גם בשנה הרביעית לחייהם. הבימבות מגיעות במבחר דגמים- רכבי משטרה, נסיכות, בימבה עם דמויות של מפרץ ההרפתקאות ועוד.

ערכת רופא

משחקי דמיון תורמים רבות להתפתחות היכולת התקשורתית של הפעוט, הם מאפשרים לו להתמודד עם מצבים לחוצים ולהתנסות בתמלול ראשוני של רגשות ותחושות. ביקור אצל רופא הילדים הוא חלק מהותי משגרת הטיפול והתגובות לביקור נעות בין התרגשות להבעת חשש. התנסות עם ערכת רופא הילדים תאפשר לילד "להרגיש כמו גדול" בערכה הוא יוכל להתנסות עם סטטוסקופ, מד לחץ דם, מזרק וכלים נוספים, הוא יכול להיות הרופא של הוריו, חבריו או הרופא של הדובים והבובות שבחדרו. הערכה מגיעה בצבעוניות מתונה וארוזה במזוודה אותה ניתן לשאת לכל מקום.

מנהרות ואוהלים

פעוטות צעירים מקבלים תחושה של משמעות מהיכולת לראות ולהיראות ולכן הם כל כך נהנים ממשחקי "קוקו", "אוהלים" ו"מנהרות" שם הם מאתגרים את תפישת העצמי ויכולים להתחבא ולהרגיש בטוחים במקום משלהם המותאם למידותיהם. אוהלים לפעוטות מגיעים במגוון דגמים וצבעים, חלקם עם כדורים צבעוניים ממש כמו בג'ימבורי וחלקם עם מנהרות משחק. האוהלים והמנהרות מתקפלים בקלות, אינם תוספים מקום ונפרסים במהירה על ידי משיכה קלה כאשר חלק מובנה בתוכם מורכב מרשת חצי שקופה המאפשרת לפעוט להציץ מתוך המרחב המוגן שלו על העולם שבחוץ.

את המתנות תוכלו למצוא במגוון חנויות צעצועים במרכז, בדרום, חנות צעצועים בטבריה והצפון

בשיתוף הפיראט האדום, בשיתוף הפיראט האדום
  • עוד באותו נושא:
  • ימי הולדת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully