וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך מוצאים רעיון לברכת יום הולדת מקורית במיוחד?

בשיתוף אתר הברכות השלם

30.8.2020 / 8:35

לא לכולם קל פשוט להתיישב ולכתוב ברכת יום הולדת מרגשת ומצחיקה. למי שמתקשה לחבר מילים למשפטים יש פיתרון פשוט - כותבים מקצועיים שיועים לעשות זאת בשבילו

ברכות. יח"צ,
ברכה/יח"צ

הנה שאלה שבוודאי יצא לכם לשאול את עצמכם יותר מפעם אחת: איך מוצאים רעיון לברכת יום הולדת מקורית במיוחד? כשאנו מעוניינים לא רק לתת מתנה מדהימה לאהובים שלנו אלא גם להפתיע בברכה מרגשת שתזכיר להם עד כמה הם חשובים לנו וכמה אנחנו אוהבים אותם. הבעיה היא שלא כולם נולדו עם היכולת לחרוז חרוזים, לכתוב חמשירים או אפילו להעלות את המחשבות והרגשות על הכתב.

איך מוצאים רעיון לברכת יום הולדת מקורית במיוחד? כמה דרכים מומלצות

אל ייאוש! החדשות הטובות הן שכל אחד יכול להבין איך מוצאים רעיון לברכת יום הולדת מקורית במיוחד. הרי אין דבר מייאש כמו לשבת מול מסמך WORD ריק או כרטיס ברכה ללא מילים, ולהתמודד עם מחסום כתיבה. המילים פשוט לא מצליחות לזרום החוצה ופתאום הרצון לשמח ולהפתיע את החוגגים נראה בלתי אפשרי להשגה.

ובכן, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לצלוח את המשימה, בעזרת טיפים יעילים ופשוטים:

• תתאימו את הברכה לאירוע - הדבר הראשון שיש לעשות בכתיבת ברכות, זה להתייחס כמובן לסוג האירוע. יום הולדת לקרובי משפחה או חברים יהיו שונים בתכלית זה מזה, וגם מאירועים אחרים כגון חתונה או אירוע מצווה.

• שואבים השראה - הרשת מלאה בברכות נפלאות ומקוריות שכתבו מוחות יצירתיים אחרים. אם חסר לכם כיוון או השראה, זה יכול להיות רעיון נהדר לפשפש במנוע החיפוש.

• הקדישו לכך מספיק זמן - ברכה מוצלחת לא כותבים בחמש דקות, יש להקדיש לכך זמן. אנחנו ממליצים לעשות את מה שיעזור לכם להירגע; לשבת במרפסת עם קפה טוב, אולי להאזין למוזיקה שעושה לכם טוב. כשאתם רגועים ושלווים, ההשראה מגיעה ביתר קלות. זכרו שאין כל רע בלקחת הפסקות מידי פעם ופשוט להמשיך מאותה נקודה בה עצרתם, אפילו לחזור אחורה ולערוך משפטים שכתבתם.

• ברכות לכולם - יש אירועים שבהם נהוג לברך לא רק אדם אחד אלא גם את בני המשפחה שסביבו ואפילו את כל המשתתפים. לדוגמא, אירוע חברה בו חוגגים שנה של הכנסות ועבודה מעולה, הרי לא רק למנהלים מגיע לקבל טפיחה על השכם. חשוב לנסח את הברכה כך שכל המבורכים יזכו למילה טובה וירגישו מוערכים.

• כל אחד הוא מיוחד - חשבו על הייחודיות שבאדם שיקבל את הברכה שלהם; על סיטואציות משעשעות שקרו לכם יחדיו, זיכרונות משותפים מתוקים, תכונות אופי בולטות במיוחד ועוד. אין כמו אלמנטים אישיים ונוסטלגיים בכדי לגרום לאדם לחייך, ואולי אפילו להזיל דמעה של התרגשות. אתם תגלו שכאשר כותבים מהלב, מצליחים למצוא מילים מדהימות ומרגשות!

• כללי הכתיבה - הרי לא מדובר בפתק שכתבתם במהירות בעבודה כדי לא לשכוח משהו. זוהי ברכה לאדם שאתם אוהבים, וככזאת עליה להיות מנוסחת ללא דופי תוך שמירה על כללי הדקדוק, הפיסוק ועל עברית תקינה באופן כללי.

• אז איך מוצאים רעיון לברכת יום הולדת מקורית במיוחד? - אולי האסטרטגיה הטובה ביותר שלכם תהיה לפנות לכותבים מקצועיים. לא תאמינו, אבל ישנם אתרים שהקימו אנשים שהכתיבה זורמת להם בדם, כך שהחליטו לרתום את הכישרון שלהם ולסייע לאחרים שלא מצליחים למצוא את המילים הנכונות להביע את הרגשות שלהם, או זמן כדי להעלות את אותן מילים על הכתב.

איך זה עובד?

אופס, אנחנו מקווים שלא סיבכנו אתכם יותר מידי. בכל זאת, אנחנו מקווים שכעת אתם יודעים איך מוצאים רעיון לברכת יום הולדת מקורית במיוחד? ועד כמה זה קל ופשוט. טלפון אחד למקצועני הכתיבה, ותוך זמן קצר יהיו לכם ברכות ליום הולדת מלאות במקוריות, ייחודיות ופן אישי המותאמות לא רק לאירוע, אלא בעיקר עבור האהובים שלכם שעומדים להיות כל כך מופתעים. ונתראה בשמחות!

  • עוד באותו נושא:
  • ברכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully