וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקון תריסים חשמליים - איך עובד תהליך התיקון?

בשיתוף המרכז לתריסים חשמליים, בשיתוף המרכז לתריסים חשמליים

27.8.2020 / 15:13

למה חשוב לתקן תריסים חמליים כמה שיותר מהר ואיך עושים את זה? כל הפרטים בכתבה הבאה

תריס חשמלי. pixabay,
תריס חשמלי/pixabay

אנחנו כמעט לא שמים לב, במהלך שגרת היומיום העמוסה שלנו, לתקלות הקטנות במערכות החשמל השונות ברחבי הבית והעסק. אבל, כל איש מקצוע מומחה יכול לומר לכם עד כמה מסוכנת היא תקלה במערכת תריסים חשמליים, אפילו כאשר מדובר בתקלה זניחה וקטנה. אם אתם מתעלמים מהבעיה ולא פונים לעזרתם של מומחי תיקון תריסים חשמליים, בסופו של יום עלול להתרחש אסון עם תריס שבטעות קורס ופוגע באדם אחר. ולכן, השירותים של חברות תיקון תריסים חשמליים הם חלק חשוב ומרכזי בשגרת התחזוקה של הבית או הנכס שלכם, ואתם לא רוצים לדחות אותם או לוותר עליהם.

שלבים חשובים בדרך למטרה הנכספת - תיקון לתריסים חשמליים מפי המקצוענים

על פי רוב המומחים, תהליך העבודה המקצועי הדרוש בכל עבודות תיקון תריסים חשמליים מחולק לחמישה שלבים מרכזיים, והם:

1. אבחון ואיתור מקור הבעיה - קודם כל ולפני הכל, אתם חייבים להבין מה קורה במערכת של התריס החשמלי שלכם. אם אין לכם מספיק ידע, זו יכולה להיות נקודת מוצא בעייתית במיוחד לטיפול בתקלה. ולכן המשימה הראשונית היא לאתר את מקור הבעיה ולהבין מה עלולות להיות ההשלכות שלה.

2. ניסיון תיקון ידני וראשוני - במידה ואנשי המקצוע מסוגלים לבצע תיקון תריסים חשמליים ראשוני בעזרת כלי תיקון בסיסיים, יכול מאוד להיות שאתם תקבלו פתרון בו במקום לבעיה של התריס שלכם. לפעמים, תריס חשמלי פשוט נתקע מסיבות מכניות פשוטות, כך שהטיפול יכול להיות מאוד מהיר ומאוד פשוט. ואתם בין רגע חוזרים לשגרה המוכרת והאהובה שלכם.

3. טיפול מעבדה מורכב, למנועים חשמליים - במקרה ואנשי המקצוע לא מצליחים להתמודד עם הבעיה במקום האירוע, יכול להיות שהם יבקשו לפרק את המנוע החשמלי שלכם ולשלוח אותו לבדיקה אצל איש צוות מומחה. לעיתים מדובר על הפעולה החשובה ביותר בתהליך העבודה של תיקון תריסים חשמליים ולכן אין להקל ראש בשלב זה.

4. התקנה מחודשת של המערכת - גם אם המעבדה החליטה שיש פתרון לבעיה שלכם, עד שלא מחזירים את המנוע למקומו אי אפשר לדעת בוודאות שהתריס עובד. אי לכך, אנחנו ממליצים לכם לבקש נותני שירות מקצועיים לבצע התקנת תריס חשמלי מחודשת בבית שלכם, בשביל להיות בטוחים מעל לכל ספק שהמערכת עובדת כשורה והיא יכולה לשמור על כל מי שנכנס לבית שלכם מפני קריסה או נפילה של התריס.

5. בדיקות תחזוקה תקופתיות - ואם אתם ממש רוצים לקחת אחריות על המערכת שלכם, ולמנוע כמעט לחלוטין תקלות מסוכנות או משביתות, אז אתם צריכים להיעזר בשירותים של אנשי המקצוע באופן קבוע. חברות וארגונים רבים מבקשים לפנות לעזרת אנשי הצוות של המרכז לתיקון תריסים חשמליים, אחת לתקופה על מנת לבצע בדיקה מקיפה של מערכת התריסים ולבחון היתכנות לתקלות מסוכנות מבעוד מועד.

אי אפשר להתעלם מתקלות מסכנות חיים שכאלה

ברגע שאתם מתקינים תריס חשמלי אתם בעצם לוקחים אחריות על כל מי שנכנס בשערי הנכס שלכם. ולכן יש צורך להתנהג בצורה הכי מקצועית והכי אמינה שיש, על מנת לצמצם כל סיכוי לנפילה או לתקלה שיכולה לסכן נפשות. כל מה שאתם צריכים לעשות כעת הוא לפנות לעזרת אנשי הצוות המקצועיים של המרכז לתיקון תריסים חשמליים, ואנחנו כבר נעזור לכם למצוא פתרונות תחזוקה נכונים לטיפול בתקלות תריס חשמלי, בהתאם לסוג הדגם אותו אתם מחזיקים. בין שמדובר על תיקון תקלות בבית או במשרד הפסיק ובין שמדובר על מעבדה מומחית - יהיה לכם תריס חשמלי בטוח לשימוש.

בשיתוף המרכז לתריסים חשמליים, בשיתוף המרכז לתריסים חשמליים
  • עוד באותו נושא:
  • תריסים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully