וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה גורם לבוגרי מכללת SVCollege למצוא עבודה ביעילות לאחר הקורס

בשיתוף מכללת SVCollege, בשיתוף מכללת SVCollege

27.8.2020 / 13:43

לפעמים גם מי שמסיים תואר וצובר ידע רב מתקשה למצוא עבודה בענף ההייטק מכיוון שמעסיקים רבים דורשים ניסיון החשוב להם יותר מהתעודות. מכללת SVCollege מציעה פתרון לתלמידיה

מכללת SVCollege. יח"צ,
מכללת SVCollege/יח"צ

אנשים רבים מעוניינים להיכנס לעולם ההייטק מסיבות רבות ומוצדקות - שכר גבוה, תנאי עבודה מדהימים, עבודה במקומות הטובים ביותר ומשרה מרתקת ומתגמלת. אבל לא כל כך פשוט להשתלב בעולם ההייטק, וישנה הרבה ביקורת על הלימודים האקדמיים - גם סטודנטים שמסיימים תואר קשה וארוך של שלוש וארבע שנים מוצאים אתגר גדול רגע אחרי סיום הלימודים, בחיפוש אחר העבודה הראשונה.

הסיבה? ניסיון. בעולם ההייטק הניסיון עולה בחשיבותו על הלימודים ועל מקום הלימודים, ולכן הניסיון המעשי הוא קריטי להשגת עבודה טובה בעולם ההייטק. אז איך גם לומדים, גם צוברים ניסיון וגם לא מבזבזים זמן? הכירו את הנוסחה המנצחת של SVCollege

ניסיון ולימודים ב-SVCollege

מכללת SVCollege עלתה על הנוסחה המנצחת, ומציעה נוסחה חדשנית ללימודי הייטק. המכללה דואגת שבוגריה יוכלו להשתלב כמה שיותר מהר בעבודה עם סיום הלימודים, באמצעות שלושה מרכיבים מנצחים - לימודים נקודתיים ומעשיים, התלמדות מעשית בחברת הייטק וסדנה מקיפה לקורות חיים וראיונות עבודה:

● קורסים המוכוונים לשוק העבודה

בשוק העבודה מחפשים עובדים עם ידע פרקטי, ממוקד ומקצועי גם על גבי רקע תיאורטי נרחב. הקורסים של המכללה הם קורסים ממוקדים, מכוונים לשוק העבודה באופן ברור ומובהק ונתפרים לצרכים הספציפיים של שוק העבודה בכל נקודה ונקודה. במקום תואר ארוך של מספר שנים, הסטודנטים לומדים קורסים ממוקדים במשך מספר חודשים ומגיעים מוכנים לשוק העבודה. הקורסים שהמכללה מציעה הם קורסים הרלוונטיים ביותר בשוק, כמו קורס QA, קורס גיימינג, קורס ניהול רשתות וקורס פול סטאק. הסילבוס של כל קורס נוגע בנקודות החשובות ביותר, וכולל פרויקטים פרקטיים.

● התלמדות מעשית

מעבר לפרקטיות של הקורסים עצמם, המכללה מציעה את אחד הדברים החשובים ביותר לסטודנטים היום - התלמדות מעשית בחברת הייטק אמיתית, המאפשרת צבירת ניסיון פרקטי תוך כדי הלימודים, ותוספת חשובה ויקרת ערך לקורות החיים. במהלך ההתלמדות המעשית הסטודנטים חווים את "החיים האמיתיים" בעולם הייטק, משתלבים בתוך חברה פעילה ועובדת, יוצרים קשרים וכמובן צוברים ניסיון חשוב ומשמעותי שיעזור להם בהמשך הדרך.

● הכנה לראיונות עבודה

אחד החלקים הכי מאתגרים בקבלה לעבודה בתחום ההייטק הוא ראיונות העבודה. ראיונות העבודה הם ראיונות לא פשוטים, הכוללים בחינה של הידע המעשי שלכם, מענה על חידות, שאלות הקשורות לאופי, לכלים וליכולות וכמובן הלחץ הנלווה לכל ראיון עבודה וההתמודדות עם מרואיינים אחרים וטובים.

המכללה מציעה סדנה איכותית ומקיפה לראיונות עבודה, שמקנה לסטודנטים את כל הידע והכלים כדי לגשת לראיונות בצורה הטובה ביותר שהם יכולים. הסדנה מלמדת כיצד לגשת עם ביטחון עצמי וכן כיצד לענות על שאלות שונות בכל התחומים. כמו כן, הסדנה הולכת צעד אחד אחורה ומסייעת לסטודנטים לכתוב קורות חיים איכותיים ונכונים שיזרימו את ראיונות העבודה, וכך ייצרו כמה שיותר אפשרויות להשתלבות בשוק העבודה בסיום הקורס.

בשיתוף מכללת SVCollege, בשיתוף מכללת SVCollege
  • עוד באותו נושא:
  • הייטק
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully