וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש היהודי שוב ממציא לנו פטנטים - FRESH-IT

בשיתוף FRESH-IT, בשיתוף FRESH-IT

27.8.2020 / 11:46

לעיתים רחוקות אנו נתקלים במוצר חדשני שביכולתו לשנות את איכות החיים שלנו מקצה לקצה, "FRESH-IT" הוא בדיוק כזה!

FRESH IT. יח"צ,
FRESH IT/יח"צ

FRESH-IT הוא מכשיר מהפכני, ייחודי בארץ ובניגוד לכל מטהרי האוויר השונים הקיימים היום בשוק, הוא עוזר להוציא את האוויר המזוהם מהחדר החוצה. לא עוד מיחזור פנימי של אוויר או התזה של חומרים שונים, אלא פועל להשאיר את החדר נקי מרעלים, חד וחלק.

מי שעומד מאחורי ההמצאה הגאונית הזו הוא אשר אלמוג, בן 48 מחיפה, איש עסקים ויזם בנשמתו לאורך שנים ארוכות. על המחשבה מאחורי הרעיון הוא סיפר: "כמו כולם גם אני תמיד נאלצתי לפתוח את החלונות השונים כאשר ריחות הטיגון מהמטבח ועשן הסיגריות בסלון חנקו את הבית, אבל בימים קרים כאשר יורד גשם זלעפות או בימי הקיץ כאשר חם ולוהט בחוץ, פתיחה של חלון היא לא הדבר הכי חכם ויעיל לעשות. לכן במשך מספר שנים חשבתי כיצד ניתן להוציא את האוויר המזוהם מחלל הבית החוצה, פשוט ולעניין".

FRESH IT. יח"צ,
FRESH IT/יח"צ

הפתרון אותו מצא אלמוג קרם עור וגידים בדמות מכשיר קטן שביכולתו לשאוב עד 340 קוב אוויר בשעה אחת בלבד! בדרך זו המכשיר מרענן את האוויר בחללים השונים, בבית ובמשרדים, כך שמוציא ריחות לא נעימים ומזרים אוויר חדש מבחוץ.

האם ניתן למקם את המכשיר בכל חדר? אלמוג הסביר: "בהחלט, הוא יונק את האוויר ומוציא אותו החוצה מכל חלל אפשרי, אם בבית או בסביבת העבודה. הוא מונע ריחות לא נעימים ואף רעילים במטבח, מאוורר את חדר השינה, משנה לגמרי את הנשימה בתוך חדרים קטנים ואטומים כמו ממ"ד, מקלט ומרתפים, אפילו מקומות ללא חלון אוורור גדול או בכלל, כמו חדרי שירותים, מקלחות, עליית גג ומחסנים יכולים ליהנות ממנו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
FRESH IT. יח"צ,
FRESH IT/יח"צ

המכשיר כולל בתוכו מפוחים של חברת Nisko ועל המנוע שלו מקבלים אחריות ל 5 שנים.

העיצוב של "FRESH-IT" מגיע בכמה דגמים וצבעים שונים ואת סוג המנוע ואורך הצינור ניתן להתאים לפי דרישה וצורך.

על מנת לקבל חוות דעת רחבה יותר שוחחנו עם מאות לקוחות שכבר נהנים מ "FRESH-IT", לאחר מכן כבר לא היה עוד מקום לספק, מדובר במכשיר קטן שמשנה את איכות החיים בגדול.

אביטל ברדה ממודיעין סיפרה: "אני לא מעשנת אבל בעלי כן וזה הפך את החיים בבית לסיוט משום שעשן הסיגריות חנק אותי והפריע גם לילדים. זה לא שינה אם החדרים היו סגורים כאשר היה מעשן בסלון, כי העשן היה מתפזר ומגיע לכל מקום. בזכות "FRESH-IT" החיים של כולנו השתנו, אומנם הייתי מעדיפה לו היה מפסיק לעשן בכלל, אבל לפחות היום גם אם מעשן בבית, תוך זמן קצר האוויר נקי מעשן וריח של סיגריות, זה מכשיר שעושה קסמים מבחינתי".

גם אורית פרץ מיבנה פירגנה: "יש לי חמישה ילדים וברוך השם זה אומר המון בישולים וטיגונים, אבל בגלל שהמטבח שלי קטן ויש בו רק חלון אחד, הריחות תמיד נשארו באוויר במשך שעות והכל נספג בספות של הסלון. חברה טובה המליצה לי על "FRESH-IT" והבטיחה לי כי זה יעשה את העבודה, הבטיחה וצדקה במאה אחוז. היום הבית שלי מרגיש מאוורר ומריח נקי ולא משנה אם אני מטגנת שניצלים או מדליקה אש".

FRESH IT. יח"צ,
FRESH IT/יח"צ

על התרומה של המכשיר לחיים בריאים אלמוג הרחיב: "מחקרים רבים מוכיחים כי באוויר אותו אנו נושמים יש אינספור אלרגניים וחיידקים שמזיקים לבריאות. אנחנו לא יכולים לראות או לשמוע אותם אבל אנחנו מריחים אותם כל הזמן כי הם נמצאים בכל מקום. אם זה עשן של סיגריות, טיגון של אוכל, ריחות שבעלי חיים מפיצים, אנשים שמתעטשים ומשתעלים, עובש שמצטבר, כל אלו מזהמים את האוויר שאנחנו נושמים, לכן אין זה פלא כי רבים בישראל סובלים מקוצר בנשימה, אסתמה, כאבי ראש ואלרגיות. לכן במקום מטהרי אוויר שלא עושים דבר, ניתן לעשות שימוש במכשיר קטן שמשנה את פני התמונה".

שירות המשלוחים של "FRESH-IT" מגיע לכל פינה בארץ.

לפרטים נוספים והזמנות ניתן ליצור קשר בטלפון: 050-5511-540

או להיכנס לאתר הבית: https://www.freshitpro.com/

בשיתוף FRESH-IT, בשיתוף FRESH-IT
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully