וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"Travelor": אפליקציה חדשה להזמנת מלונות בעולם הושקה בשיא משבר הקורונה

בשיתוף טרוולאור, בשיתוף טרוולאור

27.8.2020 / 8:39

האפליקציה חדשה שוברת את השוק - אין כאן קאץ' הם פשוט לוקחים פחות כסף לעצמם ומעבירים אותו ללקוח שמזמין דרכם מלון. ואפילו תוכלו להפוך לסוכנים

טרוולאור. יח"צ,
travelor/יח"צ

חברת התיירות טרוולאור השיקה בתאריך 10.08.20 את האפליקציה להזמנת המלונות - Travelor, בה למעלה מ- 2 מיליון מלונות ומקומות אירוח, בכל רחבי העולם, ומתחייבת להוזיל את מחירי המלונות בארץ ובעולם. טרוולאור הוקמה בסוף שנת 2014, על מנת להוזיל משמעותית את מחירי המלונות ומקומות האירוח ברחבי העולם, על ידי כוח חברתי.

אז האם כדאי לכם להוריד את אפליקציית Travelor?

אלה המסקנות אליהן הגענו לאחר שבחנו לעומק את האפליקציה להזמנת המלונות - Travelor על המדף הוירטואלי.

האם יישאר לנו יותר כסף בארנק?

על אף התחרות העצומה עם הפלטפורמות המובילות כיום בשוק התיירות, "בוקינג" ו"אקספדיה". טרוולאור מתחייבת לספק את המחירים הזולים ביותר שתוכלו למצוא כיום בשוק. תהינו באשר לאופן שבו היא מצליחה לעשות זאת.

התשובה לכך טמונה במתמטיקה פשוטה, ואין מדובר פה במעשה כשפים. מתברר, כי המחירים אותם אנו נוהגים לשלם בבואנו להזמין חדר בבית מלון, כוללים תוספת מכובדת, שבממוצע עומדת על 28% ולעתים אף מגיעה עד כ- 50%, הנלווית למחיר ההתחלתי של החדר. מדובר למעשה בעמלות המייצרות את הרווח העיקרי של הפלטפורמות, ומזרימות אליהן מידי יום מיליוני דולר, בזכות לחיצות הכפתור שלנו באתרים שלהן. גם גופים המתיימרים לכאורה להיות "עצמאיים", כגון "פרייסליין", "הוטלס.קום" ועוד, שייכים למעשה לשתי הענקיות.

אז מהו הקאצ'? אין קאצ'!

טרוולאור שוברת את המונופול, על ידי מכירה באחוז רווח נמוך יותר. ליתר דיוק, במקום לשלם 30%-50% עמלה, המזמינים בטרוולאור ישלמו אחוזים בודדים בלבד. במילים אחרות, טרוולאור מוכנה להרוויח עמלות נמוכות יותר משמעותית, כדי שהלקוחות ייהנו ממחירים נמוכים יותר.

יש עם מי לדבר?

כולנו יודעים, כי שירות לקוחות זמין, אליו ניתן לפנות מסביב לשעון, הוא פריבילגיה שלא תסולא בפז, והוא אחד הפקטורים הגדולים ביותר בבואנו לבחון את שביעות רצונם של הלקוחות. טרוולאור מציעה ללקוחותיה שירות של 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע, באמצעות טלפון, ווסטסאפ או מייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

כיצד תוכלו לא רק לחסוך אלא גם להרוויח?

יוסי כהן, מנכ"ל ומייסד Travelor חוזר ומדגיש, כי מעבר לפן הכלכלי, הוא רואה ערך מוסף ביצירת קהילה וירטואלית, בה יתקיימו שיתוף מידע והעשרה הדדית. המשתמשים באפליקציה Travelor, יכולים להפוך לחלק מקהילת טרוולאור, באמצעות שיתוף מאמרים ומתן טיפים בנושאים הסובבים את תחום התיירות. מעבר לכך, המעוניינים בכך, יכולים לקבל הכשרה מקצועית ולהפוך לסוכנים מקצועיים.

מדובר בהצעה לא פחות מאטרקטיבית, במיוחד לאור העובדה, כי הסוכנים גורפים 80% מהרווח עבור העסקה אותה הם קידמו. לאחר בדיקה שערכנו, ניתן לומר כי מדובר בסיטואציה של WIN-WIN, כאשר במסגרת קידום האתר, הגולשים מתוגמלים באופן נדיב במיוחד.

חופשה אמיתית בתקופת קורונה, האם זה רלוונטי?

האפליקציה Travelor הושקה בשיאו של הגל השני של הקורונה. תהינו באשר לרלוונטיות של האפליקציה בימים טרופים אלה. יוסי כהן, מנכ"ל Travelor הסביר את עמדתו בנושא: "על כולנו עוברת כרגע תקופה לא פשוטה בעקבות משבר הקורונה. כולנו חולמים על הרגע שבו נוכל סוף סוף לנשום לרווחה וליהנות מחופש, באחד מבתי המלון בארץ או בעולם.

יחד עם זאת, רבים מאיתנו חוששים מהוצאות מיותרות, על אחת כמה וכמה בתקופה מאתגרת זו. האפליקציה Travelor באה לפתור את הדילמה: היא מאפשרת למשתמשים ליהנות מנופש מפנק מבלי לרוקן את הארנק שלהם.

קיים מבחר אדיר של מעל ל - 2 מיליון בתי מלון ומקומות הארחה, בכל רחבי העולם במחירים חסרי תקדים, מהם ניתן לבחור את המלון לכל חופשה ובכל תקציב.

גם סבתא חנה יכולה להשתמש באפליקציה Travelor?

החלטנו לבדוק לעומק את האפליקציה החדשה של Travelor. כבר ממבט ראשון ניתן לומר, כי מדובר בהחלט באפליקציה, שבפיתוחה הושקעה מחשבה רבה. היא ידידותית למשתמש וקלה לתפעול. הניווט באתר מתבצע באמצעות תפריט, באמצעותו ניתן להגיע בקלות אל כל המידע הנחוץ, לכם על מנת לקבל את ההחלטה באשר למלון בו תרצו לשהות במהלך חופשתכם הקרובה.

את האפליקציה Travelor ניתן להוריד לכל טלפון נייד. להורדה לחץ כאן

לסיכום, ניתן לומר, כי Travelor היא ללא ספק שחקן חדש ומפתיע בשוק התיירות, שהצליח לשבור את השוק על ידי וויתור מודע ומכוון על מחירים מופקעים ומתן אפשרות להזמין חדר מלון כמעט במחיר עלות.

בשיתוף טרוולאור, בשיתוף טרוולאור
  • עוד באותו נושא:
  • מלונות
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully