וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתי כדאי לקנות מיטה סיעודית?

בשיתוף העיקר הבריאות, בשיתוף העיקר הבריאות

26.8.2020 / 14:10

מיטה סיעודית מאפשרת כיוונון בצורה המקלה הן על המטפלים והן על המטופל והופכת את חייהם לנוחים הרבה יותר

מיטה סיעודית. העיקר הבריאות,
מיטה סיעודית/העיקר הבריאות

אדם שסובל ממחלה כרונית או מליקוי גופני או מנטלי ירוד, ותפקודו הגופני והבריאותי נפגעו כתוצאה מכך, יוגדר כחולה סיעודי. כתוצאה מכך אותו חולה עשוי להיות מרותק למיטה או לכסא גלגלים ולסבול מתסמינים כמו חוסר שליטה על סוגרים, פצעי לחץ, קושי בהליכה והזדקקות לעזרה ברוב הפעולות היומיומיות כמו אכילה ושתייה, הלבשה, רחצה, קימה ושכיבה, הליכה וכדומה. חולה סיעודי לרוב זקוק להשגחה רפואית צמודה וכדי להקל על חייו, ולהפוך את הטיפול בו לפשוט יותר מומלץ לרכוש עבורו ציוד מתאים.

היתרונות של המיטה הסיעודית

מיטה סיעודית היא לרוב מיטה מתכווננת אשר מאפשרת לשנות את תנוחות הגוף של המטופל ביתר קלות. מעבר לעובדה שהכוונון מקל על הטיפול, הוא גם מקל על המטופל במידה משמעותית. משענת גב וראש מתרוממת יכולה לסייע רבות למטופלים שסובלים מבעיות נשימה, לחץ דם או שבאופן כללי נמצאים שעות רבות במיטה וצריכים לשנות תנוחה מדי פעם. כמו כן באמצעות הרמת המשענת אפשר גם לאכול במיטה, אם באופן עצמאי ואם בעזרתו של המטפל.

מלבד מנגנון להרמת הגב והראש, במיטות כאלו ישנו גם מנגנון שמאפשר להרים את הרגליים. מנגנון זה נותן מענה למטופלים אשר סובלים מנפיחות או בצקות ברגליים כמו למשל אצל חולים בסוכרת. הרמת הרגליים מאפשרת זרימה טובה יותר של הדם מהרגליים אל שאר הגוף.

מנגנון כוונון שמקל על הטיפול בחולים

מלבד הקלה על החולים עצמם, מיטה סיעודית מומלץ לרכוש במידה ורוצים להפוך את הטיפול בחולה להרבה יותר פשוט וקל. מיטות סיעודיות חשמליות אפשר גם להרים לגובה מסוים וכך להפוך את הטיפול להרבה יותר נוח ומיטבי במידה ועולה הצורך בהחלפת טיטולים, ניקיון ושמירה על היגיינה של הגוף, או כל סוג של טיפול באופן כללי. אפשר להפוך את המיטה לכורסה, וכך מעבר לשכיבה, לאפשר גם ישיבה ולהציע אקסטרה נוחות למטופלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

למי זה מתאים?

המיטה הסיעודית מתאימה לסוגים שונים של מטופלים ולהם בעיה תפקודית וקושי לבצע בכוחות עצמם פעולות יומיומיות. מלבד חולים במחלות כרוניות או אנשים שסובלים מליקוי גופני או מנטלי, מיטות אלו גם מאוד יעילות עבור בני הגיל השלישי. מיטה סיעודית תהיה בחירה אידיאלית הן עבור המטופלים עצמם שיוכלו לשנות תנוחות גם כאשר הם מרותקים למיטה, והן למטפלים, שיוכלו לטפל ביקיריהם בצורה נוחה ואופטימלית.

בנוסף מיטות סיעודיות מסייעות גם בטיפול מניעתי כמו למשל מניעת פצעי לחץ כתוצאה משכיבה ממושכת, מניעת נפילות מתוך שינה, מניעת יציאה מהמיטה בשעות הלילה, מניעת ריחות רעים וכדומה.

היכן קונים?

המיטה הסיעודית מיועדת לחולים סיעודיים ולקשישים וכדי שתספק את המענה הטוב והאיכותי ביותר מומלץ שלא להתפשר על סוג המיטה שקונים. באתר העיקר הבריאות ישנו מגוון רחב של מוצרים שיקלו על החיים ועל הטיפול בקשישים וחולים סיעודיים, לצד צוות מקצועי בעל ידע רב שישמח לכוון אתכם לעבר בחירות מותאמות צרכים.

בשיתוף העיקר הבריאות, בשיתוף העיקר הבריאות
  • עוד באותו נושא:
  • סיעוד
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully