וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות לעובדים - הבחירה הנכונה

בשיתוף פפירוס, בשיתוף פפירוס

26.8.2020 / 10:16

כל אדם אשר עובד בארגון או חברה מסוימת מחכה לחגי תשרי על מנת להבין האם המעסיק שלו בחר להעניק לו תלושי שי לחג או שמא הוא השקיע ובחר עבורו מתנה מסקרנת

פפירוס מתנות. יח"צ,
פפירוס מתנות/יח"צ

אם בעבר רוב החברות בחרו להעניק לעובדיהם תלושים, וזאת משום שזוהי הייתה הדרך "המהירה והבטוחה" ביותר לבחור מתנה, בשנים האחרונות ניתן לראות יותר ויותר מקומות עבודה אשר בוחרים להשקיע במתנה ספציפית עבור עובדיהם. הסיבות לכך הן העובדה שמתנה אשר נבחרת באופן אישי מעידה על היחס האישי של החברה לעובדיה וכן מאפשרת לחברה למתג את החברה באופן האטרקטיבי ביותר - מיתוג על מתנות לעובדים. לקראת חגי תשרי ריכזנו בעבורכם אפשרויות אטרקטיביות של מתנות לעובדים לחגים.

ועדי עובדים - בוחרים את המתנה האטרקטיבית ביותר

אם בחברה שלכם ועד העובדים הוא זה שבוחר את המתנות לחגים, חברת פפירוס מציעה מגוון רחב של מתנות לוועדי עובדים. רשימת המתנות העומדת לרשותכם כוללת:

• ערכת מזיגה ופותחן ליין - כאן הועד יכול לבחור את אותה ערכה מרשימה שבתוכה עטיפת מוצר מעוצבת ומרשימה של בקבוק יין . בעת פתיחה של הבקבוק יתגלו אביזרי מזיגה ופותחן ליין. עטיפת המוצר הממותגת תכלול את שם החברה וברכת שנה טובה או כל משפט אחר בו תהיו מעוניינים.

• מארז קלאסי יוקרתי לראש השנה - הכולל יין קברנה סוביניון של יקב רקאנטי, כריות הולנדיות של שוקולד חלב, קלסטרס בוטנים, עוגיות כוסמין מלא וגרנולה עם חמוציות וקשיו וחליטות תה מרעננות וקלאסיות. מתנה ממותגת, יוקרתית, כשרה ובריאה זו תוביל לחיוך רחב של כל עובד שיקבל אותה.

• מארז מזוודות - אידיאלי לכל עובד, שכן רוב העובדים אוהבים לצאת לנופשים בחו"ל ובארץ בימות החגים. מארז זה כולל 3 מזוודות קשיחות עם ידית נשלפת, גלגלים מסתובבים, מנעול מובנה ויכולות לכלול את הלוגו של החברה שלכם. דרך נפלאה למתג את החברה בארץ ובחו"ל באמצעות מתנות לעובדים.

מתנות לעובדים - מארזי ראש השנה

• מארז שף לראש השנה - מארז אשר כולל סט סכינים איכותי לחיתוך כל מזון אותו אתם מתכננים להכין במטבח וסינר מעוצב וממותג שילווה אתכם את התהליך. מתנה אידיאלית לכל עובד וכמובן לכל עובדת.

משחק חשיבה לכל המשפחה - משחק חשיבה ממותג הנושא את שם החברה וברכה אטרקטיבית לראש השנה. מארז זה כולל משחק מאתגר המותאם לכל המשפחה ואידיאלי כמתנה בפני עצמה או כמתנה לצד גיפט כארד.

• מארז ראש השנה לעובד - מארז מהודר, מעוצב וממותג הכולל עט זהב איכותי, גלויה מהודרת, מחברת יוקרתית עם חבק ושלישיית פוררו רושה. הכל במארז יוקרתי ומרשים.

• רמקול איכותי לראש השנה - כי מה יותר משמח ממוזיקה טובה באיכות נפלאה? מתנה זו כוללת רמקול נייד קומפקטי של מותג בינלאומי מוכר ואיכותי המשמש גם כרמקול בעת ביצוע שיחות טלפוניות, עם קישורית BLUETOOTH וסוללת ליתיום נטענת.

לסיכום, נכון להיום ניתן לבחור מתנות נפלאות וממותגות לעובדים שלכם מתוך קטלוג מתנות לעובדים שלנו. ברשימת המתנות תוכלו למצוא גם מתנות אשר נארזו על ידי אנשים בעלי צרכים מיוחדים, שכן חברת פפירוס דוגלת בעידוד והכשרה תעסוקתית לאנשים מיוחדים. בנוסף, ניתן לבחור במתנות ממותגות לעובדים בהתאמה לתקציב של החברה ובהתאמה לדרגה התעסוקתית של העובד. קניה נעימה!

בשיתוף פפירוס, בשיתוף פפירוס
  • עוד באותו נושא:
  • מתנות לחג
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully