וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתי פופולר - קוסמטיקאית רפואית: זה לא עוד שם, זה מותג

בשיתוף קליניקה בוטיק PopulaR

25.8.2020 / 16:12

הלקוחות של אתי פופלר לא מוכנות לוותר על שירותיה ולכן כשעברה מירוש/לים למרכז ואז לנתניה - הן המשיכו להגיע

אתי פופולר. יח"צ,
אתי פופולר/יח"צ

הכול התחיל מבניית ציפורניים וממרפסת קטנה בירושלים. אתי עבדה אז בכלל בקרן הקיימת לישראל, ובשעות הפנאי שלה עסקה בתחביב האהוב עליה - בניית ציפורניים לנשים שהטיפוח החיצוני חשוב להן. את הקליניקה הראשונה שלה היא הקימה בירושלים ולאחר 16 שנים עזבה את העיר בעקבות האהבה וניהלה את הקליניקה של בנה הבכור גל פופולר ברמת השרון, בה היו מתבצעים כל טיפולי האסתטיקה הגוף והנפש. היום הקליניקה נמצאת בנתניה, ברחוב עמק חפר 98.

לקוחות ותיקות שמכירות את אתי וקיבלו טיפול תחת ידיה הן מירושלים והן מאזור השרון והמרכז, מוכנות לעשות את כל הדרך כדי להגיע אליה לנתניה, ואומרות שמצדן הן יגיעו אליה גם עד אילת. כך שהידיעה על הקליניקה המקצועית עוברת בדרך כלל מפה לאוזן, ובכל רגע מגיעות אל אתי לקוחות חדשות.

"חשוב לי שהלקוחה תהיה מרוצה", מספרת אתי, "ואצלי אין דבר כזה שמישהי לא מקבלת תוצאה, בין אם זה טיפול פנים בסיסי, איפור קבוע או הסרת שיער בלייזר".

אתי פופולר מכשיר. יח"צ,
אתי פופולר/יח"צ

לא קופאת על שמרים

בעברה היתה אתי מורה לקוסמטיקה ומדריכה, והיום ההתמחות שלה בעיקר בטיפולי פנים ובעיות עור שונות. "אני לוקחת כל אחת כאתגר", אומרת אתי. היא מתעדכנת בטכנולוגיה החדישה ביותר היוצאת אל השוק, ודואגת להביא אותה לקליניקה שלה. למשל, אפשר למצוא אצלה את המכשיר החדש MesoStrip, מכשיר קוסמטי מתקדם אשר מבצע מתיחת פנים ללא ניתוח. הטכנולוגיה הזו מתאימה לטיפולי פנים בעיקר בקרב נשים שעברו את גיל 40 ורואים את השינוי בעור הפנים, נפילת קו הלסת, קמטים, קמטוטים וכדומה.

"מי שבאמת משקיעה בעור הפנים שלה, רואה את השינוי", ממשיכה אתי, "אצלי לא באים להתפנק ולמרוח קרם על הפנים, אלא לטפל בעור. אני תמיד אוהבת לצלם תמונות של 'לפני ואחרי' ולהראות למטופלות שלי את השינוי המשמעותי שחל בעור הפנים שלהן. כמובן שבנוסף לטיפולים אצלי בקליניקה, ההשקעה וההתמדה שלהן מביאות לתוצאה מושלמת. אני מתאימה גם ללקוחות מוצרים לשימוש יום יומי בלילה ובבוקר. בעגלת הטיפולים אני עובדת עם חברות רבות ומאמינה שלכל חברה יש את מוצר ה"דגל" שלה. לטיפול ביתי אני מציידת אותן במוצרים פעילים מהחברות המובילות בתחום, אחת מהן היא דרמלוסופי, שאיתם אני עובדת כבר למעלה מ- 5 שנים".

מבין כל הטיפולים המגוונים, אתי מטפלת גם בסוגי פיגמנטציה שונים והבהרת העור בטכנולוגיה מיוחדת, וכן בבני נוער הסובלים מתופעות כמו אקנה, צלקות או פוסט אקנה, תוך כדי שהטיפולים מתבצעים מטכנולוגיה מתקדמת מהשורה הראשונה. כמו כן, היא עוסקת בהסרת שיער בלייזר באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת ביותר שאפשר למצוא היום. לאתי ניסיון של מעל ל-18 שנים בהסרת שיער בלייזר במכשיר MAGMA, והיא הייתה גם בין הראשונות שהשיקו את המכשיר החדיש בירושלים. טכניקת הסרת השיער שלה מתאימה גם לנשים שסובלות משיער לבן, ג'ינג'י או בלונדיני.

יש לה טכניקה ומוצר מיוחד המטפל גם באיפור קבוע והדגשת קווי פנים. במשך 5 שנים לימדה אתי אחרות איך לבצע איפור קבוע, והיום היא משתמשת בכל השיטות כדי להביא את הלקוחה לתוצאה הרצויה. אל אתי מגיעות מטופלות מכל הארץ, והיא מרשטטת להן את התוצאה הסופית של האיפור הקבוע לפני תחילת התהליך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אתי פופולר לפני ואחרי. יח"צ,
אתי פופולר/יח"צ

מגיעים לקליניקה, מרגישים בבית

קליניקה בוטיק PopulaR היא קליניקה ביתית, חמה, מזמינה ומקצועית מאוד. המטופלים מרגישים בה כמו בבית ואתי מעניקה לכולם יחס אישי, מבלי לוותר על מקצועיות ועל שימוש בטכנולוגיה מתקדמת. רק חשוב שוב רק לקבוע תור כשבוע או שבועיים מראש, כי היומן מלא. ועם זאת, אתי זמינה ללקוחותיה בטלפון 24/7. אל אתי מגיעים לקליניקה מכל רחבי הארץ: "אני מתאימה לכל אחד את התכנית לטיפוח העור. לא עובדת דרך תמונות ששולחים לי בוואטסאפ ומבקשים להתייעץ, זה לא מקצועי. רק כשמגיעים לקליניקה ואני בוחנת את עור הפנים מקרוב, אני יכולה להתאים את הטיפול הנכון".

כך תשמרו על העור שלכם

ולסיום, אתי נותנת לנו כמה טיפים שיעזרו לנו לשמור על עור חלק ובריא לאורך זמן:

• לא לצאת החוצה ללא קרם הגנה.
• לשתות הרבה מים.
• לשטוף פנים עם סבון פנים ולא רק עם מים.
• לטפח את העור באופן יום יומי, בהתאם לדרישות של כל אחד.
• ותזכרו: אין אישה לא יפה, יש אישה לא מטופחת❤

גם אתן רוצות לשמור על עור הפנים שלכן? אתן מוזמנות לפנות לקליניקה ברחוב עמק חפר 98 שבנתניה ולבקר בעמודי הפייסבוק של הקליניקה, הפייסבוק האישי של אתי והאינסטגרם כדי להתרשם מהתוצאות.
אתי פופולר - 052-2380142

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully