וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך עבודה בגובה 2020 - המדריך המקיף ביותר

בשיתוף עידן בגובה

25.8.2020 / 15:44

עבודה בגבהים יכולה להיות מסוכנת וחשוב ללמוד את כללי הבטיחות ולהתארגן אליה כמו שצריך. הנה מה שאתם צריכים לדעת

עבודה בגובה. freepik,
עבודה בגובה/freepik

יכולות להיות מגוון רחב של סיבות שיחייבו אתכם לעבוד בגובה, ואתם מהצד שלכם צריכים לעשות כל מאמץ על מנת לדעת שאתם עושים זאת בצורה נכונה ובטוחה. אם אתם לא בטוחים שאתם בדרך הנכונה, הגעתם למאמר החשוב ביותר עבורכם. עידן בגובה. מדריך עבודה בגובה 2020, מדריך שיסביר לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות על מנת לסיים את המשימה שהצבתם לעצמכם בצורה מוצלחת.

אם לפני שאתם מבצעים עבודה כזאת או אחרת אתם קוראים מדריך עבודה מומלץ, אתם תוכלו לקבל לא מעט יתרונות. אתם תשמרו על הביטחות שלכם ושל כל שאר האנשים שעובדים אתכם, והכי חשוב אתם תבצעו את המשימה - כך שבסוף גם תוכלו לקצור את הפירות ולסיים את כל העבודה במהירות האפשרית ומבלי לקחת סיכונים מיותרים.

וודאו מראש שיש ברשותכם את כל הציוד

עבודה בגובה זה לא דבר פשוט, ולכן בכדי שתוכלו להקל על עצמכם את החיים - אתם צריכים לוודא שיש ברשותכם את כל הקלים לביצוע המשימה. הרי לא תרצו להגיע למצב שבו באמצע העבודה, אתם תצטרכו לרדת על מנת להשלים את הציוד שחסר לכם. בדיקה קצרה טרם תחילת העבודה עשויה למנוע מכם לא מעט אי נעימות, לכן אל תתחילו את העבודה מבלי לבצע בדיקה יסודית.

אל תעלו לגובה מבלי להיות יציבים

אחת מהסכנות המהותיות ביותר כאשר אתם מבצעים עבודה בגובה היא סכנת הנפילה, בטח אם מדובר על משימה בגובה רב. לכן מדריך עבודה בגובה 2020 מציין כי אסור לכם לבצע את העבודה מבלי שאתם בטוחים שאתם עושים את זה בצורה יציבה. תוכלו להביא אתכם סולם יציב או מנוף, הבחירה נמצאת בידיים שלכם - אך תוודאו שאין שום סיבה שתרגישו לא יציבים במהלך ביצוע המשימה עצמה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

תפנו לעצמכם מספיק זמן לביצוע המשימה

אתם צריכים לדאוג לכך שיש לכם מספיק זמן על מנת לבצע את העבודה, בטח אם מדובר על עבודה בגובה. אתם לא תרצו להגיע למצב שבו אתם מבצעים את העבודה, אך מפאת אילוצי זמן אתם תצטרכו למהר - זה עלול להיות מסוכן מאוד. כל עבודה פזיזה בגובה עלולה להביא איתה סכנה מיותרת, לכן תדאגו שיהיה לכם מספיק זמן - ואפילו במידת הצורך תפנו לעצמכם יותר זמן על מנת שתוכלו להיות בטוחים.

תוודאו שתמיד יהיה מישהו למטה

אתם לא באמת יכולים לדעת מה צופן העתיד, מדריך עבודה מומלץ לוקח את כל האפשרויות בחשבון. לכן כאשר אתם מבצעים עבודה בגובה, תמיד תוודאו שיש אתכם מישהו נוסף שנמצא בקרבת מקום. כך במקרה של בעיה או סכנה הוא יהיה נוכח על מנת לסייע לכם, אסור שתצבעו את העבודה לבדכם - זה עלול להחמיר את המצב. לא משנה אם מדובר על אדם שמגיע מהתחום או כזה שאין לו קשר לתחום.

  • עוד באותו נושא:
  • בטיחות
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully