וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליאב סוכנות הרכב שלך: כך קונים היום רכבים

בשיתוף אליאב סוכנות רכב

25.8.2020 / 13:32

בשל מחירן של מכוניות חדשות בישראל, שוק רכבי היד 2 צובר תאוצה בשנים האחרונות. בעוד שישנם סוחרים לא מורשים שמוכרים לאזרחים תמימים מכוניות במצב רעוע במחירים מופקעים, הפלטפורמה הבטוחה ביותר הינה רכישת רכב מסוכנות מורשת המעניקה שירות לקוחות, ליווי צמוד ואחריות

אליאב סוכנות הרכב שלך. יח"צ,
אליאב סוכנות הרכב שלך/יח"צ

עורכי המערכת יצאו לבדוק עבורכם את סוכנויות הרכב המובילות והאמינות בישראל. אחת מהחברות המרכזיות בתחום, שחרטה על דגלה את נושא השירותיות ללקוח הינה ''אליאב סוכנות הרכב שלך'' הממוקמת בצ'ק פוסט בחיפה.

בסוכנות משווקים רכבים פרטיים ומסחריים למכירה, מבצעים עסקאות טרייד אין על החלפת רכבים ואף קונים רכבים משומשים. לרשות הסוכנות אולם תצוגה רחב היקף המכיל מגוון רחב מאוד של מכוניות במחירים אטרקטיביים במיוחד. בחברה מתמחים בהענקת הלוואות לרכישת רכב במימון מלא ללא מקדמה.

בשיחה שערכנו עם שגיא אליאב, מנכ''ל הסוכנות, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לפתיחת העסק. "הגעתי לענף הרכב לאחר שנים של ניסיון בתחומים המדעיים. לאחר שסיימתי את לימודיי האקדמאיים, תואר ראשון במתמטיקה ותואר שני בפיזיקה, התחלתי לעסוק בתחום ועבדתי בעיקר מול מחשבים. אני איש של אנשים, הקשר הבינאישי היה חסר לי מאוד ולכן החלטתי לשנות כיוון ונכנסתי לענף הרכב. לאחר שרכשתי ניסיון בתחום החלטתי לפתוח סוכנות רכבים ששמה בראש מעיניה את הלקוח."

מגרש רכבים רחב היקף הכולל מלאי רכבים גדול. יח"צ,
מגרש רכבים רחב היקף הכולל מלאי רכבים גדול/יח"צ

בחברה מקיימים שיתופי פעולה עם החברות המובילות בישראל כגון ''שלמה סיקסט" ו"אוטו סנטר" באמצעות רכישת רכבי ליסינג והשבחתם דרך סוכני משנה. כמו כן, בסוכנות מקבלים רכבים ישירות מחברות בין לאומיות כגון ''טויוטה" ו"סוזוקי" ומשווקים אותם למכירה. לאחר שהרכבים מגיעים אל הסוכנות מהחברות השונות, הם עוברים השבחה במידת הצורך באמצעות טיפול מקיף ויסודי בכל הפרמטרים הנדרשים, החל ממכונאות, פחחות, חשמל וצבע. רק כאשר הרכב מוכן לשיווק הוא מוצע למכירה באמצעות מגוון המסלולים שמעניקים בסוכנות.

כל הרכבים של ''אליאב סוכנות הרכב שלך'' כוללים אחריות מלאה על הרכב. לעורך המערכת נודע כי גם במקרים בהם האחריות הסתיימה, ולאחר מספר שנים ישנה בעיה, בסוכנות דואגים ללקוחותיהם לטיפולים זולים במיוחד באמצעות שיתופי פעולה שהם מקיימים עם מוסכים ומרכזי שירות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אליאב סוכנות הרכב שלך. יח"צ,
אליאב סוכנות הרכב שלך/יח"צ

שגיא מדגיש כי ברכישת רכב דרך סוכנות גלומים יתרונות רבים. "כאשר אדם רוכש רכב מסוכנות רכב שמכבדת את עצמה, יש לו מענה מקיף לגבי כל דבר שהוא יצטרך שקשור במכונית. בניגוד לרכישת רכב ביד 2 או דרך סוחר, במקרים כאלו לאחר ביצוע העברת בעלות אין לרוכש למי לפנות כאשר בעיות מסוימות צצות. בנוסף, אנחנו מעניקים הטבות שונות לכל הלקוחות שלנו, החל מטיפול ראשון חינם ועד לתוספות מיוחדות."

הייחודיות של ''אליאב סוכנות הרכב שלך'' טמונה בשירות האישי והליווי הצמוד שלקוחות הסוכנות זוכים לקבל. שגיא מספר כי בסוכנות מעלים על נס את נושא השירותיות ללקוח. "אנחנו דוגלים בשירות מעל הכל ולכן מספקים ללקוח מעטפת שלמה במהלך הרכישה ואחריה. כך שבכל בעיה שיש הלקוח יודע שהוא יכול לפנות אלינו ונטפל בה בהתאם."

היחס האישי ושירות הלקוחות שמעניקים ב''אליאב סוכנות הרכב שלך'' אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות המקום, שמרעיפים שבחים רבים אודות הסוכנות. כך מספרר ניק, אחד הלקוחות: "הגעתי לסוכנות של אליאב וקיבלתי הצעה מעולה במחיר שווה ביותר. בנוסף, סידרו לי ברכב את כל מה שביקשתי והייתי מרוצה מאוד. הגעתי מאשקלון ועד לחיפה, וכעת אני יכול לומר שזה בהחלט היה שווה את הנסיעה. השירות שקיבלתי הוא הטוב ביותר שניתן לבקש וכולל אפשרות תשלום נוחה." לקוחה נוספת, תבור, מספרת: "חיפשתי ויגעתי עד שמצאתי את הרכב שלי ב''אליאב סוכנות הרכב שלך". תודות לליווי אישי ומדויק יד ביד כך שלא משנה איזה רכב תחפשו, ב''אליאב סוכנות רכב" ימצאו לכם מיד. בזכות אמינות, אחריות, יסודיות ואפשרויות מימון וטרייד אין הצוות במקום ישאיר אתכם מרוצים עם הרכב שאתם רוצים וחיוך על הפנים."

שגיא אליאב עם לקוח הסוכנות. יח"צ,
שגיא אליאב עם לקוח הסוכנות/יח"צ

לסיום, ביקשנו משגיא טיפ ממומחה עבור ציבור רוכשי הרכבים. "אני ער לעובדה כי הציבור הרחב חושש מרכישת רכבים מהשכרה, בעוד שקניית רכב מליסינג\החכר נתפסת כמשתלמת יותר. מה שהציבור לא יודע זה שחברת הליסינג משכירות גם הן את הרכבים שלהן לאחר סיום תקופת הליסינג, ולכן יוצא שהלקוח קונה רכב שהיה גם בליסינג וגם בשכירות אך חושב שמדובר בליסינג בלבד. לכן מומלץ לבדוק היטב את הרכב לגופו ולא לשלול רכב מהשכרה באופן מיידי."

אליאב סוכנות הרכב שלך

שדרות ההסתדרות 76, חיפה

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • מכוניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully