וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טכנולוגית AR שתעזור לכם לבחור תמונות לסלון או למשרד

בשיתוף ART2

25.8.2020 / 10:48

Art2 היא מערכת הדמיה עם מנוע חכם שתוכל להתממשק לכל אתרי ה- ecommerce, העוסקים במכירה של תמונות ויצירות אומנות ולהציג את המוצר על קיר הלקוח

שקופית מתוך המצגת של Art2. שי דוד,
שקופית מתוך המצגת של Art2/שי דוד

לאחרונה התקיים אירוע הסיום של אקסלרטור אילת 2020. תוכנית האקסלרטור הינה פרי עמלם המשותף של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה בניהולו של אילת טק-סנטר, סניף מעוף-טק אילת, עיריית אילת, האב אילת וחכ"א - החברה הכלכלית לאילת.

האירוע אורגן בחסות צוות האב אילת והוכתר כהצלחה מסחררת בשל העניין הרב שהוא הצליח לעורר בקרב היזמים והמשקיעים כאחד. באירוע נטלו חלק מעל 120 משתתפים, ביניהם משקיעים, חברי קהילת ההייטק ונציגי תעשייה.

במסגרת האירוע, הוצגו שש טכנולוגיות חדשות פורצות דרך בתחומי תעשייה שונים, החל ממערכת טכנולוגית מצילת חיים המאפשרת ניהול מלאי מזון ותרופות וכלה בטכנולוגיית שירות אל-מגע המיועדת עבור המתארחים בבתי מלון.

אחד המיזמים המבטיחים של אקסלרטור אילת 2020

אחד המיזמים הבולטים שהוצג במסגרת אירוע הסיום הינו, ללא ספק, Art2, המאפשר יצירת מציאות רבודה לעיצוב הבית. טכנולוגיה זו עתידה בשנים הקרובות לשנות את כללי המשחק של תהליך רכישת יצירות אומנות. Art2 היא מערכת הדמיה עם מנוע חכם שתוכל להתממשק לכל אתרי ה- ecommerce, העוסקים במכירה של תמונות ויצירות אומנות ולהציג את המוצר על קיר הלקוח. בנוסף, המערכת תציע ללקוח מוצרים דומים נוספים לשדרוג החלל, בין אם החלל נמצא בבית, במשרד או בעסק. Art2 מובילה מהפכה של ממש בחוויית המשתמש, והצפי הוא שהדבר יתורגם לשיפור משמעותי ביחסי ההמרה והגדלת המכירות של כל אתר, אליו תתממשק Art2 .

שי דוד, מר ווב היזם שהציג את הטכנולוגיה, והבעלים של חברת הדיגיטל mr-web. האב אילת,
שי דוד, מר ווב היזם שהציג את הטכנולוגיה, והבעלים של חברת הדיגיטל mr-web/האב אילת

היזם שעומד מאחורי Art2

מוביל המיזם הינו mr-web.net/me' target='_blank'>שי דוד, יזם אינטרנט, הבעלים של חברת mr-web ומנהל פרויקטים בכיר בתחום האונליין מרקטינג, המתמחה באפיון ופיתוח אתרי אינטרנט ומערכות מידע. לשי ניסיון עשיר ומגוון בניהול קמפיינים מבוססי תוצאות בעולם האינטרנט וגיבוש אסטרטגיה להגדלת המכירות של חברות ואתרים. שי דוד קנה לעצמו שם בבניית משפכי המרה מתקדמים ותהליכי מכירה מבוססי יעדים.

כיום הוא פועל כעצמאי ומלווה עסקים רבים בהצלחה יתרה, ביניהם, יבואני רכבי יוקרה, אתרי e-commerce, חברות בנייה ויזמי נדל"ן, רשתות מזון מהיר ועוד.

שי דוד הציג את Art2 במסגרת האירוע, תוך הדגשת החשיבות הרבה של טכנולוגיה זו כמענה על צורכי הלקוחות מחד, וההשפעה על אחוזי המכירות של בעלי האתרים מאידך. בנוסף לכך, הוצג הצוות המולטי - דיסציפלינרי הפועל ללא לאות לצד שי להצלחת המיזם.

בוגרי תוכנית האקסלרטור אילת 2020. שרון גינדי,
בוגרי תוכנית האקסלרטור אילת 2020/שרון גינדי

WHY IMAGINE WHEN YOU CAN SEE?

Art2 עתידה לעבור כבר בשבועות הקרובים לשלב הבא הכולל סיום פיתוח פרוטוטיפ, יצירת פיילוטים מול לקוחות פוטנציאלים וגיוס כספים. מדובר, לכל הדעות, ביוזמה מבטיחה ביותר שעתידה לשדרג ללא היכר את האופן שבו אנשים רוכשים תמונות ומוצרי תלייה אונליין ולהגדיל באופן משמעותי את יחסי ההמרה באתרי e-commerce. אז כמו ששי אומר, למה לדמיין, אם אפשר לראות?!

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully