וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי הספר: "אני רואה בעבודתי שליחות ובונה בית למעלה"

בשיתוף מספרת שימי קדוש

25.8.2020 / 10:03

"אני אדם מאמין, ולא פעם תרמתי פאות ואף ליוויתי ילדים שסובלים ממחלות בחינם", כך מספר שמעון קדוש, המוכר יותר בשם שימי הספר

מספרת שימי קדוש ירושלים. יח"צ,
מספרת שימי קדוש ירושלים/יח"צ

ברחוב יהודה 1 הפסטורלי, בשכונת בקעה בירושלים, נמצאת מספרה קטנה ואינטימית, ביתית ומשפחתית, המספרה של שמעון קדוש, או בכינויו המוכר יותר, שימי. במספרה המיוחדת שימי מקבל לקוחות לצביעת שיער, החלקות אורגניות, הדמיית גבות בשיטת השערה - אבל עיקר המוניטין שלו מגיע מתוספות שיער לקרחים ומדוללי שיער.

במספרה משתמשים אך ורק בחומרים רפואיים ובהחלקות אורגניות, במטרה לא לפגוע בשיער וכל החומרים מאושרים ע"י משרד הבריאות. "כמובן שחשוב לי לשמור על בריאות לקוחותיי ובעיקר בקרב אלו החולים, אך יחד עם זאת לא פחות חשוב לי לשמור על עצמי ועל בריאותי", מדגיש שימי. "לא אחשוף את לקוחותיי לחומרים כימיים ולא אקח סיכון שעלול לפגוע בהם או בעצמי".

קדוש הוא ספר ותיק אשר עוסק בתחום זה שלושה עשורים. הוא נשוי ואב לשניים, מתגורר בצור הדסה, שם גם מנהל קליניקה ומספרה ברחוב דוכיפת 2. כבר 26 שנים משמש מומחה לתוספות שיער בשיקום שיער דליל, תוספות שיער לנשים, גברים וילדים, הכנת פאות והדמיית זקיקי שיער. על הניסיון בהתמחות שלו בענייני השיער, ניתן לכתוב ספר עב כרס. "ישנן כמה שיטות בתחום של תוספות השיער", מספר שמעון הספר. "הדבקה, חרוז, קליפסים. כל בן אדם שבא עם בעיה, אני מוצא לה פתרון - עם 100% הצלחה. מדובר בשיטה אמריקאית שפיתחו אותה לשחקני הוליווד ואז זה עבר לכולם. נהנים מזה הרבה אנשים - גברים, נשים וילדים".

את דרכו החל קדוש ממקום אישי ומתוך כך נולדה תחושת השליחות החזקה אצלו והרצון לעזור לאנשים להרגיש טוב ובנוח עם עצמם. "טווח הגילאים הוא 3 עד 90", הוא מספר. "טופלה אצלי ילדה בת 4 ששיערה נשר. היא הגיעה אלי עם הוריה ומיד לאחר הדבקת הפאה, תוך כדי שהסברתי לה על הנעשה, היא חייכה, למרות שקודם לכן היא הייתה עצובה וכועסת, סירבה לחבוש כובע ואף סירבה להגיע לגן. הוריה התקשרו להודות לי וסיפרו שהיא שוב מחייכת בדרכה לגן. אני חושב שאין תחושת סיפוק גדולה מזו בעבודה. לעומתה יש מטופלים צעירים שמרגישים טוב עם עצמם אחרי שהותאמה להם תוספת שיער לפי מידת הראש, לפי צבע השיער ואף לפי מידת צפיפות השיער. כל אלו גורמים לכך שהתוספת תשתלב באופן טבעי לחלוטין על הראש".

השלמת שיער לקרחים מספרת שימי קדוש ירושלים. יח"צ,
השלמת שיער לקרחים מספרת שימי קדוש ירושלים/יח"צ

קדוש מדגיש, כי עם תוספות השיער ניתן לעשות הכל, כולל שחיה ומקלחת. אחת לחודש מגיעים לקבל טיפול, בדיוק כמו שהולכים להסתפר פעם בחודש. אל המספרה מגיעים אנשים שהתקרחו עם הגיל וקשה להם עם ההתקרחות, גברים שעוברים הדמיית זקיקי שיער - כמו שהרבה מפורסמים עושים. בנוסף, מטופלים אצל שימש חולים אונקולוגיים שמקבלים כאן חיזוק לדימוי העצמי ולביטחון העצמי, ובמידת הצורך שימי מגיע אליהם לבית החולים לטיפול בשיער.

"טיפלתי בילדה בת 3 עם אלופציה, שזו מחלה אוטואימונית. בגיל שנה היא איבדה את השיער ומגיל 3 אני מטפל בה עם תוספות שיער", הוא מספר. "יש לי לקוחות מכל המגזרים ומכל הדתות. יש לי לקוחות שהולכים איתי כבר 26 שנה".

אחד הדברים המפתיעים על אודות קדוש הוא מועד תחילת עבודתו, מגיל 15, למרות שאף פעם לא רצה להיות ספר. "נכנסתי לנושא כי אני רואה את זה כשליחות - עזרה לאנשים במצוקה. אני מטפל באנשים בדיוק כמו שהייתי רוצה שיטפלו בי או בקרוביי", הוא אומר. "אני יודע שאמינות בונים במשך שנים רבות, ולכן אני שומר על המותג שמלווה אותי זה שנים - אמין מאוד כאשר הכסף זה הדבר האחרון שאני מתעסק איתו. התשלום הוא לא פקטור. אני רוצה שאנשים יהיו מרוצים, וזה הכי חשוב לי. ויתרתי על כספים בחיים - זו לא המטרה. אני אדם מאמין, ורואה את עבודתי כשליחות. הייתה לקוחה שלי עם תוספת, לפני כמה שנים. אחותה חלתה בסרטן לא עלינו ולא היה לה כסף לרכוש פאה. תרמתי לה פאה חדשה".

במספרה של קדוש עובד ספר נוסף המומחה גם הוא בכל התחומים הנוספים, כמו החלקות אורגניות למיניהן, צבע וגוונים עם החומרים הטובים ביותר, תספורות ובעצם כל מה שמספרה מציעה. במספרה עושים גם איפור קבוע - גבות, אייליינר וכד'.

כספר ותיק, ישנם סיפורים המלווים אותך כל החיים

"אכן כך. הגיעה אלי פעם בחורה ששמעה עלי מפה לאוזן. עשו לה החלקה וגוונים וכל החלק העליון נכווה וכל השיער נפל. בחורה צעירה שהתאלמנה ובאה אלי. סידרתי לה הכל ושמתי לה תוספת. היא שאלה כמה יעלה ואני לא הסכמתי לקבל ממנה תשלום. היום גדל כבר השיער, והיא עדיין באה רק אלי וסומכת רק עלי.

"היה לי פעם איזה ילד שהיה בן 8-9 שהיה לו אלופציה שטיפלתי בו ללא תשלום. היום הוא מטפל בצורה טבעית והשיער שלו גדל לאט לאט. בעקבותיו בא נער נוסף בן כ-13, שגם סבל מאלופציה וטיפלתי בו. טיפלתי באנשים גם בבית חולים ובמיטותיהם, כדי לתת להם תחושה טובה. יש לי כל מיני טיפולים שאני עושה ללקוחות ולא גובה על זה כסף; אני אומר להם שזו השליחות שלי. לתת לאנשים את ההרגשה הטובה, כולל טיפולים בחינם. עושה דברים לשם שמיים, לא כדי לקבל תמורה. בסופו של דבר, אנחנו גם בונים בית למעלה".

ואתה גם מחדש את שיטות הטיפול?

"אני נמצא במצב מתקדם של בחינת פורמולה טבעית לבחון איך היא עובדת ואם זה יעבוד טוב, כמו שאנחנו מצפים, זה יסייע לרבים שיש להם זקיקים - למלא ולעבות שיער, להצמיח שיער ואת הנשירה זה עוצר במקום. מי שנמצא במצב הזה, מוזמן להתקשר ואם אין תוצאות - הכסף חוזר ללקוח.

שעות עבודתו של שימי גמישות והוא מקבל לקוחות גם בביתו שבצור הדסה בחדר שיועד לכך. לא ניתן להגיע אליו ללא קביעת תור מראש עקב הדיסקרטיות הנדרשת והרגישות ללקוח. "מגיעים אלי לקוחות מכל רחבי הארץ, מקרית שמונה, מטבריה, מאזור הדרום", הוא מספר בגאווה. "הם מוכנים לנסוע עד לכאן כי פה הם מרגישים בית, משפחה ותחושה של שייכות".

ניתן לקבוע פגישת יעוץ ללא עלות ולא התחייבות:

כתובת: רחוב יהודה 1, ירושלים

לתיאום : 02-6744664 או 052-3875144

פייסבוק: masperatshimi

  • עוד באותו נושא:
  • מספרה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully