וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו פישמן ותקופת הקורונה: עד כמה כדאי ואפשרי לטוס לחו"ל לנופש?

בשיתוף עידו פישמן טורס

25.8.2020 / 9:41

מתגעגעים לחופשות מפנקות מעבר לים? עידו פישמן טורס ממליץ על מספר יעדים

נופש. shutterstock,
נופש/shutterstock

בזמן שתקופת הקורונה פוגעת בלא מעט תעשיות, שווקים וענפי מסחר שונים ברחבי העולם, נופש בחו"ל הוא עדיין אפשרי. כן, גם אם אתם מגיעים מישראל. האם כדאי, או האם מומלץ? זו כבר שאלה אחרת שאתם תענו עליה בעצמכם, אבל הנה מידע שיסייע לכם להחליט

התייעצנו עם טובי המומחים בתחומי התיירות השונים, לרבות אנשים המחזיקים בידע לא מועט בכל נושאי התיירות העולמיים והתיירות הלוקאלית. בין האנשים שהתייעצנו עמם, היה עידו פישמן טורס והוא סיפק לנו כמה תשובות שכדאי לשמוע. אם כבר ממש "מדגדג" לכם לאחרונה ואתם חייבים נופש, אתם עדיין יכולים לבחור בין נופש בארץ לנופש בחו"ל. הנה מה שאתם צריכים לדעת בנושא. בואו נתחיל עם הנושא של בידוד בחו"ל - מה חשוב לקחת בחשבון? הנה כל המידע הכי מעודכן ל-2020 על נופשים בארץ ובחו"ל בתקופה הנוכחית, כולל כמה טיפים חשובים שכדאי לזכור.

נופש בתקופת הקורונה: חופשה בארץ VS נופש בחו"ל - מה לדעת?

קודם כל והכי חשוב, ביטוח נסיעות לחו"ל. רגע לפני שנדבר על הבידוד שיהיה צורך לשהות בו כשאתם נוחתים במדינה זרה, בואו נסביר משהו לגבי הביטוח שאתם חייבים לרכוש. כבר בקרוב עומדים להפוך את רכישת הביטוח לבלתי אפשרית עבור אנשים בני 60 שנים ומעלה. אם אתם מתחת לגיל 60 ואתם מעוניינים לטוס לחו"ל לנופש או לפגישת עסקים, אתם חייבים לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל את הטיפולים הרפואיים השונים. כל עוד לא יצא החוק שאוסר על בני 60 לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל, אתם בהחלט יכולים לעשות זאת ולטוס לנפוש. אבל האם יהיה כדאי, או מומלץ?

האם יהיה כדאי לטוס ומומלץ? ימי הקורונה וחופשה בחו"ל

"זה לחלוטין תלוי בנופשים", אומר לנו עידו פישמן טורס ועוד מוסיף: "בסופו של דבר, אם הנופש המתוכנן הוא ארוך ו'שווה' לכם 'לשרוף' מספר ימים בבידוד, לכו על זה ותהנו לכם מחופשה בחו"ל".

שאלנו את עידו פישמן למה הוא מתכוון, והוא הסביר לנו: "בכל מדינה שאליה תטוסו, לא משנה אם מדובר באוקראינה או בקפריסין, ביוון או בלונדון, אתם תצטרכו לעבור בדיקת קורונה ברגע שאתם נוחתים בה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

עידו פישמן על טיסה לנופש בחו"ל ב-2020

עידו פישמן הסביר לנו שברוב המקרים לוקח לתוצאות הבדיקה מספר ימים להגיע, וזו הסיבה לכך שתצטרכו לשהות בבידוד במשך מספר ימים כשאתם נוחתים במדינה שבה אתם מעוניינים לנפוש. אלא שאף אחד לא יכול באמת להבטיח לכם שזה ייקח רק מספר ימים. בכל אופן, ברוב המקרים זה עניין של יומיים, מקסימום 4 ימים, אבל אף אחד לא יכול לחתום לכם על זה.

אפשר להנות מנופש בתקופת הקורונה עם מינימום חששות

בשורה התחתונה, אף אחד לא יעודד אתכם לעבור על הוראות משרד הבריאות, זה ברור, אבל יחד עם זאת גם צריך לקחת בחשבון את ה"מזון" לנשמה. כל אחד מאיתנו חייב נופש מדי פעם, ככה שבהחלט יהיה מומלץ לקחת אחד כזה, ובמקביל גם לשמור על הוראות משרד הבריאות. חשוב מכך, צריך לשמור על הבריאות שלכם, איש ואישה לעצמם, כולל שמירה על בריאות הציבור. וכשמדברים על נופש, בדרך כלל מדברים על כל מיני מרחבים ענקיים שאפשר לנפוש בהם עם מינימום חשש של הידבקות בנגיף הקורונה.

עידו פישמן על מתחמי נופש עם תו סגול בתקופת 2020

שאלנו את עידו פישמן טורס לגבי הנושא הזה של מרחבים עצומים, יתר על הדיוק - מרחבי נופש עצומים. זה מה שהוא ענה לנו: "אתם תוכלו למצוא מתחמי נופש עם תו סגול בדרום הארץ ובצפון הארץ, שלפעמים הגודל שלהם מגיע עד כ-1,000 מ"ר".

לדעתנו? עם כל כך הרבה ספייס ומרחבי נופש עצומים, אין סיבה שלא תצאו לנופש מפנק במיוחד. אנחנו מזכירים לכם, גם בתקופת הקורונה אפשר לאתר צימרים וסוויטות, מלונות בוטיק ווילות נופש מכל הסוגים.

תאתרו לעצמכם נופש עם תו סגול בארץ - אחלה אופציה

אתם יכולים לאתר לעצמכם צימר מפנק עם בריכה פרטית שעוברת חיטוי קבוע, ככה שרק אתם תהנו ממימיה המחוממים. כדאי לדעת, ישנם לא מעט מתחמי נופש בצפון שנמצאים ממש בקו ישיר מול הכנרת, ככה שהפינוק שלכם ממש מובטח וממש בידיים טובות.

עוד במתחמי צימרים בצפון ובדרום, אתם תוכלו גם להתפנק על כל מיני דילים מעולים שכוללים תפנוקים מהאלפיון העליון, ממש ככה. אם תרצו צימר עם עיסוי וארוחת בוקר של מלכים, אתם תוכלו למצוא כאלו גם בתקופת הקורונה ב-2020.

נופש ב-2020: כל הפינוקים בארץ שירגישו לכם חו"ל

אנחנו מזמינים אתכם להכיר גם מתחמי נופש בארץ עם תו סגול והשירות של טיפול באבנים חמות, טיפולי רפלקסולוגיה ועוד. בואו נגיד את זה הכי פשוט, אם אתם רוצים לנפוש ב-2020 בתקופת הקורונה, אתם בהחלט יכולים למצוא מתחמי נופש מפנקים במיוחד ועם תו סגול שמאפשר לכם להנות עם מינימום חששות מהידבקות בנגיף.

עידו פישמן טורס מוסיף עוד: "נכון לחודש אוגוסט 2020, ישראל לא מוגדרת בתור מדינה אדומה, ככה שהטיסה ממנה ליעדים לא מעטים בעולם - עדיין אפשרית". אנחנו רוצים להוסיף כמובן, שהמצב הזה יכול להשתנות בכל רגע.

בתקופה כל כך בלתי צפויה - האם מומלץ וכדאי לנפוש בחו"ל?

אנחנו לא רוצים להחדיר בכם חרדות כאלו ואחרות או חששות, אבל אנחנו כן רוצים שתהיו מודעים לכך שאנחנו כרגע חיים בתקופת בלתי צפויה. במקרים מסוימים, אנשים גם מצאו את עצמם תקועים בחו"ל מבלי היכולת לשוב לביתם.

כמובן, גם במקרים כאלו, זה היה מצב זמני וברגע שהוסר הסגר באותה מדינה שאנשים אלו שהו בה, הם כבר יכלו לחזור הביתה בבטחה ובראש שקט. בנוסף לכל מה שציינו עד כה, אנחנו גם רוצים להזכיר לכם שהאחריות היא בסופו של דבר - שלכם.

נופש במקביל להישמעות להוראות משרד הבריאות

בין אם אתם טסים לנפוש בחו"ל בתקופת הקורונה, או שמא אתם נופשים בארץ, בכל מקרה הקפידו לשמור על הוראות משרד הבריאות ונסו לצמצם כל סיכויי הדבקה בנגיף. עד שיימצא חיסון לקורונה, כולנו באותה הסירה וכולנו צריכים להישמע להוראות, גם אם לפעמים הן לא מרגישות ונשמעות לנו הכי הגיוניות.

צריכים סיוע נוסף בנושאים אלו של נופשים בחו"ל בתקופת הקורונה? צרו קשר עם חברת עידו פישמן טורס בעבור מידע נוסף וייעוץ, במיוחד אם אתם מתכננים לטוס לחו"ל בתקופה הזו. בסופו של דבר, גם אם אתם לא ממש אנשים של חו"ל, אתם תוכלו למצוא כאן בארץ חוויות מסוגים באמת מגוונים, כולל למשל אטרקציות מעולות שניתן להנות מהן גם בתקופה המבלבלת הזו. בכל מקרה, אנחנו ממליצים לכם תמיד לעקוב אחר המצב המשתנה, בין אם הנופש המיוחל הוא בארץ או בחו"ל. בהצלחה, שמרו על עצמכם!

  • עוד באותו נושא:
  • נופש
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully