וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

cactus ys: צמחים באווירה אחרת

בשיתוף cactus ys

25.8.2020 / 8:31

צמחים מוסיפים אווירה של חיות לבית ולמשרד בהשקעה מינימלית. במשתלת cactus ys תקבלו את כל הטיפים שתצטרכו על מנת לגדל סביבה מהנה בצורה נכונה

ירין סנסל. יח"צ,
ירין סנסל/יח"צ

שילוב צמחים במרחב הביתי זה דבר חשוב ואף מבורך, בעיקר עבורנו ועבור המקום בו אנו נמצאים ברוב שעות היממה. צמח מביא איתו אנרגיה חדשה, חמצן ובעיקר ירוק חי ודינמי, אשר משלים את מה שחסר בחפצים הדוממים. בימים אלו כבר ברור לכולם כי צמחים מסוגים שונים הם חלק בלתי נפרד מנוף הבית, ושילובם עם טקסטיל טוב ואביזרים נוספים הופך את המתחם למיוחד.

אחרי שצוות המומחים שלנו הגיע למסקנה הזאת, הוא התפנה לצאת לשטח ולבחון היכן תוכלו למצוא את הצמחים הייחודיים ביותר במחירים המשתלמים ביותר, זאת לצד מספר כלי קיבול לצמחים, על מנת שתוכלו להשיג את כל מה שצריך בשביל להוסיף צבע ואנרגיה לחלל שלכם באופן מידי ובתקציב ראוי.

קקטוס יס. יח"צ,
cactus ys/יח"צ

הכירו את cactus ys בבעלותה של ירין סנסל, שהגיעה למסקנה: מעבר לכך שירוק נראה טוב לעין, צמחים חיים בבית עוזרים לטהר את האוויר ומשרים אווירה של רוגע ונעימות שעוזרת לכם לסיים את היום בנחת. בבואנו לבחור צמח שיוסיף נופך לחלל ראינו כי כלל הצמחים שמוצגים באתר הם צמחי בית. כלומר, רובם יסתדרו טוב עם אור שמש לא ישיר ולא זקוקים להרבה מאוד מים, מדובר בעיקר על הקקטוסים, הסוקולנטים וצמח הסנסינווריה.

ב CACTUS YSתוכלו למצוא מגוון עציצים מעוצבים עבור ביתכם ומגוון צמחים אשר תוכלו לעצב על פי טעמכם האישי. בעלת משתלת הבוטיק, ירין, תהיה שם עבורכם לכל אורך תהליך בחירת הצמח ועד מיקומו הנכון ביותר בחלל הנחוץ. פנינו אליה לקבלת כמה טיפים בנושא והיא אמרה: "ראשית, צמחים צריכים אור לכן אני ממליצה למקם אותם ברחבי הבית במקומות בהם יש אור יום, במידה ודבר זה מקשה על מיקום הצמח במקום המושלם עבורכם, הקפידו כל כמה ימים להזיז את הצמח ממקומו על מנת שיוכל להיחשף קצת לאור השמש, במיוחד אם מדובר בצמח גדול''.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
קקטוס יס. יח"צ,
cactus ys/יח"צ

משתלת הבוטיק CACTUS YS פונה לכלל הלקוחות בארץ ויכולה להתאים מתנה לכל אחד כמעט. החל ממתנות לחגים, אירועים לחברות, מתנות לעובדים, לאורחים בחתונות ועד תפאורה במסיבות רווקות. יש לציין כי חברות גדולות ששות לאחרונה להעמיד צמחים בחלל העסק מאחר והם פשוט יפים, כל הזמן, ללא הבדל בעונה או במזג האוויר שבחוץ.

במשתלת הבוטיק ישנם סוגים רבים של צמחים, כאשר חלקם אף מיובאים מחו''ל. הייחודיות היא שכל העציצים והצמחים מגיעים בעיצובים מיוחדים כמו סלי קש, עציצי קרמיקה, בטון וקוקטיילים צבעונים למיניהם. רוב הצמחים לא דורשים הרבה טיפול והשקיה, כך שהם מתאימים מאד למשרדים ובתים וגורמים לכם שלא להתאמץ יותר מדי בתחזוקה שלהם.

קקטוס יס. יח"צ,
cactus ys/יח"צ

ירין סנסל, בעלת cactus ys שואפת לפתוח משתלה גדולה בעתיד, אחת כזאת שעוסקת בצמחים המיוחדים והעיצובים שמגיעים עימם. בנוסף, סנסל מעניקה ליווי אישי לכלל הלקוחות. "אנשים מצלמים עבורי את הבית שלהם ואת המיקום בו הם רוצים את הצמח. אני עורכת איתם שיחה ומסבירה להם איזה צמח מתאים לפינה, באיזה צורה, אופן הגדילה שלו בהמשך ועוד''. סיפרה ירין סנסל אשר לעיתים גם מגיעה לבית הלקוח ועוזרת לו למחזר צמחים ישנים בחדשים.

משתלת הבוטיק כוללת שירותי הובלה של כלל הצמחים לכל רחבי הארץ. הזמנות ניתן לבצע ישירות דרך האתר או בתיאום מראש במשתלה שנמצאת בבית חשמונאי. אז כל מה שנשאר לכם לעשות זה לבחור את הצמחים המתאימים ביותר לביתכם, או אפילו כמתנה לאנשים שאתם אוהבים, וההזמנה בדרך אליכם.

להזמנות: 052-4746726

כתובת: בית חשמונאי (ההגעה היא בתיאום מראש בלבד)

אינסטגרם

פייסבוק

אתר

מייל: senselyarin1@gmail.com

  • עוד באותו נושא:
  • צמחים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully