וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זכאים לתואר: הכירו את זכאי ברדרס

בשיתוף זכאי ברדרס

24.8.2020 / 16:51

בעלי המספרה הצעירה והשוקקת, שהתגלתה על ידי קהל צעירות האינסטגרם בשנה האחרונה, נחשבים למובילה בתחום השיער

זכאי ברדרס. יח"צ,
זכאי ברדרס/יח"צ

הסלון החדש שפתחו צוות מעצבי השיער המקצועיים, מעמיד סטנדרטים חדשים, חסרי תקדים, בהם כל אישה יכולה למצוא את מבוקשה. צוות המומחים שלנו החליט לצאת לשטח לבחון את הנושא מקרוב.

כשהגענו למקום מיד נפעמנו מהחלל הגדול והעיצוב המיוחד במינו, מה שלא נתקלנו בו במספרות אחרות שראינו, שלא לדבר על האווירה שוקקת החיים והיחס האישי לכל מי שנכנס בדלת. הדבר הראשון שתפס לנו את העין זה אזור "הבלונד ספא" - אזור פסטוראלי עם אווירה מרגיעה ובו כיורי מיטות על במה שנראית כמו חללית, שמסביבה הרבה ירוק ופרחים בעיצוב שקשה להתעלם ממנו, כאשר לקוחות נשכבות להן להנאתן, תוך כדי מסאג' וטיפול בשיער.

שלא כמו בדרך כלל, כאשר רגילים לחפיפה בישיבה ארוכה והראש נמתח אחורה, אצל האחים זכאי הלקוחות פשוט לא רוצות שהחפיפה תסתיים. כמובן שהיתי חייבת לנסות את זה גם וזאת הייתה חוויה שמשנה סדר יום.

זכאי ברדרס. יח"צ,
זכאי ברדרס/יח"צ

ישבתי איתם לקפה על מנת להבין ולשמוע על הדרך שלהם לצמרת. קסם זכאי (25) ולורן זכאי (27) אמרו: "כבר מגיל צעיר התחברנו ואהבנו מאוד את המקצוע. ידענו שעם התמדה ועבודה קשה נוכל להגיע הכי רחוק שאפשר". הם החלו את דרכם למטה ועבדו במספרות שכונתיות, עם השנים התקדמו ועבדו במספרות יותר בכירות. הם צברו המון נסיון וידע מכל המקומות שעבדו עד שהחליטו שהגיע הזמן לאחד כוחות ולפתוח את המקום ברמה הכי גבוהה שיכלו לדמיין.

"באותו היום שהחלטנו, ארזנו מזוודות וטסנו לעצב בעצמנו את החלום והדמיון הפרוע שלנו". הם סיפרו בקצרה, כמו גם על כך שרצו לתכנן ולעצב בעצמם את הסלון הראשון שלהם, על הטיול שנסעו להשיג בו את כל הדברים הייחודים, שאין בכל מספרה בארץ.

היום, לאחר שנה וחצי, האחים הצעירים נחשבים למובילי דעת קהל בעולם השיער ופונים בעיקר לקהל הנשים, מתמחים בבלונד, גוונים, תוספות שיער והחלקות. הם עובדים עם החומרים הכי נחשבים ומייצגים את לוריאל פרופשיונל. "כל דבר שנכנס אלינו למספרה הוא הטוב ביותר, אנו לא מתפשרים על פחות ממושלם" אמרו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
זכאי ברדרס. יח"צ,
זכאי ברדרס/יח"צ

בנוסף, הם עדכנו אותנו על האינסטגרם הסוחף שלהם, בו כל אחת יוצאת עם תמונה שווה ו-ויראלית במיוחד. השניים מעדכנים את הקהל שלהם בכל דבר, אם זה הגרלות או מבצעים שווים, כך שכדאי לכן לעקוב.

לקוחה בשם פריאל שבאה לקבל טיפול זכתה בשירות מהיר מקצועי ואדיב, תוך כדי יחס אישי ואווירה סוחפת של צ'ייסרים והרגשה ביתית. חשוב מאוד לציין גם את השמירה שלהם על הניקיון, הסדר והריח הטוב שתמיד באוויר. האחים מאמינים בבריאות השיער, כך שכל טיפול שהם עושים מתבצע בתהליך שימור השיער שהוא קודם לכל, זאת לצד היופי של הגוונים שלהם שקשה מאוד לפספס.

בסלון שלהם תוכלו למצאו צוות מקצועי שיוכל להוציא אותך מרוצה מכל בחינה, אם זה שיער בסטייל היחודי והזוהר שלהם או החלקה לכל סוגי השיער, תוספות בשיטה מיוחדת להארכת שיער ואפילו אזור קוסמטיקה.

אז אם בא לך חוויה ברמה אחרת מוזמנת להגיע לסלון של זכאי ברדרס בראשון לציון.

טלפון : 0506885014
0545699694

כתובת : פלטין נפתלי 3, ראשון לציון, חניה חינם בצמוד למספרה.

אינסטגרם

פייסבוק

3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully