וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנינה במושבה" - פרובאנס זה כאן!

בשיתוף פנינה במושבה

24.8.2020 / 16:29

במושב שדמות דבורה, באחד האזורים היפים בארץ, הוקם לפני כעשור מתחם צימרים יפהפה ומיוחד, "פנינה במושבה". "הייחודיות שלנו, לצד הצימרים המפנקים והספא, הן ארוחות הבוקר תוצרת בית הנעשות עם המון אהבה", מספרת רותי נוי, בעלת המתחם

פנינה במושבה, מתחם צימרים בשדמות דבורה. יח"צ,
פנינה במושבה, מתחם צימרים בשדמות דבורה/יח"צ

אי שם בצפון הארץ, בין שדות וכרמים, נבנו להן לפני כעשור שתי יחידות של צימרים, מזמינים ומפנקים. באותו מתחם הוקם לו מרכז מהנה של ספא. והמיקום המדויק? למרגלות התבור בארץ השקד והצבי, "פרובאנס של הגליל". אורחי הצימרים "פנינה במושבה" נהנים, כמובן, מאירוח ברמה הגבוהה ביותר, ועל כך יעידו הביקורות באתרים המתמחים בתיירות.

בכל מטבחון מאובזר, כיריים חשמליות, כלי בישול, מקרר, טוסטר או מיקרו, מכונת קפה, תמי 4, מקלחת וג'קוזי פנימי , פינת ישיבה, טלוויזיה עם כבלים (הוט), WI-FI מובנה, מרפסת לנוף מטריף ובגלריה יש מיטה חלומית, שני מטרים אורך ושני מטרים רוחב (!) מזרן אורטופדי נוח. כל יחידה מאובזרת בשני מזגנים.

אבל אם מחפשים את היתרון הגדול ביותר של פנינה במושבה, כפי שמספרת רותי נוי, בעלת הצימרים - זו ארוחת הבוקר המיוחדת. "הגינה שלנו היא גינת בר - זו לא גינה מצועצעת - אבל היא מיוחדת, יש בה צמחי תבלין ומרפא בהם אנחנו משתמשים לארוחות הבוקר שלנו . אנחנו גם מלקטים עשבי בר, שעכשיו זה באופנה, אבל אני מתעסקת עם זה כבר מעל לעשור", אומרת נוי ומוסיפה "הארוחות שלנו באמת ייחודיות, גם כי המוצרים גדלים אצלנו בגינה, והכל תוצרת בית כולל לחמים, גבינות מחלב מקומי, ריבות מטבלים, אפילו הביצים משדמות דבורה. אנחנו גם נותנים מענה לחולי צליאק, לצמחונים ולטבעונים. לכל אחד יש התייחסות אישית ומענה לצרכיו הספציפיים".

רותי מספרת כי "פנינה במושבה" מיועדים בעיקר לזוגות. " הצימר זה לופט, בקומה התחתונה סלון, מטבחון, אמבטיה ועוד, ובקומת הגלריה חדר השינה. אגב, שתי יחידות זהות בשיקוף מראה, אחת פונה צפונה ואחת דרומה כדי שלא יהיה קשר עין בין האורחים. שומרים על מירב הפרטיות, יש מרחק של 8 מ' בין צימר לצימר. לכל יחידה יש בריכה פרטית מבודדת אינטימית, פרטית, מוקפת בצמחייה".

מי בדרך כלל האורחים שלכם?

"בדרך כלל מגיעים אלינו צעירים עד גיל 40, חברה מהייטק וכד'. פעמים רבות מגיעים אלינו שני זוגות חברים שלוקחים את שני הצימרים, המקום נותן מענה גם לדתיים, בזכות הבריכות הפרטיות והאינטימיות שמאפשרות ליהנות מהן. באים לא מעט חברה לחגוג ימי הולדת, ימי נישואים, הצעות נישואים.

בין יתר האורחים, הגיע גם היבואן של הג'קוזי המפנק מוטור מסג' הנמצא בחצר הספא. "היבואן של הוט ספרינג, ג'קוזי אמריקני מהטובים בעולם, צלצל איזה יום ואמר שהוא שוקל לסגור לילה במקום. כשסיפרתי לו שיש לי ג'קוזי ייחודי הוט ספרינג, הוא אמר: אני היבואן, מייד סגר את הלילה כמובן".

אנחנו שומעים פה ושם טענות כנגד אורחים ישראלים בצימרים. איך אתם מרגישים?

"לנו אין שום טענות ללקוחות, באים מכל שכבות העם, כולם מתורבתים, נעימים, באים אל השקט והרוגע, להשתלב בטבע, האורחים משאירים את המקום נקי ומסודר. כל מה שמספרים על התנהגות לא נאותה - אלינו לפחות לא מגיע".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פנינה במושבה, מתחם צימרים בשדמות דבורה. יח"צ,
פנינה במושבה, מתחם צימרים בשדמות דבורה/יח"צ

איך התמודדתם עם הקורונה?

"הקורונה, שפגעה בעסקים רבים, לנו היא דווקא די תורמת כרגע, כי הישראלים חייבים להישאר בארץ, והם מחפשים מקומות אטרקטיביים לנפוש בהם. אנחנו נמצאים אולי באחד האזורים הכי אירופים בישראל, וכאמור נותנים מענה לפרטיות - ולכן יש ביקוש גבוה ביותר לצימרים", אומרת רותי ומוסיפה: "אחד הדברים שצבט את לבי במהלך הקורונה היה זוג שנהג להתארח אצלנו כל שנה. הפעם, הגבר תכנן להציע נישואים לחברתו, אך הקורונה צצה לה ומנעה את האפשרות לנפק להם את הצימר. אני מקווה שהוא הציע לה במקום אחר, בתקווה שלא בזום..."

מה עוד המקום מציע?

"יש לנו בפנינה במושבה גם ספא, מבנה שני חדרי טיפולים, שניתן להזמין בו מסאז'ים וטיפולים מגוונים. יש גם חבילות ספא בלי קשר לצימרים. הכוללות טבילה בג'קוזי / סאונה יבשה, עיסוי של 60 דקות וארוחת הבוקר הייחודית שלנו. בחצר הספא יש ג'קוזי מוטור מסאז' של הוט ספרינג, 6 מקומות. אחד המגניבים שיש. יש גם סאונה יבשה בספא - בקיצור, פינוק אמיתי".

אילו אטרקציות יש באזור?

"וואו, מלא. יש באזור יקבים, ועכשיו זו תקופת בציר - כך שהביקור פה נותן תחושה שונה לחלוטין מהשגרה הישראלית. הר תבור קרוב אלינו, בעונת האביב עם פריחת השקד והתורמוס מסלול בחל תבור הוא אחד היפים באיזור, יש מוזיאונים מעניינים בכפר תבור, כפר קיש, ובכפר הצ'רקסי כפר כמא, טיולי סוסים, רכבי שטח במושב סמוך ועוד. אתרי מבקרים במושב: 'דבורת התבור' ו'דרך העץ' חנות יד שניה מקסימה ובנוסף יש המון מסעדות באזור, מסעדות מאוד נחשבות".

אז למה בעצם בחרתם דווקא במקום הזה ובאירוח?

"הבעל שלי נולד במושב, וההורים שלו היו מהראשונים במקום, כשהמקום היה עדיין חומה ומגדל. אני כאן מאז שהתחתנתי, כבר 44 שנה. לגבי הבחירה באירוח - עד לפני עשר שנים עסקתי בהוראה, ואז לפני הפנסיה חשבתי, 'אני אוהבת חברה, אוהבת לארח, אז למה לא לעשות מזה קריירה?', ואז הקמנו את הצימרים ומרכז הספא. הבן השני שלנו, חן, הוא מטפל בחסד (מגוון עיסויים ורפלקסולוגיה) ולכן זה היה טבעי שנקים במקום את מרכז הספא, כך נותנים אירוח מושלם לאורחינו".

אנחנו מזמינים אתכם להכיר את הגליל כפי שלא הכרתם.

למעבר לפייסבוק לחצו כאן

לפרטים נוספים חייגו - 050-6868801

  • עוד באותו נושא:
  • צימרים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully