וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלגזות למכירה והשכרה - איך לבחור את המלגזה המתאימה לכם ביותר?

בשיתוף כאן מלגזות

24.8.2020 / 15:16

הן מהוות חלק בלתי נפרד מכל מחסן או מרכז לוגיסטי וכיום, עם העברת שירותי לוגיסטיקה לחללים עצומים והפיכת התחום הזה למקצוע הן גם מקבלות מקום של כבוד. המלגזות! איך מתאימים את המלגזה למחסן או לעסק, איך קובעים את הסוג הדרוש והכי חשוב - איפה קונים ומה צריך לבדוק

מלגזה של חברת JAC המספקת מלגזות ממונעות דיזל/בנזין וממונעות חשמל. יח"צ,
מלגזה של חברת JAC המספקת מלגזות ממונעות דיזל/בנזין וממונעות חשמל/יח"צ

עד היום לקחו אותן כמובנות מאליהן. כלי רכב שמיועד לשימוש במחסן או באזור תחזוקה ומטרתו להעביר משאות שונים ממקום למקום. על פניו - לא משהו שדורש תשומת לב רבה מדי או התייחסות יתרה בכובד ראש. בפועל - מנהלי מחסנים ולוגיסטיקה מודים כיום שמלגזה היא דבר שצריך לבחור היטב ובהתאמה מלאה לחלל הלוגיסטי, למספר העובדים ואפילו לסוג המשאות, שכן מלגזה שאינה מתאימה לדרישות והצרכים תמצא את עצמה מהר מאד שלא בשימוש. המשמעות של מלגזה מושבתת יכולה גם להיות מחסן מושבת וסחורה שאי אפשר להגיע אליה. כעת קל יותר להבין כמה חשוב לשים לב למלגזה שבוחרים ועוד לפני זה - איך באמת הכי נכון להבדיל בין הסוגים השונים ולבחור נכון.

כאן מלגזות - לבצע בחירה נכונה של המלגזה הדרושה

כאן מלגזות - זה המקום המושלם והמתאים ביותר לקבלת ייעוץ או לבצע קנייה של ציוד הרמה כבד, ידנית או כזו הפועלת על דלק. באתר החברה מרוכזים סוגים ודגמים שונים של מלגזות משלוש הקטגוריות, כמו גם ספקים ונותני שירות בפריסה ארצית שניתן לפנות אליהם ולבצע דרכם רכישה של מלגזה לכל מרכז לוגיסטי או מחסן. בכאן מלגזות יכול כל מנהל מחסן או אתר עבודה להתרשם מהדגמים שיהיו רלוונטיים עבורו, לבחון את הספקים והיבואנים שמספקים כל דגם ואפילו ליצור עימם קשר על מנת לשאול את כל השאלות שמתעוררות אצלו וחשוב לו לדעת את התשובות עליהן לקראת הרכישה. חשוב לזכור! בחירה לא נכונה של מלגזה עלולה להשבית את הפעילות הלוגיסטית במחסן או באתר העבודה ולכן הבחירה חייבת להיות מתאימה ומותאמת לכל מקום בנפרד. לצורך כך חשוב למצוא נקודת מכירה מקצועית, שיש בה עובדים ויועצים בעלי הכרות מעמיקה עם עולם המלגזות, שמציעה מבחר רחב של מלגזות מתוצרת חברות שונות וכמובן אפשר לקבל שם את כל המידע המקצועי אודות השימוש הנכון בכל מלגזה. כאן מלגזות זה המרכז המוביל והמקצועי ביותר של מידע, מכירה וייעוץ שאפשר לפנות אליו גם לאחר הרכישה ולקנות דרכו חלקי חילוף, להזמין שירות תיקונים או אפילו מלגזה חלופית במהלך תיקון.

מלגזון EVERLIFT עד 1.2 טון.. יח"צ,
מלגזון EVERLIFT עד 1.2 טון./יח"צ

מלגזות בהתאמה אישית - ככה קונים היום מלגזה!

הנושא של התאמה אישית הגיע גם לעולם הלוגיסטיקה ולא בכדי. אין מנהל מחסן או מרכז לוגיסטי שיכול להרשות לעצמו עצירה של העבודה בשל הבחירה במלגזה הלא נכונה. לבחירת המלגזה יש השלכות רבות מעבר לעצם שינוע המשאות השונים - האם צריך יהיה להכשיר או להסמיך עובד לשם נהיגה במלגזה? האם אפשר למקם פריטים בגובה רב והמלגזה תיתן להן מענה, יש צורך בגיבוש והטמעה של כללי בטיחות והתנהגות בחלל שבו יש מלגזה נוסעת (או יותר מאחת) וכמובן קביעת כללי עבודה ותורנות של הנהגים עצמם. אט אט המלגזה תיכנס לעבודה רציפה, יומיומית ושוטפת והעבודה במחסן תהיה הרבה יותר נעימה, נוחה וחלקה, ללא תקלות וללא עצירה. כאשר למנהל המחסן יש ברקע חברה מקצועית שאפשר לפנות אליה לקבלת מענה בכל שאלה שמתעוררת אודות המלגזה - הוא יכול להיות בראש שקט ולדעת שהוא לא לבד והמלגזה שלו תמיד תמשיך לעבוד בדיוק על פי הציפיות.

סוגים שונים ומבחר של מלגזות

הסוגים השונים של מלגזות שקיימים כיום בעולם הלוגיסטיקה והאחסון, לרבות של העבודה בגובה והאחסנה במדפים בגובה רב נבדלים זה מזה בתכונות השונות ובאופן ההפעלה. חשוב מאד לציין שעל מנת לנהוג במלגזה יש להוציא רישיון מתאים וברוב המקרים אחראי הבטיחות ו/או התחבורה במרכז הלוגיסטי יהיה זה שיוכל להנחות על הפקת הרישיון הנכון והמתאים ביותר. כעת אפשר לבחון את ההבדלים בין המלגזות השונות.

• מלגזות ממונעות בדיזל - בזכות מנוע הדיזל מדובר במלגזות חזקות מאד שמסוגלות לשאת משאות כבדים במיוחד ולכן אפשר לראות אותן בהרבה מאד אתרי עבודה ומחסנים. הכוח החזקה שלהן מאפשר להן לעבוד לאורך שעות רבות ולבצע עצירה רק לצרכי תדלוק , הרמת משא לגובה של עד 6 מטרים, מה שבהחלט דרוש כיום בעולם הלוגיסטי החדש ובהתאמה לצרכי הלקוח ניתן לצייד אותן בקלשונים באורכים שונים, חובקים ואביזרים נוספים.

הקטנות מבניהן מתאימות גם למעברים או מסדרונות צרים. יכולת התמרון שלהן מצוינת ונוחה והגלגלים חזקים, יציבים ושומרים על המלגזה במנח הדרוש בכל מקום או מצב.

• מלגזות עם מנוע חשמלי - אלה המלגזות הקטנות והשקטות אשר נחשבות לנפוצות בהרבה מאד מחסנים. המנוע החשמלי הופך אותן לשקטות במיוחד והן מצטיינות בזה שאין מהן זיהום אויר כלל. הן נוחות ואפילו פשוטות לתפעול. הן גם מתאימות למשאות כבדים במיוחד כיום ניתן לרכוש מלגזות מסוג זה עם כושר הרמה של 25 טון שמיוצרות על ידי חברת ראניירו איטליה ומסוגלות להתאים גם למחסנים בעלי חלל אחסון עצום בגודלו ,וזה ניתן באמצעות שימוש במצברים מתחלפים שניתנים להעברה תוך מספר דקות באופן מהיר ופשוט , לאחרונה נכנסים לשימוש מצברי הליטיום אשר מגדילים את טווח הפעולה וללא צורך בטיפול ואחזקה של המצבר.

השימוש בהן מתרכז בהעברת משטחים או ארגזים ממקום למקום בסביבה נקיה והפופולריות של מלגזות מסוג זה הפכה אותן לטכנולוגיות ומתקדמות במיוחד ולכן הן נותנות מענה מושלם בשלל מקרים או מקומות. יתרון גדול נוסף הוא עלות תפעול נמוכה, יחסית, של מלגזות אלה.

• מלגזה ידנית - השימוש במלגזה זו נפוץ באזורים או מקומות שהמלגזות מסוגים אחרים לא יכולים לתת בהם מענה הולם ונוח לתפעול. מכיוון שמדובר בידיות ששולטות במלגזה - השימוש בה לא דורש הכשרה או הסמכה רשמיות (מלבד הדרכה ראשונית אודות אופן התפעול) ולכן היא מאפשרת גמישות רבה במקומות או בקבוצות העובדים שבהם אפשר לשלב אותה בעבודת המחסן. גם מלגזות אלה נחשבות לבעלות כושר תמרון גבוה ונוח והן מתאימות מאד לעבודה בחללים קטנים, קצרים וצפופים.

בפורטל כאן מלגזות תוכלו למצוא מגוון מלגזות מכל הסוגים, תוכלו לבחון את הקריטריונים השונים על מנת שתתאים לעבודה אליה היא מיועדת והצוות שלנו ישמח לייעץ ולעזור לכם באיתור מלגזות למכירה או השכרת מלגזה שתתאים לצרכים שלכם.

לפרטים נוספים ולייעוץ בבחירת מלגזה צרו קשר בטלפון 072-394-5755

  • עוד באותו נושא:
  • מלגזה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully