וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורס סוכן ביטוח - כל הסיבות שישכנעו אתכם להירשם

בשיתוף מכללת אורין שפלטר, בשיתוף מכללת אורין שפלטר

24.8.2020 / 14:14

ההתלבטות לגבי מקצוע לחיים קשה, אך כששומעים שבמקצוע הביטוח יש יוקרה, איכות, רווחיות ועוד מספר רב של יתרונות, הבחירה קלה יותר. הבחירה במכללה הנכונה יכולה לכוון אתכם לדרך מהירה, איכותית ומצוינת לעבודה בביטוח, ממנה אפשר להתפתח להרבה מאוד כיוונים שונים בהצלחה

עדי שרון סמנכ"ל ומנהל אקדמי במכללת אורין שפלטר המרצה מזה עשור בתחום הפיננסי. יהודה שרביט,
עדי שרון סמנכ"ל ומנהל אקדמי במכללת אורין שפלטר המרצה מזה עשור בתחום הפיננסי/יהודה שרביט

עבור כל אחד מאיתנו, הצורך בפוליסות ביטוח הוא הכרחי, הן במסגרת פרטית והן במסגרת העבודה או העסק. אנשים זקוקים לביטוח במגוון אספקטים של החיים, אך עם זאת, לא מעט מהם הם חסרי אונים כשזה נוגע לצרכים של פוליסה או לפרטים הקטנים הנוגעים לתחום הביטוח. הפתרון, ברוב המקרים, הוא לעבוד מול סוכן ביטוח לו יש אינטרס לעזור, ולא רק לייצר רווח עבור עצמו. יש הרבה מאוד סוכני ביטוח איכותיים שיכולים לשדרג מאוד את החוויה עבור כולם, ועדיין לייצר את הרווח לחברה בה הם עובדים, ולעצמם. במכללת אורין שפלטר מבינים שמדובר במקצוע מאוד מבוקש ואיכותי כיום, אך חשוב לדעת היכן ללמוד אותו לכן הם משקיעים את מירב המאמצים בהענקת ארגז כלים מגוון ואיכותי לכל סטודנט עם דגש על יחס אישי ופרקטיות במסלולי הלימוד השונים במכללה.

למרבית האנשים הבוגרים יצא לרכוש פוליסת ביטוח לפחות פעם אחת בחיים. הביטוחים פוגשים אותנו בכל מקום ובכל פעולה שאנחנו מבצעים בחיים. חלק מהביטוחים מוגדרים כביטוחי חובה על פי חוק ואחרים הם בגדר רשות, אך כאלו שבאים להגן על אנשים מפני נזקים שחלקם בלתי הפיכים ויכולים להכניס אתכם לצרות. בדיוק בגלל הצורך הזה, התחום של סוכני ביטוח הוא כל כך מבוקש. אנשים יודעים שזה מקצוע מכובד, מאתגר ומאוד רווחי, ומחפשים היכן הם יכולים ללמוד אותו בצורה הכי טובה ונכונה. סוכני ביטוח טובים מבוקשים מאוד כיום, מפני שהם אלו שמוכרים את הפוליסות, משכנעים אנשים ומתאימים להם את הפוליסה שמתאימה להם באופן ספציפי, על פי צרכים המוגדרים מראש. במיוחד בתחום תכנון הפרישה, סוכני ביטוח רבים מקבלים ביטחון כלכלי לאחר שלמדו והשכילו בתחום כוון שזהו נושא בתחום הביטוח שנמצא בעליה מתמדת בביקוש.

שכר, כניסה חלקה ודריסת רגל

המטרה של כל חברת ביטוח היא לייצר ביקוש לפוליסות שלה, וחלק גדול מכך זה התאמה של הפוליסה ללקוח ולהעדפות שלו, וכמובן שיפור ורלוונטיות לאורך זמן. כל אלה הם חלק מהתפקיד של סוכן ביטוח טוב, שקיבל הכשרה במקום הנכון. הדרך להפוך לסוכן ביטוח טוב עוברת דרך קורסים מקצועיים ייעודיים, שאת חלקם אפשר אף לבצע ברשת, דרך מכללות מקצועיות. כיום יש הרבה מאוד גופים שמעבירים קורס ביטוח מקוון וייעודי שמסייע לסטודנט להבין את התפקיד, להתמקצע בו, וכמובן לשפר אותו לקראת הכניסה לעולם האמיתי.

יש הרבה סיבות לרצות וללמוד ביטוח, כאשר הסיבה הראשונה היא כמובן השכר. מדובר בשכר גבוה ביחס למשק, גם לאנשים צעירים וחסרי ניסיון ויתרה מכך, מדובר בתחום שמלא בתמריצים שונים ויכול להעניק לאנשים בונוסים, העלאות ופינוקים שונים, במיוחד בחברות הגדולות. הסיבה השנייה היא רף הכניסה הנמוך יחסית. כדי ללמוד ביטוח לא צריך ללכת לאוניברסיטאות הגדולות, אלא ניתן ללמוד במכללות מקצועיות, ולקבל מסלול לימודים מקוצר ותמציתי, אשר מסתיים עם סטאז' במקומות נחשקים ועם שכר נהדר, גם במהלך התואר.

סוכני ביטוח רבים מעוניינים להרחיב את האופקים שלהם ואף בוחרים ללכת ללמוד לימודי ביטוח אשר מרחיבים את קהל לקוחותיהם ותורם להם רבות.

עדי שרון סמנכ"ל ומנהל אקדמי במכללת אורין שפלטר המרצה מזה עשור בתחום הפיננסי. יהודה שרביט,
עדי שרון סמנכ"ל ומנהל אקדמי במכללת אורין שפלטר המרצה מזה עשור בתחום הפיננסי/יהודה שרביט

ההחלטה הנכונה

העיסוק בביטוח הוא למעשה עבודה מול אנשים, ויש גם תחושת שליחות. אנשים רוצים להשיג את הטוב ביותר עבור הלקוחות שלהם, ועולם הביטוח הוא המקום הנכון לעשות זאת. מעבר לכך, מדובר במקצוע מכובד מאוד, מוערך וכזה שאפשר להתקדם בו במהרה, אם מראים נכונות. כסוכן ביטוח, ניתן לעבוד אצל החברות הגדולות במשק, אשר תמיד מחפשות עובדים, ולנסות את מזלכם גם במסלול הפרטי. הרבה מאוד סוכנים פרטיים, שמעניקים שירות אישי וחם יותר, מצליחים לייצר משרדים איכותיים ומבוקשים משל עצמם. מקצוע הביטוח הוא גם דינמי, מתקדם ומאתגר, וכל אחד שרוצה למצות את הפוטנציאל הגלום בו, יכול למצוא את המקום המתאים בעולם הביטוח. הסוד הגדול הוא למצוא את המקום הנכון לקבל בו את ההכשרה, וכאשר מבררים לגבי מסלולי לימודים בתחום הביטוח רואים כי יש מגוון אפשרויות, אך הטובה ביותר היא זו של מכללת אורין שפלטר.

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסים, והיא מעניקה מסלולי לימודים איכותיים במיוחד בכל מה שנוגע לביטוח, הן אלמנטרי והן פנסיוני. במכללה מלמדים כמה מאנשי המקצוע המובילים בישראל והם מלווים את הסטודנטים יד ביד עד לקבלת התעודה, במסלול שמתחיל עם לימודים, עובר דרך סטאז' ומסתיים עם הכנה מושלמת למבחני הלשכה הממשלתיים הרלוונטיים. המעטפת הלימודית במכללה היא מושלמת, כאשר המרצים יודעים להעניק זמן אישי לסטודנטים, ואף ישנה אפשרות ללמוד מהבית, שכן כל השיעורים מצולמים ומועלים לאתר המכללה. המעטפת הפדגוגית היא איכותית ומעניקה לסטודנטים את הדחיפה שהם צריכים, בין אם מדובר על שיעורים שמועלים לאתר המכללה, והן דחיפה לעבוד תוך כדי התואר בחברות המובילות בישראל, גם תוך כדי השנה השנייה לתואר.

כרטיס כניסה להצלחה

במכללת אורין שפלטר, כאמור יש דגש גדול מאוד על הנושא של סטאז'. המכללה שומרת על קשר עם כמה מחברות הביטוח הגדולות ביותר בארץ, ומספקת לסטודנטים שלה כרטיס כניסה לכמה מהמערכות הטובות ביותר שיש בתחום הביטוח. בדרך הזו, הסטאז'רים מקבלים את ההכנה הטובה ביותר לעולם האמיתי ומדובר בדריסת רגל אמיתית שמשדרגת את הסטודנטים לקראת השלב הבא בחיים שלהם. הסטאז' מגיע בשלב מוקדם יחסית בתואר, וכך אנשים יכולים גם לנסות ולעבוד תוך כדי הלימודים, מה שעוזר מאוד להעביר את התואר מבחינה כלכלית. מסלול לימודים בנושא ביטוח חייב להיות איכותי דיו על מנת שהסטודנט ייצא עם כל הכלים הרלוונטיים אל העולם המקצועי - בין אם מדובר בסוכן עצמאי או באנשים שהולכים לעבוד בחברות הגדולות במשק.

העבודה בעולם הביטוח היא כאמור מבוקשת, וכולם מקבלים את אותה הזדמנות להצלחה. גם אנשים שלא חוו הצלחה גדולה במקצועות הריאליים בבתי הספר, וכאלו שמחפשים את עצמם לאחר טיול גדול, יכולים לראות את עצמם כמועמדים להצליח בענק. התחום הוא כזה שמהווה כרטיס כניסה להרבה עולמות מקבילים בעולם הכלכלה, והוא מתחבר בצורה מצוינת גם עם עולם המשפטים, ההשקעות ועוד. לכן, מדובר בתחום האידיאלי ללמוד אותו, בכל שלב בחיים, ולשלב אותו עם מגוון רחב של אלמנטים שיכולים לקדם אתכם אל עבר חיים מקצועיים טובים יותר.

לפרטים נוספים על לימודי ביטוח פיננסי צרו קשר בטלפון 077-362-6402

בשיתוף מכללת אורין שפלטר, בשיתוף מכללת אורין שפלטר
  • עוד באותו נושא:
  • ביטוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully