וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Let's Meat: שף פרטי נועם נפתלי לאירוע בלתי נשכח

בשיתוף Let's Meat, בשיתוף Let's Meat

24.8.2020 / 11:49

תושבי מדינת ישראל ידועים בתור חובבי אוכל משובח ומסעדות יוקרתיות, דבר שהפך להיות מורכב יותר בתקופת הקורונה. לנוכח כך, אנשים רבים החלו להזמין שירותי שף פרטי. במסגרת השירות, מגיע שף פרטי מיומן ומקצועי לבתי הלקוחות ומבשל עבורם ארוחה עשירה בטעמים ייחודיים

שף פרטי נועם נפתלי. יח"צ,
שף פרטי נועם נפתלי/יח"צ

עורכי מערכת המומחים יצאו לבדוק עבורכם את השפים המובילים והמומלצים בישראל המעניקים שירות של שף פרטי עד הבית. עורכי המערכת, שידועים בחיבתם העזה לבשרים ולדגים, בחרו לציין את אחד מהשמות העולים בתחום, שזוכה להצלחה כבירה בקרב לקוחות רבים - השף נועם נפתלי.

נפתלי, בוגר בית הספר הגבוה לקולינריה "בישולים", החל להתאהב בתחום הקולינרי בצבא ולאחר שהשתחרר פיתח את הקריירה המקצועית כטבח במסעדות מובילות וכשף פרטי. בשיחה שערכנו איתו, הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לפתיחת העסק. "מגיל 16 אני בתחום המסעדנות. בצבא הייתי מבשל לחבריי והתאהבתי במקצוע. לאחר שהשתחררתי עבדתי במספר מסעדות, לאחר שצברתי ניסיון בתחום החלטתי לצאת לדרך עצמאית כשף פרטי ולהציע את שירותיי לאנשים שמעוניינים בחוויה קולינרית, מתוך רצון ליצור קשר אישי עם הלקוחות במסגרת הארוחה. במהלך העבודה במסעדות היה חסר לי המפגש עם הלקוחות, תמיד חיפשתי את חוות הדעת שלהם ואת הפידבקים תוך כדי הארוחה."

שף פרטי נועם נפתלי נתח קצבים על פירה שורשים ציר בקר וגזרים צבעוניים צלויים. יח"צ,
נתח קצבים על פירה שורשים ציר בקר וגזרים צבעוניים צלויים/יח"צ

נועם מתמחה בעיקר בארוחות שף על טהרת הבשר והדגים. בתפריט הבשרים תמצאו מנות ראשונות מעוררות תיאבון כגון קרפצ'יו פילה בקר שמונח עליו צנובר קלוי טבעות צ'ילי וצנונית, טרטר פיקנטי רענן עם עשבי תיבול וחרדל, חציל שרוף על הגריל וסלטים שונים.

לאחר מכן מתחילה חגיגת הבשר האמיתית: שישה סוגי בשרים שמוגשים בנדיבות לאורך הארוחה, החל מאנטריקוט עם מוח עצם וקונפי שום, נתח קצבים בליווי פירה שורשים וציר בקר, פילה בקר עסיסי ועוד. נועם מבהיר כי הוא מקפיד לעבוד רק עם בשר מעגלות צעירות, שנחשב לבשר מובחר ואיכותי במיוחד.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
שף פרטי נועם נפתלי. יח"צ,
שף פרטי נועם נפתלי/יח"צ

לרשות האורחים ישנה אפשרות להזמין תפריט דגים בעל קונספט ייחודי, הכולל דגים נאים, קרפצ'יו, טרטר וסביצ'ה בשילוב פלטת גבינות. מנות הדגל של תפריט הדגים הינן פילה לברק בליווי חמאת עגבניות שרי ופילה בר ים בליווי פולנטה.

בכל הארוחות מוגשים קינוחים נהדרים מעשי ידיו של נועם. מדובר בקולקציית קינוחים מרהיבה, בטעמים נהדרים שמוגשים בצורה ייחודית ומשאירים טעם מתוק בסופה של כל ארוחה. בין שלל הקינוחים של נועם ניתן למצוא כנאפה בהכנה ביתית מגבינת עיזים, מלבי ברוטב אוכמניות ואגסים מקורמלים.

שף פרטי נועם נפתלי. יח"צ,
שף פרטי נועם נפתלי/יח"צ

על מנת ליהנות מארוחה מושלמת, נועם דואג להביא את כל המצרכים והמרכיבים לארוחה יחד איתו, כך שהסועדים לא צריכים לטרוח כלל, אלא רק להתרווח על הכיסא וליהנות ממבחר המנות המוגשות בארוחה.

כאמור, הייחודיות של נועם כשף פרטי טמונה בכך שהוא מקפיד ליצור קשר אישי וקרוב עם הסועדים במהלך הארוחה "כאשר אני מגיע לארוחה או לאירוע זה הרבה מעבר לאוכל מבחינתי, אני מעניק חוויה כוללת ללקוחות שלי. אני תמיד נמצא בקשר עין עם כל הסועדים, מזמין אותם לצפות בתהליכי הבישול ובודק כל העת שהם נהנים מהאוכל והם יש צורך לשפר או להוסיף מנות."

בנוסף לסעודת שף בבתי הלקוחות, נועם מקיים ארוחות שף יוקרתיות גם לאירועים שונים, החל ממסיבות רווקים ועד לבר\בת מצוות וחתונות אינטימיות.

בשל השילוב בין איכות האוכל לאווירה הנהדרת, שף נועם נפתלי הינו בחירה מנצחת לארוחות פרטיות ואירועים אינטימיים. מילה של מומחים.

שף פרטי נועם נפתלי

לפרטים נוספים והזמנות 0549317295

לעמוד האינסטגרם

לעמוד הפייסבוק

בשיתוף Let's Meat, בשיתוף Let's Meat
  • עוד באותו נושא:
  • שף
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully