וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נלי גייץ מבוטיק נכסים בכרמיאל שוברת סטיגמות לאנטי מתווכים

אתי דהאן, בשיתוף נלי גייץ – בוטיק נכסים, בשיתוף נלי גייץ – בוטיק נכסים

24.8.2020 / 10:35

מסתבר שתהליך מכירת דירה וקניית דירה יכול להיות חוויה, אם תפנו למתווך הנכון, וליתר דיוק למתווכת נלי גייץ, ששוברת את המיתוסים והסטיגמות על מתווכים ומביאה לתחום משהו אחר, פשוט תהליך חווייתי וממוקד יותר ממה שהכרתם

נלי גייץ. יח"צ,
מביאה לתחום משהו אחר. נלי גייץ/יח"צ

נלי גייץ היא אחת המתווכות הבולטות בצפון, כיום מנהלת משרד בוטיק המתמחה בשיווק פרויקטים חדשים ויד 2 והופכת את הקושי לחוויה, עם הרבה מיקוד והקשבה ללקוחות שלה. עוד משנת 2013 מלווה נלי מוכרים וקונים, נמצאת לצידם בדילמות הקשות ומנהלת משא ומתן כמו לביאה אמיתית. לתחום נחשפה כאשר חיפשה דירה לעצמה, שאז עבדה כאשת מכירות בתחום התעשייה וניהול, עם ניסיון בניהול משא ומתן בחברות גדולות.

"הקושי בחיפוש הדירה שלי היה עצום. פניתי לכמה מתווכים שהציגו בפניי דירות שאינן מתאימות לצרכים שלי, ולכן החלטתי לקבל הסמכה בתחום ולפתוח משרד בוטיק, במטרה להביא לשוק משהו אחר. יותר אוזן קשבת, תשומת לב לפרטים הקטנים, התאמה לצרכים אישיים ולהפוך את התהליך ממתיש לחוויה", כך מספרת לנו נלי. אין ספק שאת האנרגיות שלה ניתן לחוש כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם נלי, היא מרבה לשאול שאלות, לאפיין את הצורך של הלקוחות שלה ולהביא את הפתרונות המדויקים ביותר.

נלי גייץ להפוך את התהליך ממתיש לחוויה. יח"צ,
להפוך את התהליך ממתיש לחוויה. נלי גייץ/יח"צ

תהליך ממוקד יותר חוסך זמן יקר

רגע לפני שיוצאים לדרך, בין אם מדובר על מכירה או קניית דירה, תוזמנו לפגישה אישית עם נלי, על מנת לייעל את התהליך ולא לבזבז זמן יקר. "אני מכבדת את הזמן של הלקוחות שלי, ולכן מבצעת סקר שוק, מתכננת כל פגישה בקפידה ומאפיינת את הדרישות לפרטי פרטים. רק לאחר מכן אני מתחילה לעבוד. מבחינתי מציאת דירה היא לא רשימה ששולפים ממנה דירה, אלא צריך לוודא שאכן הדירה מתאימה לצרכי הלקוח לפחות בהתאמה של 90%", מסכמת נלי.

בד בד, בתהליך מכירת דירה, נלי לא חוסכת על פרסום ומשתמשת בכל האפיקים המקובלים והאפשריים ובונה קמפיינים מאסיביים. לדבריה; "גם בתהליך מכירת דירה אני מייעלת את העבודה ומבצעת סינון ראשוני כדי להזמין רק לקוחות פוטנציאלים לנכס, כדי שלא לבזבז את זמנו של הלקוח שלי. אני עובדת בשיתוף פעולה עם משרדי תיווך בעיר ועושה את המקסימום האפשרי על מנת שהלקוח שלי יהיה מרוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

העמלה של המתווך מתגמדת

אנשים רבים מעט נרתעים ממתווכים, אבל לאחר השיחה עם נלי אנחנו מבינים שמדובר על תהליך שחוסך כסף באופן חד משמעי. הפרסום המאסיבי, החיסכון בזמן, ניהול המשא ומתן, סקר שוק, ייעוץ מקצועי - כל אלה חוסכים למוכר ולקונה כסף וכאבי ראש, ולכן עמלת התיווך מתגמדת. מלבד זאת, במשרד של נלי תוכלו לקבל מעטפת שירות של בעלי מקצוע העובדים בשיתוף עם המשרד ומעניקים מחירים מיוחדים, כמו עורך דין מומחה למקרקעין, שמאי, יועץ משכנתאות מוביל ועוד.

נלי גייץ בוטיק נכסים בכרמיאל. יח"צ,
"בוטיק נכסים" בכרמיאל./יח"צ

נלי משתפת אותנו בכמה טיפים מעולים

למוכרים

סקר שוק מקצועי - נלי ממליצה לבצע סקר שוק של עסקאות שבוצעו בפועל באזור, ולא להסתמך על מחירים המופיעים בפורטלים, כיוון שהם לא תמיד משקפים את הערך האמיתי של הדירה. למעשה, כל דירה מתומחרת באופן שונה על פי הקומה, כיווני אוויר והפוטנציאל שלה.

לא לפחד משיפוץ קטן - "פעמים רבות אני רואה דירות מוזנחות מאוד המוצעות למכירה, כאשר סידור הבית או שיפוצון קטן יכולים להפוך את הדירה לאטרקטיבית מאוד. לדוגמה קצת צבע, שינוי צבע התאורה, סידור מחדש של הסלון ועוד".

לקונים

לתכנן את התקציב - פעמים רבות אנשים ניגשים לתהליך קניית דירה מבלי שהם יודעים מהו התקציב שלהם, ולכן נלי ממליצה לבדוק את ההון העצמי, את הצפי של סכום ההלוואה ומכאן להמשיך בחוכמה בתהליך חיפוש הדירה.

לעשות רשימה מסודרת של צרכים - "אני ממליצה ללקוחות שלי להגיע עם דרישות מדויקות, כך שהם לא יבזבזו את זמנם בביקור בדירות שאינן רלוונטיות. לדוגמה אזור, גישה, גודל, קומה, מרפסת שמש, כיווני אוויר וכך הלאה", מסכמת נלי.

קונים או מוכרים דירה? אל תתנו לסטיגמות להרחיק אתכם מהיעד. פנו עוד היום לבוטיק נכסים בכרמיאל ותיהנו משירות מקצועי וממוקד!

טלפון: 054-9536023

מייל: nelly.gaets@gmail.com

כתובת: הפלמ"ח 10/1, כרמיאל.

לעמוד הפייסבוק של בוטיק נכסים-מחברים בין אנשים לבתים>>>

לעמוד הפייסבוק של נלי גייץ>>>

אתי דהאן, בשיתוף נלי גייץ – בוטיק נכסים, בשיתוף נלי גייץ – בוטיק נכסים
  • עוד באותו נושא:
  • תיווך
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully