וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברט אלימוב עיצוב שיער: המספרה שמעניקה ללקוחותיה מראה מושלם ויחס אישי במיוחד

בשיתוף אלברט אלימוב, עיצוב שיער, בשיתוף אלברט אלימוב, עיצוב שיער

24.8.2020 / 9:45

המספרות הפכו כבר ממזמן לבית השני של נשות ישראל, שפוקדות אותן באופן קבוע. עם זאת, החיפוש אחר מעצב שיער בעל ניסיון ועם ''ידי זהב'', איננו דבר פשוט. עורכות מדור המומחים מצאו עבורכן את מעצב השיער שיעניק לכן מראה מושלם ויחס אישי במיוחד - אלברט עיצוב שיער

עיצוב שיער אלברט אלימוב. יח"צ,
עיצוב שיער אלברט אלימוב/יח"צ

במתחם עיצוב השיער של אלברט אלימוב, שממוקם בדיזינגוף 225, תל אביב, מתמחים בתספורות המותאמות לטרנדיים העולמיים, החלקות שיער, גוונים, תסרוקות ערב מיוחדות לכל אירוע ותוספות שיער בכל השיטות. במספרה משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש בשוק - צבעים מבית "לוריאל" והמותגים המובילים ביותר בעולם. את המספרה פוקדות באופן קבוע מפורסמות וידועניות רבות שמגיעות להתחדש אצל אלברט.

אלברט הינו בעל ניסיון רב בתחום עיצוב השיער, כאשר באמתחתו 14 שנות פעילות בתחום. לאורך השנים הוא למד את המקצוע במקומות הנחשבים ביותר בעולם, תחילה בלונדון ולאחר מכן ברוסיה. בשיחה שערכנו איתו הוא מספר על הרקע שהוביל אותו לפתיחת המספרה "מגיל ילדות התעניינתי מאוד בתחום הביוטי. שמרתי על שגרת טיפוח והייתי אוהב נורא לבחון תספורות שונות. כשהשתחררתי מהצבא החלטתי שאני רוצה לעסוק בתחום ולאחר שהתמקצעתי מספר שנים ברחבי אירופה פתחתי את המספרה על מנת להעניק לנשים את המראה המושלם."

אלברט אלימוב וגליה להב, לקוחה קבועה במספרה. יח"צ,
אלברט אלימוב וגליה להב, לקוחה קבועה במספרה/יח"צ

חווית התספורת במקום שונה לחלוטין ממה שנשים רגילות לקבל בדרך כלל במספרות. אלברט מעניק לכל לקוחה יחס אישי החל מרגע קבלתה במספרה ועד לסיום הטיפול.

הייחודיות של השירות שאלברט מעניק טמונה בעובדה כי הוא מקפיד לקבל למספרה בכל פעם לקוחה אחת בלבד, מתוך רצון להעניק לכל אחת את היחס המושלם. "אני דוגל בכך שכל לקוחה שמגיעה לתספורת או לעיצוב שיער, צריכה לקבל מענה אולטימטיבי ולכן כאשר אני משרת לקוחה כל תשומת הלב שלי מופנת כלפיה, עד שהיא יוצאת מרוצה."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלברט אלימוב. יח"צ,
אלברט אלימוב/יח"צ

אחת מההתמחויות הרבות של אלברט היא החלקת שיער. במספרה מתמחים בהחלקות שיער אורגניות שמאושרות על ידי משרד הבריאות.

אלברט ער לעובדה כי ישנן נשים החוששות מביצוע החלקה בשל פרסומים על נזקים שנוצרו בעקבות החלקות, ובעניין זה חשוב לו להבהיר "לצערי ישנן מקומות שפועלים ללא רישיון משרד הבריאות ומבצעים ללקוחות החלקות זולות המכילות חומרים מסוכנים. אני משתמש בהחלקות אורגניות על מנת לא לפגוע בבריאות הלקוחות. ההחלקות שלי באיכות הגבוהה ביותר ומחזיקות לתקופה ארוכה."

איכות התספורות והשירות המוענק במקום אינם נעלמים מעיניהן של לקוחות המספרה, שמרעיפות שבחים רבים על אלברט. כך למשל מספרת חן, אחת הלקוחות: "אלברט הוא תותח על. שירות מדהים, צמוד, איכותי וכנה לגבי מה הכי בריא לי בשלב זה לשיער." לקוחה נוספת, נטע, מספרת: "כל דבר שאני רוצה אלברט עושה בצורה מושלמת, קולע בול. הכי מקצועי והכי נחמד שפגשתי."

אלברט אלימוב. יח"צ,
עיצוב שיער אלברט אלימוב/יח"צ

עם הרבה ניסיון, כישרון, אמביציה וראש יצירתי אלברט זוכה לקהל לקוחות רב שפוקדות את המקום באופן קבוע. עורכות המערכת התרשמו מאוד מידי הזהב של אלברט ומהיחס שהוא מעניק ללקוחותיו. מילה של מומחים.

אלברט אלימוב עיצוב שיער

דיזיניגוף 225, תל אביב

לפרטים והזמנות

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

מספר טלפון ליצירת קשר 052-721-4141

בשיתוף אלברט אלימוב, עיצוב שיער, בשיתוף אלברט אלימוב, עיצוב שיער
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully