וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו את הכנאפה הטובה בישראל

בשיתוף ממתקי חג' בק, בשיתוף ממתקי חג' בק

24.8.2020 / 9:26

סמטאות יפו ידועות בעיקר בשל הנוח המרהיב שנשקף מהן, למרגלות הנמל העתיק, ובשל המתחם הקולינרי העשיר שקיים לאורכן. אחת מהפנינות הקולינריות הללו היא מותג הקונדיטוריה לממתקים מזרחיים של ממתקי חג' בק

כנאפה ברמה עולמית. ממתקי חג',
כנאפה ברמה עולמית/ממתקי חג'

הסיפור של המתוקים החל לפני כ30 שנה על ידי סבו של עווד חג' מיפו, שהיה שף קונדיטור של מלון שרתון תל אביב. בשנות ה70' הייתה לו חנות מתוקים ביפו שמכרה מתוקים מזרחיים, שטעמם מהדהד עד היום בראשם של האוכלוסייה המבוגרת בעיר. הסיפורים ששמענו מהם על המתוקים המיוחדים מעוררי תיאבון.

כיום, מנהל הקונדיטוריה הוא דור שלישי במשפחה, עווד חג', שהחליט להקים את חנות המתוקים של חג' שהפכו לשם דבר בקרב תושבי תל אביב והסביבה, וכבר מזמן פרצו את גבולות העיר. אל החנות עולים לרגל אזרחים רבים שמוכנים להישבע כי הכנאפה של חג' היא הכנאפה הטובה ביותר בישראל.

כנאפה עם שערות קדאיף. ממתקי חג',
כנאפה עם שערות קדאיף/ממתקי חג'

בקונדיטוריה, שנמצאת ברחוב יפת 131 ביפו, ופועלת 7 ימים בשבוע החל משעות הבוקר ועד השעות המאוחרות של הלילה, תוכלו ליהנות ממגוון סוגי כנאפה, המוגשות עם הלהיט המקומי - גלידה טורקית אותנטית שעשויה מחלב עיזים. מנת הדגל של הכנאפה בחנות, שנחשבת למנה הפופולרית ביותר, היא מנת כנאפה עם שערות קדאיף וגבינת עיזים, בעלת טעם חלומי.

בנוסף לכנאפה, בקונדיטוריה מתמחים בבקלאוות נדירות במחוזותינו. לרשות הלקוחות ישנם 27 סוגים שונים בקלאוות, שמקורן בארצות ערב, כולן עשויות בעבודת יד מסורתית, עם חומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר. חובבי המתוקים יוכלו ליהנות גם מקטאייף ועוד מגוון רחב של מתוקים ערביים משובחים המיוצרים בעבודת יד במקום.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אווירה מיוחדת ושפע אדיר של מתוקים. ממתקי חג',
אווירה מיוחדת ושפע אדיר של מתוקים/ממתקי חג'

האווירה בחנות מיוחדת במינה ושומרת על אותנטיות של חנות מתוקים מזרחיים. מומלץ במיוחד לשבת במקום וליהנות ממגוון המתוקים שיש לחג' להציע, בשילוב כוס תה צמחים מיוחד, מחליטה המורכבת מ24 צמחים שונים.

כאמור, קהל הלקוחות של ממתקי חג' מצביע ברגליים בכל יום מחדש, ופוקד את המקום בהמוניו. איכות המתוקים בקונדיטוריה אינה נעלמת מעיני הלקוחות, והם נוהגים להעריף שבחים רבים על הכנאפה ושלל המתוקים האהובים של המקום. כך למשל מספר דודי הורנשטיין, לקוח החנות "אין מספיק כוכבים בכדי להבהיר כמה שהכנאפה טעימה, פשוט אלופים."

לאחרונה זכתה הקונדיטוריה גם להכרה בין לאומית - חברת תיירות מפורסמת סימנה את ''ממתקי חג' בק'' כאחד מעשרת המקומות שכל תייר חייב לבקר בהם בישראל. בנוסף, בקונדיטוריה מתגאים בפרס מפואר ביותר - מדליית כבוד שהוענקה לחנות מנשיא איגוד השפים העולמי, דומניקו מאג'י. בהחלט כבוד.

נשיא איגוד השפים העולמי בביקור בחנות. ממתקי חג',
נשיא איגוד השפים העולמי בביקור בחנות/ממתקי חג'

בשל הביקוש הרב, בממתקי חג' מספקים את המתוקים שלהם גם לאירועים שונים כגון חתונות, שבת חתן ושמחות נוספות. שילוב המתוקים המיוחדים של חג' באירועים יכול ליצור שדרוג משמעותי לאירוע לרווחת כל האורחים. מהמלצות שהגיעו לאוזני חברי המערכת המתוקים של חג' מהווים אטרקציה של ממש באירועים, שמרימה את ההתלהבות בקרב הנוכחים וזוכה לתצלומים רבים המתפרסמים ברשתות החברתיות.

בנוסף לסניף המיתולוגי ביפו, בימים אלו מתוכננת הפתיחה של סניף נוסף של ממתקי חג' בעיר אילת, על הטיילת בחוף לאונרדו פלאזה. תושבי העיר מחכים בציפייה לפתיחת הסניף, על מנת שיוכלו להינות מהכנאפה הטובה ביותר, מבלי לנסוע שעות ארוכות עד למרכז הארץ.

עורכי מדור המומחים ידועים בחיבתם העזה למוצרי מתיקה, וממליצים בחום על הכנאפה המיוחדת והמתוקים של חג' בק. זהירות, זה ממכר.

ממתקי חג' בק

יפת 131, יפו

להזמנות 074-7406261

לדף הפייסבוק

בשיתוף ממתקי חג' בק, בשיתוף ממתקי חג' בק
  • עוד באותו נושא:
  • כנאפה
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully