וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעדניית אחסאן: הבית של הבשרים האיכותיים ביותר

בשיתוף מעדניית אחסאן, בשיתוף מעדניית אחסאן

23.8.2020 / 16:15

בשנים האחרונות עם עליית המודעות לאכילת מזון איכותי ובריא, ציבור חובבי הבשר מחפש נתחי בשר איכותיים יותר. למען חובבי הבשר המושבעים, ועבור ציבור הקוראים שיודע להעריך בשר איכותי, מערכת המומחים מביאה את המקום האולטימטיבי לרכישת בשר - "מעדניית אחסאן"

מעדניית אחסאן. יח"צ,
מעדניית אחסאן/יח"צ

הסיפור של ''מעדניית אחסאן'' מתחיל לפני עשרות שנים. אב המשפחה, נזיה, הקים את חנות הבשר של המשפחה שהפכה לשם דבר בקרב ציבור חובבי הבשרים. בשנים האחרונות נכנסו למעדנייה שני בניו של נזיה, האני ואחסאן, אשר למדו מניסיונו העשיר של נזיה בתור קצב עילית וכעת מנהלים את המקום.

כבר כאשר נכנסים לחנות קשה להבחין כי מדובר באטליז בשרים. החנות נקייה להפליא ומרגישה כמו בית מרקחת לבשרים.

ב''מעדניית אחסאן" משווקים את כל סוגי הבשר המובחרים ביותר, החל מנתחים יוקרתיים כגון סטייק אנטריקוט, צלעות טלה, נתח קצבים, כבד אווז ופילה בקר. בנוסף, קיימים גם מספר סוגי בשר טחון, כולל קבב טורקי מדהים ביצור עצמי, המבורגרים ועוד עשרות סוגי בשר ועוף. כמו כן, בחנות מתמחים בבשרים ייחודיים כגון וואסיו, פיקנייה, פריים ריב, איירון סטייק. חשוב לציין כי כל מוצרי הבשר במקום עשויים אך ורק מבשר שגדל בשטח משפחתי שנמצא ברכס הכרמל, ללא עיבוד או הוספת חומרים כלשהם.

מעדניית אחסאן. יח"צ,
מעדניית אחסאן/יח"צ

אחד היתרונות הגדולים של ''מעדניית אחסאן'' הינו ההתמחות של המעדנייה ביישון בשרים באמצעות מקרר יישון וטכניקה מיוחדת השמורה בקנאות בקרב המשפחה.

מעבר לאיכות הבשרים, הייחודיות של ''מעדניית אחסאן'' טמונה בשירות הנהדר המוענק במקום, על ידי האני וצוות העובדים. מבדיקה מקיפה שערכנו עולה כי במעדנייה דוגלים ביחס אישי לכל לקוח מתוך רצון להעניק את השירות הטוב ביותר, כך שחווית הקנייה במקום תהיה מושלמת.

משיחה שערכנו עם האני, הוא מספר כי הקשר שנרקם בינו לבין הלקוחות הינו מיוחד במינו "אני נכנסתי לתחום מתוך אהבה לבשרים ואהבה לבני אדם. הקשר עם הלקוחות של המעדנייה חשוב לי מאוד. אני מקפיד לזכור את כל לקוחותיי ויודע מה כל אחד אוהב ואיך הוא מעדיף את הבשר שלו. הם מתייעצים איתי באופן חופשי לגבי מתכונים ושיטות בישול. אני מקבל מהם המון פעמים תמונות של הבשר על האש ונהנה מכך בכל פעם מחדש."

הביקוש האדיר לבשרים האיכותיים של ''מעדניית אחסאן'' עולה לעיתים על ההיצע, ולכן לקוחות המקום דואגים להזמין מראש את סוגי הבשרים שלהם ולשריין לעצמם את הנתחים המצוינים של המעדנייה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מעדניית אחסאן. יח"צ,
מעדניית אחסאן/יח"צ

החותמת להצלחה האדירה של המעדנייה ושל איכות הבשרים של אחסאן התקבלה כאשר תכנית הטלוויזיה המצליחה ''משחקי השף'' בחרה בבשרים של המקום בתוכנית הגמר שלהם.

איכות הבשרים, השירות המוענק במעדנייה וחווית הקנייה במקום אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החנות, שמרעיפים שבחים רבים אודותיה. כל למשל מספר בן, אחד הלקוחות "הבשר הטוב בארץ. האני ואחסאן אנשים חמים, נחמדים ומסבירי פנים. יסבירו על דרכי ההכנה של הנתחים וילוו אתכם עד הצלחת. הכי מומלץ שאפשר." לקוח נוסף, חגי, מספר "בשר באיכות גבוה ביותר ומקצועיות אמיתית בקיצוב ובהבנה של המוצר. ממליץ לכל מי שמבין בבשר ורוצה ליהנות מבשר איכותי משוייש היטב וטעים."

ואיך אפשר שלא לסיים עם טיפ ישירות ממשווק בשר איכותי? האני מגלה את הדרך האולטימטיבית לצלות סטייק מושלם. "אני דוגל בכך שנתח סטייק איכותי לא צריך תיבול מיוחד, אלא תוספת מלח בלבד. אני ממליץ על טכניקת הצלייה Reverse Sear, לאחר מכן לחתוך בעובי המתאים, להוסיף מלח...וליהנות. שיהיה בתאבון."

צוות עורכי מערכת המומחים סימן את מעדניית אחסאן כמעדניית הבשרים האיכותית ביותר באזור הצפון. מילה של מומחים.

מעדניית אחאסן

דאלית אל כרמל

ליצירת קשר: 048394640

לעמוד הפייסבוק

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מעדניית אחסאן, בשיתוף מעדניית אחסאן
  • עוד באותו נושא:
  • בשר
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully