וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלבי של המלך: המרענן הרשמי של הקיץ

בשיתוף המלבי של המלך, בשיתוף המלבי של המלך

23.8.2020 / 15:27

בשנים האחרונות המלבי זוכה לעדנה מחודשת בקרב הציבור הישראלי, שאימץ אותו בחום. עורכי המערכת, חובבי מלבי מושבעים, יצאו למסע בעקבות המלבי המושלם. מבדיקה שערכנו, עולה כי אחד השמות העולים בסצנת המלבי בישראל הינו ''המלבי של המלך''. יצאנו לבדוק

המלבי של המלך. יח"צ,
המלבי של המלך/יח"צ

''המלבי של המלך'' הוא קונספט חדשני של זוג אחים, דור וזיו, צלמים מקצועיים, שמכורים למלבי מגילאי הילדות, והחליטו לתת לקינוח הנהדר מקום של כבוד באמצעות דוכן ייעודי בדרך המכבים 22 ראשון לציון, ובקרוב הפתיחה בתל אביב

שני הדוכנים נחשבים להצלחה מסחררת בקרב צעירים רבים שפוקדים את המקומות באופן קבוע ובאים ליהנות ממלבי איכותי עם טעמים ייחודיים.

המלבי של המלך. יח"צ,
המלבי של המלך/יח"צ

בשיחה שערכנו איתם, דור וזיו מספרים על הרקע שהוביל אותם לפתיחת העסק. "חשבנו איך להביא בשורה חדשה לציבור חובבי המלבי בישראל והחלטנו לפתוח דוכני מלבי תחת כיפת השמיים, שכל הלקוחות יוכלו ליהנות מחוויה מיוחדת באמצעות שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר וחשיבה על טעמים מיוחדים שלא ניתן למצוא בישראל."

בדוכני ''המלבי של המלך'' תוכלו ליהנות ממלבי ייחודי בטעמים משודרגים: מלבי קלאסי בליווי סירופ משגע, מלבי אוריאו עם סירופ שוקולד ומלבי בזוקה עם סוכריות צבעוניות. ההמלצה שלנו היא המלבי שהוא הפנינה האמיתית של המלך - מלבי כנאפה בליווי שערות קדאיף ופיסטוקים. אתם תברכו אותנו על כך. גם טבעונים יוכלו ליהנות מהמלבי של המלך בזכות מלבי טבעוני מיוחד ללא שמנת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
המלבי של המלך. יח"צ,
המלבי של המלך/יח"צ

דור וזיו ערים לעובדה כי השם של הדוכנים מחייב, אך כיוון שמדובר ברעיון של הלקוחות, הם לא חוששים כלל "בתחילת הדרך לא היה לנו שם לעסק אבל היינו בטוחים בטעם הנהדר של המלבי ולכן פתחנו בהתחלה ללא שם. לקוחות טעמו ואמרו שיש למלבי טעם של מעדן מלכים, ומכאן אימצנו את השם ''המלבי של המלך'' בחום רב."

הייחודיות של ''המלבי של המלך'', מעבר לטעם הנהדר, טמונה בעובדה כי כל המרכיבים מיוצרים בעבודת יד על ידי עובדי המקום. החל מהמלבי עצמו במתכון ייחודי ששמור בקנאות, סירופים צבעוניים שנרקחים באומנות ותוספות מפתיעות ומרעננות.

ב''מלבי של המלך'' מבצעים משלוחים והזמנות גדולות בתיאום מראש, ואף עורכים דוכנים לאירועים שונים החל מאירועי חברה ועד לחתונות.

המלבי של המלך. יח"צ,
המלבי של המלך/יח"צ

במבט לעתיד, דור וזיו אינם נחים על זרי הדפנה וכבר בימים אלו עמלים על פתיחת סניפים נוספים "השאיפה שלנו היא לגרום לציבור הרחב ליהנות ממלבי איכותי תחת כיפת השמיים באמצע היום או לאחר יום עבודה ובשל כך אנחנו מתכוונים להתרחב לסניפים נוספים ומקווים ש''המלבי של המלך'' יהפוך לשם דבר.

עורכי מערכת המומחים קבעו פה אחד - ''המלבי של המלך'' הוא המרענן הרשמי של הקיץ. מילה של מומחים.

המלבי של המלך

דרך המכבים 22, תחנת דלק סונול ''דנה'', ראשון לציון


ימי שישי 12-18

לאתר

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף המלבי של המלך, בשיתוף המלבי של המלך
  • עוד באותו נושא:
  • מלבי
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully