וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאנו פיצוחיה עם טעם של פעם

בשיתוף פיצוחים ושות', בשיתוף פיצוחים ושות'

23.8.2020 / 15:16

במסגרת המסע שלנו אל עבר מקומות עם טעמים מיוחדים נעזרנו גם בכם. בשבועות האחרונים כ-1,500 קוראים אשר רשומים במערכת שיתפו איתנו פעולה כאשר ענו על שאלון ובו ציינו את המקום המיוחד ביותר עבורם

פיצוחים ושות'. יח"צ,
פיצוחים ושות'/יח"צ

אחד השמות שקיבלו מספר רב של המלצות היה "פיצוחיה ושות'" בעיר לוד. חבר מערכת "המומחים" קפץ למקום והתאהב בחנות שהזכירה לו את הילדות, בזכות טעמים וריחות של מגוון ענק של פיצוחים, תבלינים ושאר הפתעות.

פיצוחיה ושות' בעיר לוד הוקמה על ידי ישי תעיזי וגיל אהרון, שני חברי ילדות שאוהבים את מה שהם עושים ונותנים שירות מכל הלב לכל לקוח. לקוחות רבים שפגשתי במקום סיפרו לי בהתלהבות יוצאת דופן כי מדובר בסוג של בית פלא, ניתן למצוא בו את כל התבלינים, כולל כאלה שחשבתי כי נשכחו כבר מהעולם.

פיצוחים ושות'. יח"צ,
פיצוחים ושות'/יח"צ

אחת מהן, עדנה אלבז בת 67 תושבת העיר הסבירה לי: "לא מדובר רק במגוון גדול של חומרי גלם, אני יודעת מצויין להבחין באיכות המיוחדת שלהם לעומת מקומות אחרים. זה בא לידי ביטוי בטריות של המוצרים, באופן שבו הם מטופלים ומוצגים, ומשם הטעמים הנפלאים שאני אישית לא יכולה לוותר עליהם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פיצוחים ושות'. יח"צ,
פיצוחים ושות'/יח"צ

גיליתי מבחר באמת מטורף שמגיע מכל מקום בעולם, בין היתר מצאתי שם: גרעינים מישראל, אגוזי קשיו מהודו ,בננות מיובשות מתאילנד, פיסטוקים, משמשים ותאנים מטורקיה, שקדים ואגוזי מלך מארצות הברית ועוד. התלהבתי במיוחד מטעם נדיר של חלווה במשקל, כלו אלו ועוד לצד יינות מובחרים ,סלסלות שי לחג ועוד דברים טעימים ,לא פחות ממדהים זו העובדה כי המחירים כולם ללא תחרות. בנוסף ניתן למצוא בפיצוחיה ושות' בלונים מכל הסוגים לאירועים מיוחדים ולהשלמת האירוע, "פיצוחיה ושות'" הוא מקום נקי ואסתטי במיוחד, צוות העובדים ששירת את הלקוחות הרבים היה אדיב וגם אותי כל הזמן שאלו אם אני צריך עזרה, אפשר היה להרגיש כי ממש אכפת להם כי הלקוחות יצאו מרוצים עד הגג, ועל כל שאלה מקבלים תשובה מפורטת ומקצועית.

פיצוחים ושות'. יח"צ,
פיצוחים ושות'/יח"צ

שאלתי את אחד הבעלים איזו עוד הפתעה הוא יכול להציע לי, הוא סיפר על קונספט שהוא להיט: "בימי חמישי ושישי עם אווירת סוף השבוע אנחנו מביאים ומציעים מגוון רחב של ג'חנון, קובה, סלוף, לחוח, חילבה, סחוג ועוד, ההצלחה כל כך גדולה כך שפתחנו אפשרות להזמין את כל אלו גם לאירועים פרטיים, שבת חתן וכל סיבה למסיבה".

פיצוחים ושות'. יח"צ,
פיצוחים ושות'/יח"צ

כמו כן בימי שישי מגיעים למקום זרי פרחים שזורים איכותיים ומיוחדים לשבת.

"פיצוחיה ושות'" ממוקמת ברחוב אינשטיין 42בלוד, תבלינים בטעם של פעם, ניקיון של בית מרקחת, אווירה ושירות חמים ומשפחתי, אני התאהבתי במקום ועכשיו התור שלכם.

לאתר הפיצוחיה


טלפון להזמנות : 08-6188770

בשיתוף פיצוחים ושות', בשיתוף פיצוחים ושות'
  • עוד באותו נושא:
  • פיצוחים
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully