וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקנת מצלמות אבטחה: כל מה שצריך לדעת

בשיתוף שפע אבטחה, בשיתוף שפע אבטחה

23.8.2020 / 13:43

אם כבר החלטתם להתקין מצלמות אבטחה בבית או בעסק שלכם, חשוב מאד שתיקחו מתקין מצלמות אבטחה מקצועי ומנוסה שיוכל לתת לכם את המענה המדויק שאתם צריכים, שבגינו החלטתם מראש לשים מצלמות אבטחה בבית או בעסק או בכל מקום ציבורי אחר

מצלמת אבטחה. canva,
מצלמת אבטחה/canva

התאמה בין הרצון והצורך לשטח

הדבר הראשון שמתקין מצלמות אבטחה מקצועי צריך לתת לכם הוא את היכולת לתרגם את הצורך שלכם למצלמה בשטח. יש סיבות שונות למה בכלל לשים מצלמת אבטחה: האם זה לצורך הרתעה בעיקר, כדי שהמצלמות יהיו במקום גלוי לעין. אם מדובר על מקומות אם מזג אוויר קשה או יכול להיות ונדליזם של המצלמות (כגון בבתי ספר) יש צורך בבחירה של מצלמת כיפה, שצמודה לתקרה בצורה שטוחה. אם יש צורך בתיעוד מדויק של המקום, יש לשים מצלמה מיוחדת שניתן לעשות בה זום אין, ולקלוט אפילו פרצופים והבעות פנים. ישנם מקומות שלא מספיק מצלמה אלא צריך גם מיקרופון להקלטה. כמובן שבמקרים מיוחדים יהיה צורך במצלמות סמויות.

כל הדברים הללו ועוד רבים, הם שיקולים שמתקין המצלמות צריך לדעת ולעשות אותם ביחד אתכם. המתקין המקצועי וידע איך לתרגם את הצורך שלכם, לשפת המעשה של המצלמות, לדעת איזה סוג מצלמה.

המיקום והמספר של המצלמות

כמו כן, המיקום והמספר של המצלמות קריטי. רק מתקין מצלמות מקצועי ומיומן יוכל לתת לכם את ההצעה הטובה ביותר, באיזה מקום כדאי לשים את המצלמה, כיצד מצד אחד הוא יכסה כמה שיותר שטח, אך מצד שני איכות התמונה לא תיפגם בגלל מרחק גדול מדי בין המצלמה לאובייקט המצולם. כמו כן, מתקין המצלמות המקצועי יידע איך למקם את הזווית של המצלמה באופן כזה שלא יצלם שטחים ריקים, ושכספכם לא ילך לריק. כמובן, שמספר המצלמות הוא קריטי במיוחד, רק מתקין מצלמות מקצועי יידע לשמור על האיזון, איך לא להרבות במצלמות שלא מן הצורך, על ידי שהוא בוחר בסוג ומיקום וזווית של מצלמה שיכולה לעשות עבודה של שתי מצלמות אחרות שנמצאות במיקום פחות טוב. אך מאידך, מתקין המצלמות המיומן, יידע להזהיר אתכם שלא לקמץ במקום שצריך להשקיע, והוא יוכל להגיד לכם מה המספר המדויק של המצלמות שאתם צריכים על מנת לנתר את העסק כמו שצריך מכל הכיוונים באופן שייתן לכם את התמורה שעבורה בחרתם להתקין את המצלמות.

מצלמות נסתרות

כל מה שאמרנו עד כה נכון לגבי מצלמות רגילות, כשמדובר על מצלמות נסתרות, זה נכון שבעתיים: מתקין המצלמות חייב לדעת איך להחביא את המצלמה הנסתרת באופן כזה שאף אחד לא יחשוד בכלל שיש כאן מצלמה נסתרת, שהרי אם לא עושה כך - אז המצלמה הנסתרת הפכה לגלויה וחבל על כל הכסף הנוסף שהשקעתם במצלמה נסתרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

מצלמות במעגל סגור

בסופו של דבר המצלמות הם רק קצה החוט, העיקר הוא התמונה עצמה שאתם יכולים לראות און ליין בכל רגע. מתקין המצלמות צריך להיות אדם בעל חוש טכני למחשבים, שיודע איך ליצור לכם את הווידאו במעגל סגור, באופן שתוכלו לקבל תמונה עדכנית לתוך המכשיר הנייד שלכם בכל רגע. מתקין המצלמות צריך ללוות אתכם גם בזמניים של קשיים טכניים תפעוליים של המערכת הממוחשבת של הווידאו במעגל סגור, הן בתחילת הדרך, והן בהמשך הדרך כשצריכים להשתמש במערכת זו לבדיקה בעוין של אירועים שצולמו במצלמות.

הסאונד וההקלטה

פעמים רבות לא תסתפקו במצלמה, אלא תרצו גם רמקול שיוכל להקליט את הקולות והדיבורים הנשמעים במרחב הפרטי או העסקי שלכם. כמו כן לא מספיק לעשות הרתעה בדמות המצלמה, וגם לא מספיק לצלם את האזור, צריך גם שאם חלילה יהיה צורך ניתן יהיה להגיע לאותו מידה מצולם. בשביל זה מתקין המצלמות ישתמש במקלטי DVR איכותיים, שישמרו את הצילומים בצורה טובה מבלי שתכביד על המחשב או הפלאפון שלכם מחד, אך גם מבלי שתפגע באיכות הצילום או התמונה.

אמינות

כמובן שמתקין המצלמות צריך להיות אדם אמין, שהרי אחרי הכל הוא יכול לקבל גישה לכל המידע שיש לכם בתוך הבית או העסק, אם ירצה לחבר את עצמו לתוך המעגל הסגור של המצלמות שלכם. ולכן חשוב מאד שזה יהיה אדם אמין, שאתם יכולים לסמוך עליו, שלא מעלה לך תהיות וסימני שאלה מדאיגים בנוגע להתנהלותו או יושרו. כמובן שמתקין המצלמות צריך לדעת לשומר על סודיות מקצועית, בפרט כשמדובר על התקנת מצלמות נסתרות, שאם יתגלה סודם לא יהיו שווים את ערכם.

מקצועיות

מתקין המצלמות צריך להיות מקצוען, כזה שעובד עם החברות הטובות ביותר בתחום, כגון פרוויז'ן, סוני או ויוו-טק. מתקין המצלמות המקצועי ייתן אחריות של שנה לפחות על כל המצלמות והעבודה שהוא עושה. וכמובן מתקין מצלמות מקצועי, יעשה לכם הדגמה מפורטת כיצד המערכת עובדת, וכיצד תוכלו לראות במעגל סגור את כל המצלמות בצורה טובה ועוד. מתקין המצלמות המקצוען, ישתמש בכבל להערת נתונים מקצועי, ולא יסתפק בכבל פשוט של אינטרנט ביתי או משהו דומה.

העבודה עצמה

מתקין המצלמות צריך לעבוד בצורה נקיה ואיכותית, לא להשאיר לכלוך אחריו, ולא להרוס רכוש כשהוא עובד. שימו לב שיש לכם את האפשרות לבחור איך אתם רוצים שיהיו הכבלים של המערכת, האם בצורה גלויה על גבי הקירות, או בצורה נסתרת בתוך הקירות. כל מצלמה מגיעה על פי רוב עם עוד 20 מטר של חוט, במידה ויהיה צורך להאריך את החוט, מתקין המצלמות יבקש ממכם תוספת תשלום. כמו כן, אם המיקום של המצלמות הוא מסוכן (כגון במקום גבוה מאד) מתקין המצלמות רשאי לדרוש ממכם תוספת תשלום על תוספת הסיכון.

לסיכום

לא מספיק לקנות מצלמות, צריך לעשות את זה בצורה טובה ורחבה עם מתקין מצלמות מקצועי שיודע את עבודתו נאמנה בצורה מקצועית. ישנם הרבה מאד פרטים שצריך להתחשב בהם, רק מתקין המצלמות המיומן והמנוסה, יוכל לסנכרן את כל הנתונים ולתת לכם את המענה המדויק והאיכותי ביותר עבור הצרכים הייחודיים שלכם ממצלמות האבטחה. בהצלחה!

בשיתוף שפע אבטחה, בשיתוף שפע אבטחה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully