וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fitbander: מוצרי הספורט המהפכניים שיאפשרו לכם לשמור על כושר בכל מקום

בשיתוף Fitbander, בשיתוף Fitbander

23.8.2020 / 12:52

מעולם לא היה פשוט יותר לשמור על כושר. הכירו את מוצרי הספורט פורצי הדרך של Fitbander, שיאפשרו לכם להתאמן באופן מקצועי בכל מקום ובכל זמן

Fitbander. יח"צ,
Fitbander/יח"צ

עם יד על הלב, כמה פעמים החלטתם שאתם משנים את אורח חייכם ומתחילים לעשות ספורט באופן קבוע כחלק משגרת חיים בריאה יותר, אך בכל פעם מחדש היה תירוץ אחר שמנע זאת מכם? הרצון לשמור על כושר ולשפר את איכות חיינו קיים אצל כולנו. עם זאת, אורח החיים הרווי בלחצים בעידן המודרני אינו מאפשר לנו לפנות את הזמן הדרוש לכך.

בדיוק לשם כך נוסדה חברת Fitbander, המספקת מוצרי ספורט מהפכניים שיאפשרו לכם לשמור על כושר, בכל מקום שבו אתם נמצאים. מוצרי החברה הפכו במהרה ללהיט בקרב לקוחות רבים, חובבי ספורט, מפתחי גוף, מאמני כושר ואנשים שמעוניינים לרדת במשקל, בזכות הניידות שלהם והאפשרות להתאמן בכל מקום. כיום, Fitbander ביססה את מעמדה כאחת החברות המובילות בתחום מוצרי הכושר.

עורך מערכת המומחים יצא לבדוק את המוצרים המהפכניים של Fitbander, בתקווה לגרום לכל עורכי המערכת לחדול מהתירוצים ולהתחיל להמריץ את הגוף.

מוצר הדגל של Fitbanderהוא סט גומיות ההתנגדות - 11 חלקים.

הסט כולל תיק קומפקטי שאפשר לקחת לכל מקום, עוגן לדלת שמאפשר לקבע את הגומיות לדלת ומעשיר את מגוון התרגילים שאפשר לבצע, 2 ידיות איכותיות בציפוי ספוג קשיח, 2 רצועות קרסול לביצוע תרגילים לפלג גוף תחתון ולבטן ו5 גומיות התנגדות בדרגות קושי שונות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
Fitbander. יח"צ,
Fitbander/יח"צ

ניתן ליצור קומבינציות של עשרות משקלים שונים ולהגיע למשקל מרבי של 68 ק"ג (בצירוף 5 הגומיות יחד) ובכך לאפשר ביצוע אימון יעיל וגם אינטנסיבי במידת הצורך. עוגן הדלת יאפשר לנו לבצע מגוון רחב יותר של תרגילים בצורה פשוטה, ולבצע אימון מלא ומגוון גם בבית.

המוצר מאפשר אימון של כל שריר בגוף בצורות שונות ומגוונות ובשל הניידות שלו ניתן פשוט להתאמן איתו בכל מקום.

אל המערכת הגיעו פניות מלקוחות רבים שהתנסו במוצר ומספרים על חווית אימונים מהנה במיוחד, בסיוע הדרכה מקצועית באמצעות צפייה בעמוד היוטיוב של Fitbander.

מוצר מהפכני נוסף מבית Fitbander הינו סט 3 גומיות הירך לעיצוב הפלג התחתון של הגוף. סט גומיות הירך עשוי מתרכובת ייחודית של בד רך בשילוב עם לטקס אשר מונע מן הגומייה להחליק על הגוף במהלך ביצוע התרגילים, בשונה מהרגשת אי הנעימות שגומייה רגילה (העשויה מלטקס בלבד) יוצרת בחיכוך ממושך עם העור. הסט המושלם הזה מאפשר להתאמן בצורה מקצועית מכל מקום.

חברת Fitbander חרטה על דגלה את נושא איכות המוצרים. בניגוד למוצרים זולים הקיימים בתחום, בחברה מייבאים את המוצרים באיכות הגבוהה ביותר, ועל כן היא נחשבת לחברה היחידה בארץ המספקת אחריות מלאה על כל מוצריה - לשנה שלמה!

בנוסף, ב Fitbanderדואגים לשמור על קשר ישיר עם לקוחותיהם באמצעות הרשתות החברתיות, עמודי הפייסבוק והאינסטגרם של החברה כוללים אלפי עוקבים שמתעדכנים באופן סדיר בתוכן מקצועי, טיפים לפעילות ספורטיבית ודוגמאות לתרגילים שונים שניתן לבצע עם המוצרים של החברה.

Fitbander. יח"צ,
Fitbander/יח"צ

איכות המוצרים והשירות המוענק על ידי החברה אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החברה, שמרעיפים שבחים רבים אודות מוצריה. כך מספר אחד הלקוחות, בן "שירות מעולה ומוצר באיכות גבוהה מאוד. ניכר כי מדובר בחברה ברמה בין לאומית. סוף סוף אפשר להתאמן בבית בכיף." לקוח נוסף, ערן, מספר "לחברה שירות מקצועי ומענה מהיר במיוחד. סט הגומיות נהדר וערוץ היוטיוב לתרגילים כחלק מהמותג עושה עבודה מצוינת."

את המוצרים של Fitbander תוכלו לקבל במשלוח אקספרס חינם, עד הדלת, תוך 2 ימי עסקים בלבד!

צוות העורכים התלהב מאוד מהמוצרים המהפכנים של Fitbander והחליטו להרים את עצמם מהכיסא ולהתחיל בפעילות גופנית. אם זה קרה, באמת שהכל אפשרי. ומה אתכם?

Fitbander

לרכישת המוצרים

בשיתוף Fitbander, בשיתוף Fitbander
  • עוד באותו נושא:
  • ספורט
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully