וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

WeBiz, כרטיס הביקור החדש והממותג של אנשי העסקים בישראל

בשיתוף WeBiz, בשיתוף WeBiz

23.8.2020 / 10:41

עולם העסקים משתנה בקצב מסחרר וכיום חלק מההצלחה מתחילה קודם כל במיתוג אישי, תדמית חיצונית ונראות אטרקטיבית וחדשנית. מי שהבינו את הקונספט החדש ובנו מעטפת כוללת ששינתה את כללי המשחק בעולם העסקים המקומי הם WeBiz

WEBIZ. עידן גור, עיצוב ארז מנשה,
WEBIZ/עידן גור, עיצוב ארז מנשה

WeBiz הוא מיזם חכם וחסכוני שמתיר את הקשרים של בעלי העסקים השונים מחוזים דרקוניים ומעניק להם פלטפורמה ייצוגית בדמות משרדים חדשניים אשר מותאמים לצרכים המדוייקים ביותר לכל מי שמבקשים לייעל את פעילותם העסקית.

בשנים האחרונות אזורי העבודה האישיים של עצמאים ובעלי חברות קטנים ובינוניים השתנו לקצה לקצה. כיום לאורך שעות היום ניתן לראות אלפי אנשים עובדים מבתי קפה שונים דרך מחשבי הלפטופ האישיים, כאשר גם חללי העבודה המשותפים תפסו מקום מרכזי בחייהם של רבים.

WEBIZ. עידן גור,
WEBIZ/עידן גור

אולם גם המהפכה הזו שהחליפה את המשרדים החנוקים ועמוסים ציוד רב ומיותר יצרה בעיה חדשה של נראות ויעילות. בעוד שנחמד מאוד וכיף לשבת ולעבוד מבית הקפה, אנשי עסקים רבים נפגעו מכך כאשר שידרו חובבנות בנוסף לחוסר היכולת לתקשר ולערוך פגישות עבודה באופן ענייני, נוח, שקט ומקצועי מול מי שמעוניינים לשתף עימם פעולה.

מי שחיברו את שני הצרכים יחדיו, מצד אחד אזורי עבודה חדשניים ו"סקסיים", ומצד שני שמירה על נראות חיצונית מכבדת ויוקרתית הם ."WeBiz"

באזור הכי חם, לוהט ומבוקש בתל אביב "WeBiz"השתלטה על מתחמם חדשני מרהיב ביופיו במגדל יגאל אלון 2, כאשר הביאה לעולם את מודל ה"שכירות השימושית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
WEBIZ. רון עשרי,
WEBIZ/רון עשרי

מודל זה מאפשר לבעלי העסקים השונים לשכור משרדים לפי הצורך ולשלם רק על פי השימוש שנעשה בהם בפועל בתעריף שעתי ובמגוון מסלולי מנוי שונים.

כדי ללמוד יותר על המיזם הגאוני ביקשנו לשוחח עם האיש שעומד מאחורי הפרויקט המהפכני, מאיר פלא. כאשר הגענו למתחם המדובר לפגישה עצמה גילינו מקום שמשדר דבר אחד בולט ומיוחד, פה עושים עסקים מצליחים.

מאיר פלא הוא יזם עסקי שניתח במדויק את המשתנים החדשים ומצא פתרון יעיל ומעורר השראה עבור רבים, כאשר חיבר את הצורך במיתוג מנצח וסביבת עבודה יעילה וחסכונית גם יחד והציב אותם על מרכז הבמה.

WEBIZ. עידן גור,
WEBIZ/עידן גור

השאלה הראשונה שהפננו למאיר פלא היתה על היתרון הכלכלי שעומד לטובת הלקוחות בזכות המיזם של WeBiz, על כך הוא השיב: "הרעיון הוא לגרום לבעלי העסקים לקחת את הכסף שהם משלמים היום על שכירות משרדים ולהשקיע אותו במוצר שלהם ובמיתוג העסק. מדובר בחשיבה מחוץ לקופסה אבל כאשר מבינים את היעילות של הדבר אי אפשר לחזור לאחור. השכרת משרד קבוע בסכומים גבוהים הפכה להיות למשקולת כלכלית מיותרת בגלל חוסר הגמישות, זהו קונספט אשר שייך ליום האתמול.

"מה שאנחנו מציעים זה לחסוך בצורה חסרת תקדים בחוזה השכירות הגדול ולחלק את המשאבים הללו לטובת העסק עצמו, כל זה מבלי לוותר על משרד ומקום לעבוד בו, אלא שזו תעשה בפועל רק בשעות שנוכחים פיזית בעסק".

הדבר דומה מאוד לנוהל קבוע וידוע בארה"ב, בו גם אנשי העסקים המצליחים ביותר אינם רוכשים לעצמם דירה ובית משלהם אלא נוהגים להשכיר אותם כדי לשמור לעצמם את המרווח הנוח לעבור בין מקומות וביצוע העבודה בין ערים ומדינות שונות.

הרעיון של WeBiz בנוי על הכלל שבו השתמשת - שילמת, לא השתמשת - לא שילמת, פשוט ולעניין, משרד להשכרה לפי שעה.

WEBIZ. יח"צ,
WEBIZ/יח"צ

הלקוחות יכולים להשכיר את המשרדים דרך אפליקציה ולתאם את ההגעה ליום העבודה במועד ובמשרד שנוח להם על פי בחירתם. ניתן להשכיר את המשרדים השונים לשעה, ליום, לשבוע, לחודש ולשלם רק על פי השימוש בו, כאשר בכל שלב ניתן להזדכות ולקבל את ההפרש במקרה של שימוש חלקי.

המודל בשימוש של https://www.webiztlv.co.il/' target='_blank'>משרד להשכרה לפי שימוש מוביל לחיסכון של עשרות אחוזים בהשוואה להשכרת משרדים בכל חודש ולכל השנה.

מאיר פלא ביקש להסביר גם על היתרון התדמיתי שב WeBiz דאגו לו: "במתחם שהקמנו קיימים 45 משרדים שונים מבחינת גודל להשכרה, כך שניתן לבחור בהתאם לצורך של בעל חברה, אם לשימוש קבוע או משתנה מפגישה אחת לשנייה ושאר ענייני עבודה. כל המשרדים מאובזרים בריהוט פרימיום יוקרתי, כך שמעבר לנוחות וחוויה של העובדים עצמם, אלו משדרים תדמית מקצועית אל מול קולגות שמגיעים לפגישה עסקית.צכי בניגוד למקומות אחרים ומתחמים משותפים הם לא מגיעים לעוד מקום וחדר ישיבות פשטני, אלא למתחם ומשרד שמשדר סביבת עבודה חדה ועניינית".

בנוסף לחדר ישיבות חכם, שוכרי המקום נהנים גם ממטבח מאובזר, חדר כושר וספא מפנקים.

המתחם של WeBiz הוא כרטיס הביקור הכי אקסקלוסיבי כיום ולכן כבר סוחף אחריו רבים מכל גווני הקשת של העולם העסקי בישראל.

בין היתר מי שעושים בו שימוש בימים אלו יועצים עסקיים, עורכי דין, אנשי שוק ההון, מנחים, מגשרים ושאר נותני שירות אישיים וכל מי שמבקשים לתת זרוע עסקית לעסק שלהם גם בתל אביב.

גם מי שבכל זאת מעדיפים לעבוד מהבית עושים שימוש במתחם לצורך פגישות חשובות כאשר רוצים לשדר רצינות והצלחה.

לסיום הפגישה מאיר סיפר על היעד הבא של WeBiz: "השאיפה שלנו היא להפיץ את התפיסה הכלכלית החסכונית, חכמה ויוקרתית שלנו בכל רחבי העולם. משבר הקורונה הנוכחי פגע בכולם וגם מעבר לים יש בעלי עסקים ואנשי עסקים שמחפשים כיצד ניתן להוזיל בעלויות אבל לשמור על סביבת עבודה יעילה ומצליחה, WeBiz הוא הפתרון גם עבורם".

על מנת לקבל פרטים נוספים ניתן לבקר באתר: https://www.webiztlv.co.il/

או ליצור קשר במספר טלפון: 073-3856888


מעוניינים לקבל מאיתנו 4 שעות של משרד פרטי במתנה? כל מה שאתם צריכים לעשות זה למלא את השאלון שלנו בווטסאפ >>>

בשיתוף WeBiz, בשיתוף WeBiz
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully