וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היתרונות של הזמנת משלוחי אוכל

בשיתוף שניצל קומפני, בשיתוף שניצל קומפני

23.8.2020 / 9:37

הם זמינים, הם מהירים, הם חוסכיים עבודה ומפנים זמן למשפחה או לעבודה - אלה הייתרונות שיש להזמנת משלוחי אוכל

סנדוויץ'. canva,
סנדוויץ'/canva

אם כבר הגיע הערב, אתם אחרי יום עבודה מפרך, וממש אין לכם חשק לקום ולהתחיל להכין ארוחת ערב. או לחילופין שאתם באמצע העבודה, וזמן שווה כסף, וחבל לכם על כל הזמן שיידרש ממכם בללכת לחפש מסעדה, להזמין מזון, לחכות בתור, לבוא חזרה, לשבת לאכול ועוד. או אם אתם באמצע שיחה חשובה עם לקוח, ואתם לקראת פריצת דרך עסקית, וממש אתם לא רוצים להפסיק אותה באמצע, אבל הבטן מקרקרת וצועקת הצילו אני רעבה. או אם זכיתם לאיזה זמן איכות זוגי, ונפתחו הלבבות בשיחת עומק מרגשת, ואתם יודעים שאם תתחילו לקום ולהכין אוכל כל הקסם יתפוגג - בכל המקרים האלו ועוד הרבה אחרים, העצה הטובה ביותר היא פשוט להזמין אוכל במשלוח.

הזמנת אוכל

המעלה הגדולה בלהזמין אוכל שהאפשרות זמינה כל הזמן, למי שגר בעיר כמובן. אתה פשוט נכנס לאפליקציה, בוחר במהירות את האוכל שאתה רוצה, שולח כתובת , משלם, ומבלי לדבר עם אף אחד, האוכל פשוט יגיע אליך עד הבית. בלי להכין, בלי להתחכך בכל מי שבא למסעדה, אלא פשוט וקל עד הבית. במהלך היום זמן זה כסף, ובמהלך הלילה - זמן זה משפחה. וחבל לבזבז את הזמן היקר בנסיעות בכבישים (הפקוקים בימים), לחפש חניה, לטייל בין המסעדות, לדבר עם המוכרים השונים ועוד. היום כשיש משלוחים זה כל כך פשוט - פשוט מזמינים והאוכל מגיע עד הבית.

הזמנת אוכל בזמן הקורונה

כל זה היה נכון תמיד, אך משנת 2020 עם התפרצות הקורונה, ההגבלות על העסקים מצד אחד, והחשש מהידבקות מצד שני שעלול לגרור אחריו בידוד ממושך או מחלה וחוסר נעימות ממושכת לא פחות - הפתרון הפשוט ביותר הוא פשוט להזמין את האוכל עד אליך הביתה או למשרד. כך אתה לא צריך להתקרב לאף אחד מהקונים האחרים בחנות, ואפילו למרחק 2 מטר של המוכר בחנות. אלא אתה נשאר ברשות היחיד שלך, סטרילי, נקי, ובלי שום חשש ודאגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הזמנת אוכל מכל מקום

אם אתה עובד בתל אביב או במקום פקוק אחר, אתה יודע שאתה לא יכול להרשות לעצמך ללכת לאכול במקום רחוק מדי. רק הפקקים בדרך והניסיון הנואש למצוא חניה, ולהכפיל הכל ב2 גם בשביל הדרך חזור -זה פשוט מורכב ומסובך מדי, במקום זה כנראה שפשוט תעדיף ללכת לאכול במסעדה שקרובה לאזור מגורך או עבודתך, גם אם אתה לא ממש מתחבר לתפריט שלה, או שמשהו בניקיון והתחזוקה של המקום גורמים לך גועל. כל זה היה נכון פעם, היום, כשנכנס שחקן חדש למשוואה, והוא הזמנת משלוחי אוכל על ידי שליחים - אתה יכול להזמין אוכל שאתה אוהב, מכל גוש דן, מבלי להתייחס בכלל לפונקציה של המקום. השליחים מגיעים עם אופנוע, שעובר בין המכוניות ומעל הפקקים, ובסופו של דבר תוך זמן קצר, הרבה יותר קצר ממה שהיה לוקח לך לעשות את זה - האוכל החם כבר אצלך.

אם כבר מצאת מקום טוב שאתה אוהב לאכול בו, אתה כבר יכול להבין שיש שם תפריט עשיר, וכולו באותו סגנון, כלומר יוצאים מתחת אותו ידיים מבורכות של הטבח, שאת המאכלים שלו אתה אוהב. כך שאם אהבת מנה אחת, יכול להיות שתאהב גם מנה אחרת. כך שבמקום לנסות את מזלך כל פעם במסעדה אחרת, תוכל לנסות טעמים שונים באותה מסעדה שאתה כל כך אוהב. פשוט תזמין את האוכל, שיגיע עד אליך עם משלוח מהיר, וכל יום תוכל לטעום טעם אחר, מנה אחרת, עד שבסופו של חוויה קולינרית מרובת ימים זו - תוכל למצוא מה התפריט האישי שלך, או לחילופין - איזו מנה מתאימה לכל מצב רוח שיהיה.

מה חשוב לבדוק כשעושים הזמנת אוכל?

כמובן שהכי חשוב לבדוק שהאוכל יגיע בזמן, חבל שתתבאסו כשהאוכל יגיע קר, אחרי שהשליח היה בעוד איזה 10 מקומות בקצוות העיר לפני שהוא הגיע אליכם. או באופן אחר: חבל שתתבאסו כשהוכל יגיע בעוד כשעה מאז שהזמנתם אותו. אם הזמנתם אוכל, כנראה שהייתם רעבים, שעה לאחר מכן אתם עלולים כבר להיות גם עצבניים מרוב רעב, אז חבל להגיע למקרה קצה שכזה, אלא פשוט יש לוודא מראש שלאותה מסעדה יש מספיק אנשי שליחויות, כדי שלא תצטרכו לחכות שעות עד שהשליח היחיד יתפנה ויוכל להגיע אליכם סוף סוף. כך שלפני שאתם עושים הזמנה, תשאלו: "כמה זמן זה ייקח עד שתגיעו לכאן עם האוכל?" עם אומרים לכם שמדובר על שעה ויותר, תעברו למסעדה אחרת, שיכולה לתת לכם שירות לקוחות מהיר ואיכותי יותר. אם אתם ממש רוצים לאכול מאותה מסעדה למרות שלוקח הרבה זמן לכל משלוח להגיע, אפשר לקבוע מראש על השעה שאתם רוצים שהאוכל החם יהיה מוכן בביתכם. לדוגמא להתקשר בבוקר, ולתאם שבשעה 13:00 בצהריים השליח כבר יהיה אצלכם, אתם עשיתם את ההזמנה לפני שהתפרץ אצלכם הרעב הגדול, והמסעדה יכלה להתכונן להזמנה זו מספיק זמן מראש.

כמו כן, עליכם לבדוק האם המשלוח עולה כסף? הרבה מאד מסעדות לא לוקחות תשלום על המשלוח, אז למה שתשלמו במסעדה שמתעקשת לקחת כסף על המשלוח? כמו כן, יש את עניין הטיפ לשליח, אבל זה כל אחד והמנהג שלו. יש שמביאים לשליח רק כשהוא היה מספיק מהיר, יש שלא מביאים לו כלל אף פעם, ויש שמביאים לו תמיד טיפ, וכל אחד ינהג כמקומו וכרצונו.

כמו כן, יש מאכלים שלא ניתן להזמין אותם במשלוח, לדוגמא מרקים או תבשילים נוזליים כאלו או אחרים, כך שלפני שאתם מזמינים משהו, תוודאו שאכן תוכלו לקבל אותו במשלוח שלכם.

לסיכום

משלוח אוכל, זה שדרוג רציני של איכות החיים, דרך מצוינת שלא להתערבב בכל מיני מקומות לא נעימים, לשמור על הזמן שלכם, להיזהר מאיום הקורונה, ולאכול את האוכל שאתם אוהבים במהירות ובתנאים הטובים ביותר - אצלכם בבית או במשרד, מבלי לטרוח כלל בהכנה מייגעת.

שניצל קומפני

דוד בן גוריון 1, בני ברק, 5120149
טלפון: 052-912-5184
schnitzelcompany-bsr.co.il

בשיתוף שניצל קומפני, בשיתוף שניצל קומפני
  • עוד באותו נושא:
  • משלוחים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully