וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדריך למאורסים: כל מה שחשוב לדעת על צילום חתונה

בשיתוף EDSTUDIO, בשיתוף EDSTUDIO

20.8.2020 / 17:31

מתחתנים בקרוב? מזל טוב! כעת הגיע הזמן לטפל בבחירת הספקים שילוו אתכם ביום המאושר וכמובן בהחלטה החשובה של בחירת צלמים לחתונה, כי בסופו של דבר מה שנשאר מיום החתונה הן התמונות שלכם. אז מה חשוב שתדעו על צילום חתונה ואיך לבחור צוות מקצועי ואמין?

צילום חתונות. EDSTUDIO,
צילום חתונות/EDSTUDIO

ביקשנו מחברת הצילום המובילה בישראל - EDSTUDIO לרכז לנו את הטיפים הטובים ביותר בנושא צילום חתונה ולהסביר מה חשוב לדעת לפני שבוחרים צוות שיתעד את האירוע שלכם.

גלריית תמונות ותיק עבודות איכותי

דבר המקל משמעותית את תהליך החיפוש אחר צלמים לחתונה הוא כמובן גלריות של חתונות קודמות. לכל חברת צילום חתונות שמכבדת את עצמה יש כמובן אתר ובו ניתן לראות גלריות מאירועים קודמים שצולמו. אל תהססו ובדקו בצורה מעמיקה את התמונות וודאו שאתם אוהבים את זוויות הצילום, סגנון העריכה ויכולת תפיסת הרגעים של הצלמים.

צילום חתונות. EDSTUDIO,
צילום חתונות/EDSTUDIO

חפשו המלצות על צלמים לחתונה

לאחר שמצאתם צלמים שסגנון הצילום שלהם מצא חן בעיניכם, הגיע הזמן לקרוא קצת המלצות של זוגות. יש לא מעט מקומות ברחבי הרשת בהם ניתן לחפש המלצות ולשמוע חוות דעת על צוות הצילום. ברוב המקרים, תוכלו למצוא באתר האינטרנט או דף הפייסבוק של החברה ביקורות והמלצות על ההתנהלות של הצלמים ביום החתונה וכך להבין איזה שירות מסופק על ידי החברה.

צילום חתונה טוב נוצר בעקבות כימיה

לא משנה כמה תמונות תראו או כמה המלצות תקראו, בסופו של דבר מדובר בצוות שהולך ללוות אתכם לאורך כל יום החתונה וחשוב שתרגישו בנוח כמה שיותר עם הצלמים שלכם. כאשר אתם מרגישים תחושה נוחה, זה גם יתבטא בתמונות שלכם. כימיה היא מפתח מרכזי עבור צילום חתונה טוב ובפגישת היכרות קצרה עם צלמי חתונות שעברו את שלב הסינון הראשוני, תוכלו להבין האם יש חיבור ותקשורת טובה.

בדקו מחירים ועלויות של חבילת צילום חתונה

פאקטור מרכזי נוסף שחשוב שתבדקו הוא כמובן המחיר שמבקש צלם החתונות עבור השירות שלו. ברוב המקרים מחיר חבילת צילום של 2 צלמי סטילס + צלם וידאו לחתונה+ חבילת אלבומים, נע בדרך כלל בין 7,000 ש"ח ל-12,000 ש"ח ומשתנה בהתאם למגוון רחב של שיקולים.

השאלה שאסור לכם לפספס - האם יש ביטוח צד ג'?

לרוב חברות צילום החתונות יש ביטוח צד ג' וזאת מאחר ואולמות רבים בכל רחבי הארץ מחייבים את הספקים אשר פועלים בשטח האירוע להחזיר בביטוח שכזה. ביטוח צד ג' למעשה יהיו מכוסים מבחינה ביטוחית. במידה ונגרם נזק או שיש פגיעה באחד מהאורחים בעקבות הציוד של צוות הצילום, האולם אינו מכסה זאת וכאן למעשה נכנס לפעולה הביטוח של צוות הצלמים.

מה הם זמני אספקת התמונות

תוך כמה זמן מקבלים את התוצר הסופי? האם מקבלים את התמונות וקבצי הוידאו באותו הזמן? וודאו עם הצלמים מראש בשביל לא להיות מופתעים.

לבדיקת זמינות עבור צילום חתונה מקצועי בקרו באתר EDSTUDIO.CO.IL

הכתבה מוגשת בשיתוף עם EDSTUDIO

בשיתוף EDSTUDIO, בשיתוף EDSTUDIO
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully