וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפול בצלוליט - כל הטיפולים המתקדמים במרכזים המובילים

בשיתוף אתר דוקטור חן, בשיתוף אתר דוקטור חן

20.8.2020 / 15:02

כל מה שרציתן לדעת על השיטות המתקדמות ביותר בעולם האסתטיקה והיופי לטיפול העלמת צלוליט המביאות לתוצאות מושלמות של עור חלק ואחיד

צלוליטיס. freepik,
צלוליט/freepik

מהו צלוליט? מהן השיטות המתקדמות ביותר לצורך העלמת צלוליט? כיצד טיפולי העלמת צלוליט מביאים להצרת היקפים? מדוע מומלץ לעבור טיפולי העלמת צלוליט במרכזים המובילים בתחום?

צלוליט, הינה תופעה אסתטית מטרידה המונעת מנשים רבות ליהנות מלבישת בגד ים ובגדים קצרים ופוגעת בדימוי העצמי שלהן. לצלוליט אין כל קשר למשקל או גיל והוא מופיע גם אצל נשים צעירות ורזות. הצלוליט נוצר כאשר תאי השומן דוחפים את העור כלפי מעלה. אז נוצרות גבשושיות מחוספסות ומביאות למראה לא אחיד בעור. לרוב, מופיע הצלוליט באזור הישבן, הירכיים, המותניים והזרועות. התופעה קשורה יותר לגנטיקה ופחות לאורח חיים ותזונה. רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מתמחה בטיפולי אסתטיקה ויופי מתקדמים ומביאה לכן את המילה האחרונה בטיפולי העלמת צלוליט המביאים גם להצרת היקפים ולתוצאות מושלמות של עור חלק ואחיד.

טיפול בצלוליט -כל שיטות הטיפול המתקדמות ביותר

המומחים של רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מתאימים עבורכן את הטיפולים המתקדמים ביותר בתחום העלמת צלוליט להשבת מראה עור אחיד וחלק תוך הצרת היקפים, סילוק פסולת, רעלים ומצבורי שומן תת עוריים. כל טיפול מותאם אישית לסוג העור ולמצב הצלוליט וזאת בכדי להביא לתוצאות הטובות ביותר.

צלוליטיס. freepik,
צלוליט/freepik

טיפול העלמת צלוליט בגלי רדיו

טכנולוגיה ייחודית המאפשרת הצרת היקפים והמסת צלוליט ושומן. תהליך הפירוק מתבצע בגוף באמצעות גלי רדיו ומאפשר סילוק של עודפי שומן, נוזלים ופסולת לא רצויה. לגלי הרדיו השפעה טובה על מיצוק העור וגמישותו. אנרגית החום של גלי הרדיו חודרת אל שכבת הדרמיס, שכבת העור העמוקה ומביאה לייצור מואץ של קולגן ואלסטין המקנים לרקמות העור מראה חלק ומוצק. זוהי טכנולוגיה חדשנית ובטוחה המאפשרת ביצוע טיפול אפקטיבי ללא כאב. גלי הרדיו מחממים את רקמת השומן ומגבירים את הפעילות המטבולית כמו בפעילות גופנית מאומצת. הם מגבירים את קצב הניקוז הלימפתי ומנתבים החוצה את השומן והרגלים שהצטברו בתאים. והתוצאה: מראה עור חלק ואחיד ללא צלוליט.

טיפול העלמת צלוליט באולטרה סאונד

טיפול בגלי אולטרה סאונד מביא לשיפור משמעותי בחילוף החומרים ובזרימת הדם. הטיפול אינו פולשני ומבוסס על הרטט של גלי האולטרה סאונד אשר מפרקים את הצלוליט. אלקטרודות מיוחדות מאפשרות עריכת מיפוי צלוליט ואבחון של תכונות העור ורקמות השומן ובכך להתאים את הרטט, העוצמה ומשך הטיפול לכל מטופלת לקבלת תוצאות אופטימליות. הרטט מפרק וממיס את הצלוליט בגוף המופרש מהגוף באופן טבעי והתוצאה: מראה עור אחיד וחלק ללא צלוליט והצרת היקפים משמעותית.

צלוליטיס. freepik,
צלוליט/freepik

טיפול העלמת צלוליט בלייזר

הטיפול מאפשר עיצוב הגוף וסילוק הצלוליט. הטיפול בלייזר בונה מחדש את רקמות החיבור בעור, ממריץ את מחזור הדם והלימפה ומסלק רעלים מהגוף תוך כדי טיפול. גלי החום מביאים ליצירת סיבי קולגן חדשים עם תכונות גמישות ומשופרות יותר הבונות את העור ויוצרות הידוק למראה אחיד וחלק ומבנה גמיש ומהודק. המכשיר מאפשר סילוק של שומן עודף, ממצק ומחזק את העור. בנוסף, מביא הטיפול לתוצאה של הצרת היקפים משמעותית והעלמת צלוליט לתוצאות של עור אחיד וחלק.

טיפול העלמת צלוליט בחליפת וואקום

טיפול העלמת צלוליט מבוסס על חליפת ניילון שמטרתה להגן על הגוף מפני היווצרות של שטפי דם או סימנים אחרים. המכונה מעסה את העור ובכך מעודדת את המרצת הדם ומביאה לסילוק מצבורי השומן והפסולת מהגוף. הטיפול אינו כרוך בכאבים והוא נחשב לאחד המכשירים המתקדמים ביותר בתחום. הטיפול בצלוליט הוא משולב וכולל עיסוי, חליפת וואקום וטיפול בהזעה.

טיפול העלמת צלוליט בטכנולוגית VELASHAPEIII

רשת המרכזים האסתטיים אתר דוקטור חן מביאה ללקוחותיה את המכשיר המתקדם ביותר לצורך טיפול בצלוליט מבית סינרון קנדלה הישראלית. זוהי פריצת דרך בתחום העלמת צלוליט אשר זכה במקום הראשון בפריז בכנס AMEC ל"טכנולוגיה לא פולשנית לעיצוב הגוף" עם השיטה המשולבת בטכנולוגית VELASHAPEIII . הטכנולוגיה מחברת ומשלבת בין ארבעה סוגי טכנולוגית חדשניות בטכנולוגית eLOS המשלבת בו זמנית : איפרא אדום IR, תדר רדיו RF, אנרגית ואקום מכני לעיסוי ורולרים. טכנולוגיות אלו עובדות בו זמנית על הרקמה על ידי חימום עמוק של הרקמה ומביאות להמסת שומנים והסתלקותם בצורה טבעית מהגוף. תהליך החימום מעודד ייצור של תאי קולגן חדשים ומשפר את הניקוז הלימפתי, עובדה המביאה להאצת חילוף החומרים בגוף וממסה את תאי השומן. היתרון במכשיר ה-VELASHAPEIII היא היותו עוצמתי פי 2.5 מקודמיו ולכן מאפשר להניב תוצאות כבר בטיפול הראשון. הטיפול אינו פולשני, אינו כרוך בכאבים או תופעות לוואי ואין צורך בהכנה מוקדמת. הוא מאפשר חזרה לשגרה עוד ביום הטיפול. יעילותו של המכשיר הוכחה במחקרים קליניים שבוצעות בארה"ב והוא מומלץ על ידי רופאים ומטופלים כאחד.

המומחים של אתר דוקטור חן מתאימים לך טיפול העלמת צלוליט והצרת היקפים למקסימום אפקטיביות

מהיום כבר לא צריך להשלים עם תופעת הצלוליט המטרידה והמביאה לירידה בדימוי העצמי. המומחים של רשת המרכזים האסתטיים והרפואיים אתר דוקטור חן בפריסה ארצית מביאים לכן את השיטות המתקדמות, היעילות והבטוחות ביותר להעלמת צלוליט והצרת היקפים. זה הזמן לקבוע פגישה ללא התחייבות וללא תשלום ולקבל את כל ההדרכה והמידע אודות טיפולי העלמת צלוליט המתקדמים ביותר וביניהם: העלמת צלוליט באמצעות לייזר, העלמת צלוליט באמצעות VELASHAPEIII, העלמת צלוליט באמצעות גלי רדיו, העלמת צלוליט באמצעות אולטרה סאונד ועוד. למומחים שלנו ניסיון רב בטיפול העלמת צלוליט והצרת היקפים ומאחוריהם אלפי מטופלות מרוצות הנהנות ממראה עור חלק ואחיד ללא צלוליט. הטיפולים מתבצעים בהתאמה אישית לסוג העור ומצב הצלוליט בכדי להגיע לתוצאות מושלמות של מראה עור ואחיד ללא צלוליט והצרת היקפים.

לפרטים נוספים על מרכזי הטיפול כנסו לאתר

ליצירת קשר וקבלת פרטים נוספים התקשרו: 073-374-6633

עמוד הפייסבוק

בשיתוף אתר דוקטור חן, בשיתוף אתר דוקטור חן
  • עוד באותו נושא:
  • צלוליט
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully