וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המדריך השלם לפרסום באינטרנט

בשיתוף אקסיומה, בשיתוף אקסיומה

20.8.2020 / 14:43

אחד הכלים המשמעותיים והחזקים ביותר עבור פרסום ושיווק עסקים כיום הוא האינטרנט. האינטרנט מציע מגוון פלטפורמות עבור כל בעל עסק המעוניין להגיע לקהל יעד רחב כמה שיותר

פרסום באינטרנט. depositphotos,
פרסום באינטרנט/depositphotos

כיום, ניתן למצוא באינטרנט מיליוני גולשים מישראל. כלומר, סביר להניח שקהל היעד של כל עסק באשר הוא, מצוי באינטרנט וכל שעל בעל העסק לעשות זה לבחור את הפלטפורמות הנכונות אותן ניתן למצוא באינטרנט לצורך פרסום העסק שלו ולהגיע באמצעותן לקהל היעד הפוטנציאלי בצורה הרחבה ביותר שניתן.

אז איך עושים בעצם פרסום באינטרנט?

אין ספק שאם אתם רק מתחילים לעשות את דרכיכם בתחום פרסום באינטרנט כדאי מאוד שתבחרו באנשי מקצוע אשר מכירים את האינטרנט היטב, על כל הפלטפורמות אשר הוא מציע לצורך פרסום עסקים ויודעים כיצד לנצל כל פלטפורמה עבור שיווק ופרסום מקסימליים לעסק אותו הם מפרסמים. אין ספק שפרסום עצמאי על ידי שימוש באינטרנט, יהיה יעיל פחות מפרסום באמצעות ליווי, תמיכה וביצוע של אנשי מקצוע שמגיעים מהתחום וחיים את הדיגיטל.

הגדירו מטרות ויעדים

פרסום נכון באינטרנט מתחיל בשלב הראשון מהגדרת מטרות ויעדים. לרוב המטרה של כל בעל העסק היא להגדיל את המכירות שלו באמצעות שימוש באינטרנט, אך לא פעם יש לעסקים שונים גם מטרות אחרות או מטרות משניות לפרסום באינטרנט. כך לדוגמא: לא מעט עסקים מעוניינים להגדיל את כמות הפניות לעסק שלהם, להגדיל את הנרשמים למודעות שהם מפרסמים או פשוט לחשוף את העסק לכמה שיותר עיניים על מנת שהוא יהיה מוכר בזירת העסקים. על כן, חשוב מאוד ראשית כל להגדיר את המטרות שלכם ואת הזמנים שאתם עתידים לעמוד במטרות שהגדרתם. כאשר תגדירו מטרות וזמנים תוכלו למדוד את ההצלחה של הפרסום שלכם בצורה יעילה ואיכותית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

התמקדו בקהל היעד שלכם

אחד הדברים החשובים ביותר בפרסום באינטרנט הוא מיקוד בקהל היעד של כל עסק. בפרסום באינטרנט ניתן להתמקד בקהל יעד בצורה קלה ונוחה, באמצעות מגוון כלים שכל פלטפורמה הרלוונטית לפרסום מציעה לכם. כמו כן, חשוב מאוד לבחור את הפלטפורמות הנכונות לפרסם באינטרנט בהתאם למקומות שבהם מצויים קהל היעד שלכם. אם אתם פונים בעיקר לבעלי חברות ועסקים, כדאי מאוד שתשתמשו בלינדקאין. כמו כן, יש להתמקד במיקום מתאים בהתאם למיקום של העסק שלכם. אם העסק שלכם מצוי בעיר כלשהי, אין סיבה לפנות לקהל יעד שמתגורר בעיר אחרת. פרמטרים אחרים שניתן למקד את קהל היעד באמצעותם הם: מין, תחומי עניין ועוד.

היכן ניתן לפרסם באינטרנט?

כאמור, האינטרנט מציע כמה וכמה פלטפורמות הרלוונטיות עבור פרסום, כאשר לכל פלטפורמה רלוונטית לצורך מטרות פרסום שונות ועל כן, חשוב מאוד להכיר את הפלטפורמות וכך לבחור את הפרסום בטובות והנכונות ביותר עבור כל עסק. הפלטפורמות המוצעות כיום באינטרנט לצורך פרסום הן:

פרסום בגוגל

גוגל מהווה כיום את מנוע החיפוש החזק ביותר באינטרנט. ידוע שכל אדם שמחפש מידע כלשהו, עסק, מוצר, שירות ועוד, לרוב יבצע את החיפוש שלו באמצעות גוגל. לכן, אין ספק שגוגל בעלת פוטנציאל פרסום משמעותי מאוד כמעט עבור כל עסק. גוגל מאפשרת לכל עסק לפרסם מודעות בהתאם למילות חיפוש בגוגל, מודעות באתרים, בלוגים, מודעות בג'ימייל, מודעות ביוטיוב, מודעות בגוגל פליי ועוד. מודעות של גוגל מהוות עבור כל אדם שמחפש שירות כלשהו באמצעותו את הדבר הטוב ביותר לכל עסק. כמובן שבאמצעות פרסום ממומן בגוגל שמתבצע בצורה נכונה, ניתן להגדיל את החשיפה של העסק בקרב קהל היעד שלו באופן משמעותי.

כמובן שכל עסק אשר מעוניין לפרסם את עצמו בצורה רחבת היקף באינטרנט, חייב לדאוג לבנות אתר אינטרנט איכותי, אשר מכיל בו את כל המידע אודות העסק וכן, אם הוא מעוניין בכך אך מאפשר רכישה מקוונת של מוצרי או שירותי העסק. בכדי לאפשר לאתר להופיע בין תוצאות החיפוש הראשונות בגוגל בעת חיפוש רלוונטי של גולש, כדאי לקדם אותו באופן אורגני. קידום אתרים אורגני בגוגל הוא הליך שמטרתו היא לגרום לאלגוריתם של גוגל, לזהות את האתר כאתר שכדאי להציג לגולש עבור שאילתת חיפוש שבה השתמש, הכוללת בה את מילות המפתח הרלוונטיות, את האתר, בין תוצאות החיפוש הראשונות שיופיעו לו בדף החיפוש. סיכוי גבוה יותר שגולשים יבחרו באתרים המופיעים בין תוצאות החיפוש בדף הראשון ולא בתוצאות החיפוש בדפים האחרים

פרסום ברשתות החברתיות, לרבות בפייסבוק

פייסבוק היא הרשת החברתית הגדולה והפופולארית ביותר כיום. פייסבוק מאפשרת לכל בעל עסק לפתוח דף עסקי ברשת החברתית, אשר מציע מגוון רחב של אפשרויות פרסום אורגני או ממומן עבור העסק. כמו כן, פייסבוק מאפשרת לפרסם מודעות בעמוד הראשי שלה, באינסטגרם ועוד, בהתאם לפילוח קהל יעד לפי מגוון של טרגוט. הפייסבוק מצוין עבור כל עסק שמעוניין שיכירו אותו, שירות חדש או מוצרים חדשים שהוא מציע. פייסבוק ואינסטגרם מהוות את הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר כיום עבור פרסום עסקים באינטרנט. ניתן למצוא ברשתות החברתיות הללו מגוון משתמשים שונים, בגילאים שונים, מאזורים שונים ועוד, כך שקהל היעד כמעט של כל עסק מצוי ברשתות החברתיות הללו ולכן כל עסק חייב לכלול במסגרת פרסום באינטרנט, גם פרסום ברשתות חברתיות.

פרסום בלינקדאין

לינדקאין מאפשרת לפרסם מודעות ברשת חברתית, אשר קהל היעד בה הוא בעיקר בעלי עסקים, מוצרים, חברות או כל אדם אחר שקשור לעסקים באופן ישיר או עקיף. ניתן לפרסם בלינדקאין באמצעות טרגוט קהל יעד לפי תחום העסקה, התפקיד, מקום העבודה ועוד. מדובר ברשת החברתית הטובה ביותר לעסקים כלפי עסקים אחרים.

פרסום בטאבולה

מדובר על כתבה או מספר כתבות שיווקיות או תדמיתיות אשר מטרתן היא לבנות לעסק מוניטין ותדמית של מומחה בתחומו. את הקישורים לכתבה ניתן לקבל מאתרים גדולים המצויים ברחבי הרשת. על אף שהעלויות מעט יותר גבוהות ממודעות פרסומות רגילות, לפרסום מעין זה יש חשיבות וערך.

תוכנית שותפים - מדובר על שיתוף פעולה בין אתרים מפרסמים לבין בעל מוצר או עסק. האתר מפרסם את המוצרים במסגרת הסכם זה תמורת עמלות רכישה.

פרסום באמצעות טלגרם או וואטסאפ אשר דורש קמפיין יצירתי אמנם, אך הוא ללא עלות עבור האפליקציה.

פרסום באינטרנט בצורה הטובה ביותר

מכיוון שהאינטרנט מציע כיום פלטפורמות רבות עבור פרסום עסקים ומכיוון שלמרבית האנשים אין את הידע הנחוץ אודות כל פלטפורמה, כדאי מאוד לבחור באנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום פרסום באינטרנט, על מנת שיסייעו לכם להגדיר את מטרות הפרסום בצורה נכונה, לבחור בפלטפורמות הנכונות הרלוונטיות לצורך מימוש מטרות הפרסום שהגדרתם מראש וכן, בהתאם לקהל היעד המדויק שאתם מעוניינים להגיע אליו וכן, לבצע בפועל את עבודת הפרסום בכל פלטפורמה בצורה נכונה ותואמת לה. על אף שניתן למצוא כיום לא מעט סוכנויות או חברות פרסום המתמקדות בדיגיטל, חשוב שלא לבחור סוכנות או חברה שרק מתחילה את דרכה בתחום. רצוי לבחון את הניסיון והותק שיש לחברה, את המוניטין שיש לה בתחום, את העסקים השונים אותם היא פרסמה וקידמה באמצעות האינטרנט ועוד.

לחבילות פרסום באינטרנט פנו אלינו 072-3970616 או בווצאפ 050-8441010

בשיתוף אקסיומה, בשיתוף אקסיומה
  • עוד באותו נושא:
  • פרסום
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully