וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירת שעונים יוקרתיים לגבר

בשיתוף padani, בשיתוף padani

20.8.2020 / 14:31

אין דרך להתחמק מזה - בשביל להנות משעון יקרתי תצטרכו להיפרד לפחות מכמה אלפי שקלים - אבל מדובר בהשקעה משתלמת במיוחד. איך תבחרו את השעון המתאים לכם?

שעון יוקרה. יח"צ,
שעון יוקרה/יח"צ

נתחיל עם המובן מאליו: שעוני יוקרה הם יקרים, אין באמת דרך לעקוף זאת. יחד עם זאת הם שווים כל אגורה, והם בהחלט מציעים את התמורה המלאה ביותר עבור ההשקעה שלכם. הם מיוצרים בצורה יוצאת דופן, מדובר באמנות לשמה ברמה הגבוהה ביותר שמתעלה מעל כל שעון סטנדרטי. המשמעות היא ששעוני יוקרה יתקתקו לעולמים, ושיש להם אפילו פוטנציאל לצבור ערך ככל שחולפות השנים. יחד עם זאת ישנם דגמים, מותגים וטווח רחב של מחירים בעולם השעונים היוקרתיים. איזה עיצוב מדבר אליכם? ומה השעון שתבחרו יאמר עליכם? אם הגיע הזמן שלכם להתחדש בשעון יוקרתי ואינכם יודעים כיצד לבחור אחד, המאמר הבא יעשה לכם מעט סדר.

תנועה

אם אתם מציגים את השעון החדש שלכם בפני אחרים, הדבר הראשון שכל אדם שמבין בשעונים יעשה הוא להפוך אותו. מי שמבין עניין לא יתפעל מהחוגה אלא דווקא מהתנועה המכנית של השעון. תנועה מכנית היא דבר מרתק להתבונן ולהאזין לו, השעון מתקתק ב - 28,800 רעידות לשעה, החלקים השונים של השעון מעובדים יחדיו במאמץ מדויק, מלוטשים לדרגות נצנוץ ובוהק שונות ומורכבים במלאכת יד אמן על ידי בעלי מקצוע מיומנים מהמובילים בעולם. קחו בחשבון שמיקרו הנדסה כל כך מדויקת תעלה לכם ואם אינכם יכולים להרשות זאת לעצמכם, תוכלו בהחלט להסתפק בפחות.

תקציב

אז נכון שעוני יוקרה דורשים השקעה ולכן עליכם קודם כל להגדיר את התקציב שעומד לרשותכם. השקיעו ככל שתוכלו להרשות לעצמכם, כל מותג בו תבחרו בין אם ברייטלינג, פטק פיליפ, פיאז'ה או קרטייה, כאשר השעון יוקרתי אתם תקבלו את כל התמורה עבור ההשקעה שלכם. קחו בחשבון שעולם שעוני היוקרה אינו כה אליטיסטי כמו שאתם אולי חושבים וסכום הכניסה אליו יהיה כמה אלפי שקלים תמורת שעון ממש איכותי ומעוצב שיספק את כל שאתם צריכים. בדרגות המחיר הגבוהות יותר נמצאים מותגי האופנה המובילים, מה שאומר שעיצובי השעונים נעשים על ידי כישרון נדיר והדבר יבוא לידי ביטוי במחיר, שיכול להגיע לעשרות אלפי שקלים והרבה יותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סגנון החיים שלכם

בעידן של היום שעון אינו רק מראה את השעה. הוא אביזר אופנתי לכל עניין ודבר. זו השקעה רגשית שיכולה לומר עליכם המון. בנוסף לעובדה שהוא סמל סטאטוס על השעון שאתם בוחרים להתאים לאורח וסגנון חייכם בפועל. כאן מותגי השעונים נכנסים לתמונה כאשר כל אחד מציע סגנון מיוחד משלו ועליכם להחליט מהו הסגנון שמדבר אליכם ביותר. כמו כן עליכם להחליט איזו הצהרה תרצו להביע באמצעות השעון שלכם. אנשים שונים נבדלים זה מזה, ועליכם לבחור את השעון המתאים ביותר לאישיות שלכם. כך למשל גברים שאוהבים טיולי שטח צריכים לשים דגש על תכונות כמו עמידות למים, רב תכליתיות, אמינות וחוסן, לעומת זאת גבר קלאסי יעדיף שעון מסורתי, בעל אילן יוחסין עשיר שמעוצב בצורה על זמנית.

השעון שלכם אינו מצביע רק על השעה אלא גם על האופי הייחודי שלכם ועליו להתאים לאורח החיים שלכם. לכן עוד לפני הגעתכם לחנות מומלץ להגדיר תקציב, לברר על מותגים ועיצובים שונים ורק אז לבחור עבורכם את השעון המתאים.

בשיתוף padani, בשיתוף padani
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully