וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצה דונטלו, מביאים את איטליה לתל אביב

בשיתוף פיצה דונטלו, בשיתוף פיצה דונטלו

20.8.2020 / 13:26

במשך 4 השנים האחרונות בלייני העיר תל אביב וכל מי שמגיע מסביב סיגלו לעצמם מנהג קבוע, מסיימים את הבילוי בעיר הגדולה במקום קסום ברחוב אבן גבירול 123, "פיצה דונטלו"

פיצה דונטלו. יח"צ,
פיצה דונטלו/יח"צ

בזכות מתכון ייחודי, רכיבים מקוריים מאיטליה ועם 40 סוגי תוספות שונים תושבי העיר סוף סוף יודעים מהי פיצה אמיתית - פיצה דונטלו.

מפיקה חברת מערכת "המומחים" קפצה בשעות הקטנות של הלילה באחד מימי חמישי האחרונים לבדוק מה גורם למאות אנשים להסתער על דלתות הפיצרייה הזו מעבר לרגיל, היא חזרה מוקסמת מטעמים משגעים.

פיצה דונטלו. יח"צ,
פיצה דונטלו/יח"צ

פיצריות רבות מפוזרות בכל עבר בעיר תל אביב, אולם כאשר הגעתי לרחוב אבן גבירול 123 קצת לפני חצות של יום חמישי גיליתי התקהלות של רבים סביב "פיצה דונטלו" ושאלתי את עצמי, מה כבר יכול להיות כל כך שונה ומיוחד בפיצה הזו ממקומות אחרים?

אחת הלקוחות שעמדה בתור, עינת גרמן בת 25 תושבת העיר סיפרה לי: "אני טבעונית ולאחר שהתאכזבתי מפיצות לטבעונים במקומות אחרים סוף סוף מצאתי את הבית שלי. המשולשים שלהם תמיד יוצאים טעימים וקריספים בדיוק כפי שפיצה צריכה להיות, יש להם רוטב מדהים ומה שבעיקר חשוב לי, סוף סוף יש מקום שמשתמש בגבינה טבעונית שלא נופלת משום גבינה רגילה אחרת".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
פיצה דונטלו. יח"צ,
פיצה דונטלו/יח"צ

אביאל בן חיים מפתח תקווה הפליג בתשבוחות גם כן: "עושים פה פיצה איטלקית אמיתית על לבנים, היא דקה וטעימה בזכות בצק מושלם, מזכיר אפילו פיתה דרוזית משובחת. חוץ מזה יש פה גם פסטות נהדרות ככה שאפשר לשחק בין המנות. הם פתוחים עד 2 בלילה ותמיד נעים לסיים פה ערב של אלכוהול".

פיצה דונטלו. יח"צ,
פיצה דונטלו/יח"צ

עם המחמאות הללו לא יכולתי שלא להסתקרן וחיכיתי בקוצר רוח לטעום בעצמי. אני חייבת לציין כי למרות עומס הלקוחות העובדים במקום תקתקו את התור הארוך בצורה מהירה ומרשימה וגם המקום עצמו נשאר נקי ומסודר, לא נותנים לאף פירור ליפול ולהישאר על הרצפה.

בתפריט מצאתי שני גדלים של פיצות, אחת אישית והשנייה XL משפחתית. הפיצה עצמה מבוססת על ארבעה סוגי גבינה שונים וכבר בביס הראשון הבנתי כי מדובר בשילוב וטעם אלוהי.

פיצה דונטלו. יח"צ,
פיצה דונטלו/יח"צ

הצלחתי לזהות את טעמה של מוצרלה איכותית ובכל הנוגע לשלושת הגבינות האחרות, ובכן, זו הפתעה, פשוט תגיעו לפה ותטעמו, לא כל דבר צריך לגלות.

השלמות של הפיצה מגיעה גם בזכות רוטב שמגיע בייבוא אישי מאיטליה והרעיון להעניק בחירה ללקוחות בין 40 סוגי תוספות שונות, את זה רק המוח הישראלי יכול להמציא.

לא רק התוספות הבסיסיות הרגילות כמו בצל, זיתים או פטריות אלא עוד ועוד, ירקות קלויים, גבינה כחולה וגבינת עזים, אננס, ארטישוק ואחרים.

יש גם אופציה לפיצה אישית בלבד ללא גלוטן כך שזו בשורה גם לציליאקים מבינינו, וישנה גם משפחתית שמותאמת בדיוק לטבעונים.

חכו, זה עוד לא נגמר, מי שמבקש לעצמו משהו אחר יכול למצוא פה פסטות פנה נדירות בשילוב של הרטבים הקלאסיים, זאת בנוסף ללחם שום ומאפה קלצונה שהריחות שלהם פשוט שיגעו את הריח באוויר, הכל כמובן נאפה בתנור מיוחד במקום.

שעות פתיחה של "פיצה דונטלו" הם בכל יום במהלך השבוע בין השעות 11:00 עד 02:00 לפחות, גם שיחרות המשלוחים עובד בשעות האלה.

המקום נמצא תחת כשרות רבנות ת"א, לכן ביום שישי הם פתוחים עד שעה לפני כניסת שבת ובמוצאי שבת חצי שעה לאחר היציאה.

לסיכום הבילוי הלילי שלי אני יכולה להעיד כי מדובר במקום שיודע אוכל איטלקי איכותי מהו, אווירה אותנטית, מחירים שווים וטעמים יוצאים מגדר הרגיל.

מספר טלפון להזמנות ומשלוחים: 797 509 1700

אתר הבית

אינסטגרם

פייסבוק

בשיתוף פיצה דונטלו, בשיתוף פיצה דונטלו
  • עוד באותו נושא:
  • פיצה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully