וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רסיסים לריסים: Wish Riss הלחמת ריסים מבית רעות מיכאל

בשיתוף Wish Riss, בשיתוף Wish Riss

20.8.2020 / 12:29

מערכת המומחים גילתה כי רעות מיכאל בעלת סטודיו להלחמת ריסים בחולון היא מהמובילות בתחום

רעות מיכאל הלחמת ריסים. יח"צ,
רעות מיכאל הלחמת ריסים/יח"צ

על רקע תקופת הקורונה, במסגרתה הפריט אקססוריז הבולט ביותר שמעטר את גופנו היא המסכה, המבט הוא החלק הדומיננטי ביותר בגופנו. ריסים מרשימים יכולים להבליט את המראה הנשי ולהפוך כל מבט למהפנט במיוחד. על מנת להגיע למראה ריסים אידאלי, נשים רבות בוחרות להצטרף לטרנד צובר התאוצה בשנים האחרונות של הלחמת ריסים.

הלחמת הריסים מתאימה לכל אחת שמעוניינת בריסים ארוכים מושלמים ויצירת עין מודגשת, ובייחוד לנשים בעלות ריסים קצרים או דלילים. הטיפול אורך כשעתיים והוא נטול כאבים.

אנו במערכת המומחים יצאנו לבדוק עבורכם את המקומות המובילים בישראל לביצוע הלחמת ריסים מקצועית. מבדיקה שערכנו עולה כי אחת המלחימות המקצועיות באזור המרכז הינה רעות מיכאל, בעלת סטודיו להלחמת ריסים בחולון.

רעות מיכאל הלחמת ריסים. יח"צ,
רעות מיכאל הלחמת ריסים/יח"צ

בשיחה שערכנו עם רעות, היא מספרת על הרקע שהוביל אותה לפתוח את העסק . "תחום הקוסמטיקה והיופי נפתח בפניי רק במהלך השנים האחרונות. לאורך כל תקופת ההתבגרות שלי כיוונתי לעסוק במקצועות שיש בהם אקשן כגון עורכת דין פלילית או חוקרת בכירה. אך החיים הובילו אותי לייעוד אחר. במהלך צפייה בסרטון של הלחמת ריסים מקצועית מצאתי את עצמי מהופנטת מהתהליך. לאחר מכן במשך שבועיים צפיתי בסרטונים רבים מרחבי הרשת ואגרתי כמה שיותר מידע על נושא, עד שגמלה בליבי ההחלטה להתמקצע בתחום. לאחר שסיימתי את לימודיי והתחלתי לעסוק בתחום התאהבתי בקשר עם הלקוחות, שהוא המוטיבציה העיקרית שלי כיום בעבודה שלי. העובדה שאני יכולה להשפיע, ולו במעט, על הביטחון העצמי והתחושה של מישהי אחרת היא הדבר שממלא אותי בכל פעם מחדש."

הטיפול מתחיל בשיחה קצרה עם רעות, במהלכה היא בוחנת היטב את מבנה העין, ולאחר תיאום ציפיות מתבצעת התאמה של הריסים בהתאם לבחירת הלקוחה מתוך מגוון סגנונות החל מהמראה הכי טבעי, האלגנטי המודגש ועד למראה הדרמטי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רעות מיכאל הלחמת ריסים. יח"צ,
רעות מיכאל הלחמת ריסים/יח"צ

רעות ערה לעובדה כי ישנן נשים שחוששות מהלחמת ריסים בשל הנזק שעלול להיגרם לריסים ולעיניים "חשוב להדגיש כי הלחמת ריסים שמבוצעת על ידי מלחימה מקצועית אינה פוגעת בריס הטבעי, ובמקרים מסוימים אף מסייעת בשיקומו. לצערי הרב, בעקבות עבודות רשלניות של בנות לא מקצועיות שעובדות עם חומרים לא בטיחותיים, נוצרו נזקים. חשוב לבדוק בטרם הטיפול שמדובר במלחימה מקצועית בעלת המלצות רבות מלקוחות ובכך להימנע מעבודות רשלניות."

מעבר לאיכות העבודות, הייחודיות של רעות טמונה בגישה שהיא סיגלה לעצמה כמלחימת ריסים וביחס שהיא מעניקה ללקוחותיה. רעות מבהירה כי בסטודיו שלה הדגש הוא כל כולו על הלקוחה ועל רצונותיה, על מנת להוביל לתוצאה מושלמת שתשדרג את המראה שלה. "אני לא בונה עסק, אני בונה נשים, והן אלו שיבנו לי את העסק. כאשר פתחתי את הסטודיו ביצעתי מחקר מעמיק עם נשים רבות שביצעו הלחמת ריסים על מנת להבין את רצונותיהן. אצלי הלקוחה תמיד במרכז, הכל מתבצע בשיתוף פעולה מלא יחד איתה ובהתאם לרצונותיה. לשמחתי הרבה כיום הגעתי למצב שלקוחות סומכות עליי ''בעיניים עצומות'' ומאפשרות לי ליצור עבורן את הריסים המושלמים כפי שאני רואה לנכון."

רעות שומרת על קשר קרוב עם לקוחותיה גם מרחוק, באמצעות שיתוף קהילת העוקבים שלה באינסטגרם בטיפים ובהמלצות חשובות לשגרת טיפוח בתחום הקוסמטיקה והריסים.

רעות מיכאל הלחמת ריסים. יח"צ,
רעות מיכאל הלחמת ריסים/יח"צ

לאור הביקוש, רעות הרחיבה את שעות הפעילות של הסטודיו על מנת שתוכל לספק מענה לקהל לקוחות רחב. הסטודיו פועל משעה 5:00 (!) בבוקר ועד 19:00 בערב.

לסיכום, רעות משתפת אותנו בחלום הגדול שלה ובשאיפות לעתיד " החזון שלי הוא להמשיך להתפתח בתחום בארץ וברחבי העולם. אחת המטרות שלי היא להשתמש בידע ובניסיון שרכשתי ולהעבירו לבנות נוספות באמצעות קורסים שאפתח. הקשר עם הנשים במהלך העבודה והשינוי העצום שעברתי העירו בי את הרצון להביא לידי ביטוי את היכולת שלי להשפיע על אנשים, לכן אני שואפת לגרום לנשים נוספות להגיע להגשמה עצמית ועסקית."

Wish Riss הלחמת ריסים מבית רעות מיכאל

רחוב ראובן ברקת 52, חולון


לפרטים נוספים וקביעת תורים

לעמוד האינסטגרם

בשיתוף Wish Riss, בשיתוף Wish Riss
  • עוד באותו נושא:
  • ריסים
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully