וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג האופנה "ספרינג תכשיטים" מכתיב קצב חדש

בשיתוף SPRING JEWELRY, בשיתוף SPRING JEWELRY

20.8.2020 / 10:34

רוב הקניות שלנו הפכו להיות ברשת, החל ממזון, ביגוד, קוסמטיקה ואפילו תכשיטים ושעוני יוקרה. חברת ''ספרינג תכשיטים'' נחשבת לפורצת הדרך בתחום בעקבות חנות דיגיטלית שהפכה למותג בזכות מגוון של שעונים ותכשיטים מהמותגים המובילים בעולם במחירים אטרקטיביים במיוחד

אביב זרקוביאן, מייסד החברה. יח"צ,
אביב זרקוביאן, מייסד החברה/יח"צ

חברת ספרינג תכשיטים - SPRING JEWELRY הינה יצרנית תכשיטים ויבואנית שעוני אופנה של המותגים המובילים בעולם. החברה נחשבת לשם דבר בקרב חנויות השעונים בישראל, בזכות הפצה ללקוחות סיטונאיים, חנות פיזית בחולון וחנות אונליין שבה ניתן למצוא מגוון ענק של שעונים מקוריים מהמותגים המובילים בעולם כגון "מייקל קורס", "ארמני", "הוגו בוס", "קלווין קליין", "ראדו" ועוד.

באתר ישנו תמהיל תכשיטים מגוון המאפשר לכל לקוח ולקוחה למצוא את התכשיט הייחודי עבורם, החל מצמידים, שרשראות, טבעות, עגילים ואף פריטי אקססוריז כמו תיקים וארנקים ממותגים.

כאתר המהווה את חוד החנית של חנויות האונליין, ''ספרינג תכשיטים'' מציג ממשק ידידותי ונוח במיוחד למשתמש, שמספק חווית רכישה מקוונת במהירות. החברה מספקת משלוחים לכל חלקי הארץ באמצעות מערך משלוחים מהיר במיוחד.

"ספרינג תכשיטים" שמה לעצמה דגש על חווית שירות נעימה וקלילה לקהל לקוחותיה, תוך כדי שמירה על מתן שירות ברמה האישית ביותר וטיפול יסודי ומקצועי בכל לקוח.

החברה הוקמה לפני 10 שנים על ידי אביב זרקוביאן. בשיחה שערכנו איתו הוא מספר על הרקע שהוביל לפתיחת העסק "כבר לאחר שהשתחררתי מהצבא התחלתי לעסוק בתחום מכירת שעונים. תחילה מכרתי שעונים ברשת, והייתי מפורצי הדרך בתחום. לאט לאט התפתחתי בזכות קהל לקוחות נאמן, פתחתי דוכנים במרינה בהרצליה עד שהחלטתי לפרוש כנפיים ולהקים את חנות האונליין ''ספרינג תכשיטים'' במטרה להביא בשורה חדשה אל ענף השעונים והתכשיטים בישראל - מכירת מוצרים באיכות גבוהה במחירים אטרקטיביים."

השאר היסטוריה. כיום, לרשות החברה עשרות אלפי לקוחות קבועים ומרוצים שרוכשים ממוצרי החברה באופן קבוע.

במהלך צפייה בקטלוג השעונים והתכשיטים באתר של ''ספרינג תכשיטים'', צדו את עינינו במיוחד מבחר פריטים שאהבנו במיוחד:

שעון יד EMPORIO ARMANI – אימפריו ארמני. יח"צ,
שעון יד EMPORIO ARMANI – אימפריו ארמני/יח"צ
sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סט חישוק לבבות מכסף משובץ דגם H5 – שרשרת  טבעת  עגילים. יח"צ,
סט חישוק לבבות מכסף משובץ דגם H5 – שרשרת | טבעת | עגילים/יח"צ
שעון יד HUGO BOSS – הוגו בוס 1513441. יח"צ,
שעון יד HUGO BOSS – הוגו בוס 1513441/יח"צ

שעון יד HUGO BOSS - הוגו בוס 1513441

חברת ''ספרינג תכשיטים'' דוגלת בטיב ואיכות מוצריה, ועל כן מציעה שעונים מקוריים בלבד ותכשיטים העשויים מחומרים איכותיים בלבד - כסף סטרלינג 925, ציפוי זהב 1 מיקרון ופלדת אל חלד. כמו כן, אביב ער לעובדה כי חברות רבות משווקות שעונים מזויפים במחירים זולים במיוחד "בעידן של היום, בו חברות מנצלות את השוק הפרוץ וחוסר הפיקוח ומוכרות שעונים מזויפים ולמעשה מרמות את הלקוח, אנו חרטנו על דגלנו את נושא האמינות והשקיפות ללקוח. כל השעונים בחנות שלנו מקוריים ב100% ואנו אף מספקים אחריות מלאה ועומדים לרשות לקוחותינו בכל בעיה."

איכות המוצרים ב''ספרינג תכשיטים'' אינה באה על חשבון המחיר. העובדה כי בחברה מייבאים את המותגים ביבוא מקביל, מאפשרת לה להציע מחירים אטרקטיביים במיוחד עבור מותגי העל שהיא משווקת.

איכות המוצרים והשירות המוענק בחנות אינם נעלמים מעיניהם של לקוחות החברה, שמרעיפים שבחים רבים אודותיה. כך מספרת אחת הלקוחות, סיוון "עשיתי הזמנה ברביעי בבוקר של שעון וצמיד עם חריטה וכבר למחרת קיבלתי את ההזמנה עם שליח עד הבית. הצמיד מהמם עם חריטה מהממת ועל השעון אין בכלל מה לדבר! מהמם, שירות נהדר ומהיר. תודה רבה גם שלחתי מייל עם טעות תוך כמה שעות חזרו אליי עם תיקון וחשבונית. תודה רבה על תכשיטים מהממים."

החברה בולטת במיוחד ברשתות החברתיות. לרשותה עמודי פייסבוק ואינסטגרם עם עשרות אלפי עוקבים נלהבים שזוכים לקבל את הטרנדים החמים ביותר בעולם השעונים והתכשיטים. אנחנו כבר עוקבים, ומה אתכם?

ספרינג תכשיטים SPRING JEWELRY

לאתר

בשיתוף SPRING JEWELRY, בשיתוף SPRING JEWELRY
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully