וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעל עסק? את צילומי התדמית תשאיר לצחי קיבנשטיין

בשיתוף צחי קיבנשטיין, בשיתוף צחי קיבנשטיין

20.8.2020 / 10:17

לאחר שהתאהב בצילומי וידיאו הרחיב צחי קיבנשטיין את ידיעותיו ולמד גם את תחום הסטילז על בוריו. כעת הוא מספק שירותי צילום תדמית מכל הסוגים ולכל עסק

צחי קיבנשטיין. יח"צ,
צחי קיבנשטיין/יח"צ

בעידן המודרני, בו הרשת עמוסה במידע, כל עסק שמכבד את עצמו מחפש גם שירותי צילום מקצועיים, הן בסטילס והן בווידאו. בין אם אתם צריכים מודעה לעסק, רוצים להפיק קטלוג מקצועי או מקימים אתר אינטרנט - צלם מקצועי הוא הפתרון. יש מקרים בהם תמונה שווה הרבה יותר מאלף מילים ויעיד על כך כל איש שיווק, מאחר ופורטלים עם תמונות וקטלוגים לצד מודעות מצולמות מובילים ליותר מכירות מאשר פרסומים שאינם כוללים תמונות או כוללים רק מעט.

צוות המומחים שלנו סקר לאחרונה את תחום הצילום והבין כי צילומי תדמית הם למעשה הענקת פנים מוכרות לעסק שלכם. בעולם בו אנו מוצפים בעסקים שונים בכל אשר נפנה, אין תחליף להענקת נופך אישי לבית העסק. כך הלקוחות יכולים לקבל חוויה אישית יותר בעת הפניה. בהליך שלנו לאיתור הצלם הטוב ביותר, צדו את עינינו עבודותיו המרשימות של הצלם צחי קיבנשטיין. צלם מסחרי ומקצועי אשר יכול לעזור לכם להציג את עצמכם בצורה הכי איכותית ומקצועית עבור קהל הלקוחות שלכם.

צחי קיבנשטיין. יח"צ,
צחי קיבנשטיין צילומי סטודיו/יח"צ

צחי מציע פתרונות צילום מקצועיים המאופיינים ברמה גבוהה של אסתטיות ודיוק למען בניית תדמית אישית ועסקית למטרות פרסום, שיווק ויחסי ציבור, במדיה המודפסת ובאינטרנט. החל מצילום מוצרים, צילומי תדמית עסקיים, צילום מאגרי תמונות ועד וידאו שמצולם באמצעות רחפן. בשיחה שערכנו עם צחי התרשמנו כי הערכים המנחים אותו מול הלקוח הם תודעת שירות גבוהה, צילום עסקי ברמה מרשימה, איכות, מקצועיות, מקוריות, דיוק ושירות אישי, תוך התאמת הפתרון המדויק ללקוח מתוך ראייה שכל לקוח מביא עמו עולם תוכן רחב.

לרשותו של צחי קיבנשטיין ציוד צילום מתקדם המאפשר צילום באיכויות ורזולוציות גבוהות, צילום בסטודיו, בבית העסק, צילום בלוקיישנים מגוונים והכי חשוב, התחייבות לעמידה בלוחות זמנים. מדובר כאמור בצלם מקצועי שמצלם וידאו וסטילס לעסקים וחברות מהגדולות בארץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
צחי קיבנשטיין. יח"צ,
צילום של צחי קיבנשטיין/יח"צ

צחי עוסק בצילום מסחרי לצורך שיווק ויצירת תוכן פרסומי עבור עסקים וחברות. בין לקוחותיו תוכלו למצוא את מועדון הכדורגל מכבי חיפה, הטכניון, רשת BIG, בתי מלון, רשתות מזון גדולות ותחום ההתמחות שלו הוא צילום אוכל למסעדות ולשפים.

צחי עוסק בתחום זה למעלה משבע שנים, הוא סיים לימודי תואר ראשון בתקשורת, בו 'גילה' את עולם הצילום, בסדנאות במכללת עמק יזרעאל. ''שם הבנתי שהתחום הזה מאוד מעניין אותי, למדתי לצלם שם וידאו והתאהבתי בעולם הצילום''. אמר צחי. הוא החל את דרכו כאשר צילם סרטים כשהיה סטודנט ולאחר התואר החל לצלם תוכניות טלוויזיה בערוץ 2, עם הזמן הבין כי קיים לו חוסר בידע בצילום סטילס אז החל ללמוד צילום סטודיו מקצועי בטכניון בחיפה.

לאחר שסיים את לימודי הסטילס החליט להתמקד בצילום מסחרי, אט אט הוא החל להשיג לקוחות מפה לאוזן. תחילה היה מדובר בעסקים קטנים ועם השנים החלו לפנות אליו חברות מהגדולות במשק.

''לפני שאני מגיע ללקוח אני חוקר עליו מה הוא עושה ומי הוא. מה אני יכול לתרום לו ומה המוצר שאני צריך להעניק לו כדי שתהיה הלימה מלאה בין מה שהוא צריך לבין מה שאני נותן'' אמר צחי והוסיף: "אנחנו מגבשים קונספט לגבי המוצר הסופי, כלומר איך הוא יראה. יש לקוחות שאנו עובדים על זה ביחד, ויש לקוחות אשר מעניקים לי את החופש האומנותי ליצור איך שאני רואה את הדברים. לאחר מכן קובעים לו"ז, יוצרים את התוכן ולאחר הצילומים יש שלב של ליווי בעריכה. אני מגיש את החומרים ויש לי חשיבות עליונה לשירות שאני נותן עד קבלת המוצר הסופי שישביע את רצון הלקוח. לדוגמה, הגיע אלי עסק שרק נפתח ובנה את עצמו מאפס, הבעלים של העסק הכיר אותי עוד לפני כן וביקש שאעשה לו את צילומי התדמית טרם הפתיחה. יומיים לפני הפתיחה החומר הוצף ברשתות ומיום הפתיחה ועד היום העסק עובד באופן רצוף ומרוויח יפה בזכות הפרסום שנוצר עבורו''.

צחי קיבנשטיין. יח"צ,
צילום של צחי קיבנשטיין/יח"צ

מה החלום?

"החלום הוא לצלם בכל מקום בעולם. השאיפה היא להציג תערוכה שמורכבת מצילומים מהזווית שבה אני ראיתי את הדברים ולנסות להראות לעולם כמה שהוא יפה".

טלפון להזמנות: 052-3775131

פייסבוק

אינסטגרם

מייל: tzachi.kiv@gmail.com

בשיתוף צחי קיבנשטיין, בשיתוף צחי קיבנשטיין
  • עוד באותו נושא:
  • צילום
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully